• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    [na een lange lange tijd niets te hebben gezegd ben ik terug van weggeweest. Nou ja, ik ben nog steeds op vakantie. Nog ong 3 weken. Ik ben al een beetje ingelicht dmv korte samenvatting. Waar en bij welk heks of tovenaar kan Raymond zich voegen om weer een beetje in het verhaal op te gaan. Oja en wanneer begint de vergadering? Ik hoop dat jullie niet boos zijn? En ik kan niet beloven elk moment te kunnen reageren, de wifi is hier niet al te best.]

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 22:35 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [De vergadering moet nog gepland worden xd.]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    [Ok]

    Kyle Dyer

    'Het gaat,' zei ze toen ze mijn hand aannam. 'Je bent eng.' Ik keek haar verbaasd, maar ook beledigd aan. Ik eng? Dankjewel...
    'Ik dacht net aan je en je kwam tevoorschijn,' zei ze en grinnikte. Ik keek haar vragend aan.
    'Wacht, dat klonk echt vreemd,' zei ze waarna ze haar kleding afklopte. Ik keek haar een beetje vaag aan.
    'Eh, ja nogal,' zei ik en krabde wat aan mijn achterhoofd. 'Wat kwam je hier eigenlijk doen?' vroeg ik er gelijk achterna. Ik keek een beetje om mij heen.


    Abbigail Stone

    'Wat kwam je hier eigenlijk doen?' vroeg hij waarna hij een beetje om zich heen keek. 'Je weet toch dat het maar een grapje was? Ik vind je verre van vreemd.'
    Ik haalde mijn schouders op. 'Eigenlijk weet ik het niet echt, ik liep gewoon en was een beetje in gedachte verzonken.' Ik glimlachte en liet mijn blik over de plek vallen.
    'En wat was jij van plan?' vroeg ik toen met een klein glimlachje waarna ik even over mijn arm wreef en even over de plekken ging.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Kyle Dyer

    'En wat was jij van plan?' vroeg ze met een klein glimlachje waarna ze eventjes over haar arm wreef. Ik haalde mijn schouders lichtjes op. Mijn hand ging eventjes over de broekzak waar de mobiel van Angel in zat.
    'Ik weet het nog niet echt,' zei ik half nadenkend. De mobiel terug brengen was zinloos. Angel zou waarschijnlijk toch nog aan werk zijn.
    'Ik zat na te denken.. Of ik ging naar huis of even naar de Coven. Weet jij hoe het met de rest zit?' vroeg ik aan haar. Ik zou haar maar niet vertellen dat als ik thuis was dat ik dan mijn klein beetje spullen ging inpakken. Ik had besloten om toch bij Angel in te trekken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ( weet hij dat ze een hunter is nee toch.)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Nope dat weet hij niet & Angel weet ook niks van hem.]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Blaise Wolf Hunter
    “Goed dan. Ik heb ook geen zin om lang te wachten.” Ik duwde de neiging maar terug om opgelucht te zuchten. “Ik heb de heks aan Elizabeth overgelaten. Haar naam was Susanna en ze was ongelooflijk irritant.” Ze beet op haar lip waardoor ik zacht grinnikte, echter hierna gelijk op stond om wat te pakken en zo de hand van Alice los moest laten.
    Bij een kast in dezelfde kamer aangekomen, deed ik deze open en haalde er een notitieblok vandaan die ik hier een keer had laten liggen met een pen. Gelijk liep ik terug wanneer ik deze te pakken had, echter zonder de kast dicht te doen (een vervelende tik die ik had), en op het moment dat ik zat, schreef ik op wat belangrijk was en wat Angelica had gezegd.
    “Ze heeft me nog twee voornamen gegeven van waarschijnlijke andere heksen, Rose en Ray. Daarna heb ik haar gelaten voor wat ze was.” Ze sloeg haar armen over elkaar en leunde wat naar achter, waarna ik haar even raar aankeek. Mijn blik verharde op een manier alsof ik ergens iets van betrapt was, door de vraag die ze stelde. “Hebben jullie nog iets interessant ontdekts?”
    Ik beet op ongemakkelijk op mijn lip, haalde een hand door mijn haar en keek naar Alice, waardoor ik door had dat het geen tijd was grapjes te maken, dus keek ik weer naar Angel. “Eigenlijk, nee, dat hebben we niet.” Antwoordde ik haar eerlijk en keek haar de gehele tijd hierbij in de ogen terwijl ik het notitieblok en de pen al op tafel had neergelegd.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Abbigail Stone

    Ik dacht na, 'Met de rest?' Ik zucht. 'Susanna is opgepakt. Voor de rest? Ik weet helemaal niks meer.' zeg ik dan en zucht. 'Ben de laatste tijd wat op mezelf geweest.' Ik kijk hem aan en zucht.
    'Hoe is het met die vrouw laatst afgelopen?' vroeg ik toen met een glimlach. Ik had nog steeds geen goede gevoelens voor haar maar oke.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Susanna | Heks
    Ik lig er nog steeds en alles komt beetje bij beetje mijn hersenen weer binnengesijpeld.
    [Ik ben niet meer echt mee.]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [Ik ben zo wel weg..]

    Kyle Dyer

    'Met de rest?' vroeg ze. Ze zuchtte. 'Susanna is opgepakt. Voor de rest? Ik weet helemaal niks meer. Ben de laatste tijd wat op mezelf geweest,' zei ze en had nog een keer gezucht. Susanna was opgepakt? Ze keek mij aan en zuchtte.
    'Hoe is het met die vrouw laatst afgelopen?' vroeg ze toen met een glimlach. Een glimlach verscheen op mijn gezicht.
    'Goed. Ze is echt heel aardig! Heb haar net nog gesproken, maar ze moest weer werken. Er was een spoed zei ze.' Ik haalde mijn schouders ietsjes op. 'Maar Susanna is opgepakt zei je? Weet de rest het al?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice Hale | Hunter

    Ik liet de informatie over me heen gaan en keek even licht paniekerig toen Angel vroeg wat wij nog ontdekt hadden. Ik was er vrij zeker van geweest dat Blaise er een opmerking over zou maken maar hij hield gelukkig zijn mond. Braaf zo.
    Maar toen schoot het te binnen. We waren wel iets te weten gekomen!
    'Toch wel Blaise.' zei ik rustig en nam zijn hand weer vast, gewoon omdat ik het zo onaangenaam had gevonden toen hij die los liet. 'We hebben de schuilplaats gevonden van de heksen. Maar dat kan ook de oude zijn want het huis zag er verlaten uit. Daar hebben we dan ook de heks gevonden die jij zo irritant vond.' een zweem van een glimlach trok over mijn lippen. Ik kon me zo voorstellen hoe een geïrriteerde Angel uit de hoek kon komen.
    'We kunnen het je wel laten zien?'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Angelica Wolfe

    Blaise was opgestaan om uit een kast een notitieblok te pakken en een pen. Hij laat de kast open en ik kijk er even fronsend naar. Dan gaat hij zitten en schrijft hij alles op wat ik zeg en al gezegt heb. Na mijn vraag verhard zijn blik wat, als of hij betrapt is op iets, ik kan wel raden wat. Hij bijt op ongemakkelijk op zijn lip, haalt een hand door zijn haar en kijkt van Alice naar mij.
    "Eigenlijk, nee, dat hebben we niet." antwoord hij eerlijk en staart naar het notitieblok voor zich. Gelukkig voor hem komt Alice met een redding, die natuurlijk handjes vasthouden vereist.
    "Toch wel Blaise. We hebben de schuilplaats gevonden van de heksen. Maar dat kan ook de oude zijn want het huis zag er verlaten uit. Daar hebben we dan ook de heks gevonden die jij zo irritant vond." Er komt een glimlach op haar lippen. "We kunnen het je wel laten zien?"
    "Ja, zoiets had Blaise gisteravond al vertelt, heel nieuw is het dus niet." mompel ik een beetje en zucht. Ik vraag me af hoe het overkomt als ik nu zeg dat kleffen op de werkvloer niet hoort en of ik dan erg overdrijf. Ik besluit mijn mond te houden omdat het zeker nu verkeerd op gevat kan worden.
    "Ik denk dat alle heksen al op de hoogte zijn nu en die plek zullen ontwijken. Het zou handiger zijn geweest om het gisteravond te blijven onderzoeken maar volgens mij was iedereen bezig met zijn eigen dingen." Daarmee bedoel ik dan niet alleen die twee maar ook mezelf. "Maar goed, ik zal zorgen dat iemand dat pand in de gaten houd. Of doen jullie dat liever zelf? Jullie hebben het immers ontdekt."


    Your make-up is terrible

    Abbigail Stone

    'Maar Susanna is opgepakt zei je? Weet de rest het al?' Ik keek hem aan en gebaarde dat ik het niet wist. 'Ik heb alleen jou nog gesproken. Ik denk dat ze het al weten maar ik weet niks zeker.' Ik zuchtte en ging even zitten. 'Maar de vrouw was aardig? Weet je wat voor werk ze doet?' vroeg ik toen geïnteresseerd. Ja, ik wou weten wie ze was. Het lag me nog steeds niet lekker, maar laat ik dat maar niet merken. Ik wil geen ruzie met Kyle.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Kyle Dyer

    'Ik heb alleen jou nog gesproken. Ik denk dat ze het al weten maar ik weet niks zeker,' zei ze en zuchtte. Ze ging zitten en ik keek haar aan.
    'Maar de vrouw was aardig? Weet je wat voor werk ze doet?' vroeg ze toen geïnteresseerd. Ik knikte en glimlachte vriendelijk naar Abbi.
    'Ja dat weet ik, maar is het niet handig om iedereen bij elkaar te roepen om het te vertellen? Ik bedoel, dan weten we zeker dat ze het weten en volgens mij is het wel de bedoeling dat we haar weer terug krijgen of niet?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Abbigail Stone

    'Ja dat weet ik, maar is het niet handig om iedereen bij elkaar te roepen om het te vertellen? Ik bedoel, dan weten we zeker dat ze het weten en volgens mij is het wel de bedoeling dat we haar weer terug krijgen of niet?' Ik glimlachte en knikte. 'Klopt,' zeg ik dan en knik. 'Dan moeten we iedereen bellen ofzo? Wat voor werk doet ze dan ? ' Ik was verschrikkelijk nieuwsgierig geworden en keek hem aan. 'Sorry, nieuwsgierig typje.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.