• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Angelica Wolfe

    "Het was zo veel, zo groot. Ik was het niet gewend en het was zo raar. Ik had het geprobeerd, maar het wou niet. Ik ging weg." Plotseling staat hij op, kijkt hij naar mij en gaat hij zitten terwijl hij omlaag kijkt.
    "Ik ben blij dat mijn huis maar bescheiden is. Ik zou niet willen dat je weggaat." Ik glimlach even naar hem. Ik heb het geld wel voor een groter huis maar ik heb er niets aan. Ik ben alleen en bijna nooit thuis. Ineens ben ik er dankbaar om.
    "Één patatje met alstublieft." zeg ik tegen de serveerster. Ik kijk Kyle niet aan om te laten weten dat ik niet van hem verwacht dat hij iets neemt, hoewel ik het als nog niet erg zou vinden. Ik voel me juist bijna schuldig dat hij níets eet.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Ik ben blij dat mijn huis maar bescheiden is. Ik zou niet willen dat je weggaat,' zei ze. Ik glimlachte en eerlijk gezegd vond ik het wel lief dat ze dat zij. Ik bleef nog een tijdje omlaag kijken
    'Één patatje met alstublieft,' hoorde ik Angel opeens zeggen. Ik keek op en zag dat de serveerster er was. Ze keek mij niet aan. Ik vond dat niet erg. Ik wilde toch niets nemen. Ik keek weer opzij en zag dat de mensen van zo net al weg waren.
    'Eerlijk gezegd snap ik niet waarom mensen grote huizen willen,' zei ik iets wat afwezig en zuchtte.
    'Wat heb je er aan als je dan zo wat alles thuis heb.. Dat is toch niks? Ik weet het niet.. Overbodig en de meeste zullen ze dan toch amper gebruiken.. Nogal geldverspilling als je het mij vraagt.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Eerlijk gezegd snap ik niet waarom mensen grote huizen willen." zegt hij, het is duidelijk dat hij echt niets wilt en ik stop met erover te praten. De serveerster loopt weer weg nadat ze mijn lege kopje heeft opgepakt.
    "Wat heb je er aan als je dan zo wat alles thuis heb.. Dat is toch niks? Ik weet het niet.. Overbodig en de meeste zullen ze dan toch amper gebruiken.. Nogal geldverspilling als je het mij vraagt." Ik kijk hem even aan.
    "Niet als je een gezin hebt hoor." zeg ik tegen hem. "Maar als je maar alleen bent of met z'n tweeën, ja dan is het nutteloos, je gebruikt het toch niet." beaam ik hem alsnog voor een gedeelte.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Niet als je een gezin hebt hoor,' zei ze tegen mij. 'Maar als je maar alleen bent of met z'n tweeën, ja dan is het nutteloos, je gebruikt het toch niet.' Ik knikte lichtjes. Eventjes keek ik Angelica aan maar keek al gauw weer weg en zuchtte eventjes.
    'Ik vind het als nog overbodig.. Voor een gezin, oké.. Maar om dan gelijk een hele villa te nemen?' Ik schudde mijn hoofd. Ik raakte een beetje geïrriteerd en besloot maar om mijn mond er verder voer te houden.
    'Kunnen we zo lopen..?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Ik vind hetalsnog overbodig... Voor een gezin, oké... Mar om dan gelijk een hele villa te nemen?" Hij schud zijn hoofd.
    "Kunnen we zo lopen...?" vraagt hij en ik knik.
    "Ja, dat is wel overdreven." beaam ik waarna ik opsta. "Wacht hier." zeg ik tegen hem waarna ik naar binnen loop, betaal en de patat meeneem in een puntzakje. Ik kom glimlachend naar buiten en steek er eentje in mijn mond.
    "Je wilt er zeker ook niet eentje proeven?" vraag ik aan hem.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Ja, dat is wel overdreven,' zei ze waarna ze opstond. 'Wacht hier.' Ik keek haar eventjes verbaasd aan. Ze liep naar binnen en kwam even later terug met een puntzakje met patat, een glimlach stond op haar gezicht.
    'Je wilt er zeker ook niet eentje proeven?' vroeg ze aan mij. Ik schudde lichtjes mijn hoofd en stond ook op. Ik keek eventjes met een klein glimlachje naar Angel en begon toen te lopen.
    'Eerlijk gezegd weet ik niet echt iets om over te praten en voel me lichtelijk schuldig dat ik wilde lopen terwijl we ergens zouden gaan zitten..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij schud zijn hoofd en staat ook op. Hij kijkt naar me met een klein glimlachje en ik glimlach terug. Als hij loopt, ga ik ook lopen.
    "Eerlijk gezegd weet ik niet echt iets om over te praten en ik voel me lichtelijk schuldig dat ik wilde lopen terwijl we ergens zouden gaan zitten..." zegt hij.
    "Ach maak je niet zo druk zeg. Lopen is ook leuk." zeg ik met een glimlachje en een zorgeloze stem. Ik stop een patatje in mijn mond en kauw langzaam.
    "We kunnen over normale dingen praten, zoals muziek en tv." opper ik vervolgens, met een half volle mond.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Ach maak je niet zo druk zeg. Lopen is ook leuk,' zei ze met een glimlachje. Haar stem klonk zo zorgeloos waardoor ik gewoon moest glimlachen. Beetje bij beetje ging de gedachten van dat ze een hunter kan zijn.
    'We kunnen over normale dingen praten, zoals muziek en tv,' zei ze. Ik keek haar eventjes aan en beet zachtjes op mijn lip.
    'Die ehm.. Heb ik niet,' zei ik zachtjes. Ik haalde een sigaret uit mijn pakje, maar stopte hem weer terug toen ik besefte dat Angel nog aan het eten was. Mijn handen stopte ik daarom in mijn broekzakken. 'Radio wel.. Ik luister gewoon wat er op komt.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Die ehm... Heb ik niet." zegt hij zacht. Ik zie dat hij een sigaret pakt en weer terug stopt en vervolgens zijn handen in zijn broekzak.
    "Radio wel... Ik luister gewoon wat er op komt." zegt hij.
    "Je mag wel roken hoor." zeg ik en stop nog wat patatjes in mijn mond. "Hm, radio is wel leuk. Maar ik luister toch liever naar mijn eigen muziek. Het is leuk om mee te zingen, vind je niet?" Ik begin te slenteren omdat ik niet goed kan eten en snel lopen tegelijk.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Je mag wel roken hoor,' zei ze. Ik keek haar aan en zag haar nog net wat patatjes in haar mond stoppen. 'Hm, radio is wel leuk. Maar ik luister toch liever naar mijn eigen muziek. Het is leuk om mee te zingen, vind je niet?' vroeg ze. Ze begon wat te slenteren waardoor ik eventjes moest lachen. Ze leek nu zo anders dan gisteren. Ik knikte lichtjes en nam haar mee naar een bankje zodat we daar konden zitten.
    'Je word steeds minder Zakelijk Angel,' zei ik met een klein lachje. 'Dat is leuk.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice | Hunter

    'Dat is mooi, dan heb ik het toch niet voor niets gedaan. Al moet ik er wel bij zeggen dat dit niet iedere dag gaat gebeuren, lieverd.' hij grinnikte en ik deed hetzelfde. Dit was de tweede keer dat het koosnaampje zo natuurlijk en vluchtig over zijn lippen ging en het maakte me blij.
    'Hm,' zei Blaise en ik keek op van mijn heerlijk gedresseerd bord. 'Moeten we dit eigenlijk vertellen, or not?' ik dacht er even over na en zei:
    'Waarom houden we het niet eventjes geheim? Alleen Angel weet ervan en ik heb niet het gevoel dat zij er iets van gaat zeggen. Trouwens, de andere hunters zullen ook wel door hebben dat ons eeuwig gekibbel over is.'
    ik grijnsde. 'Hoewel ik dat gekibbel altijd erg amusant vond.'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Blaise Wolf Hunter | Hunter.
    Duidelijk kon ik zien dat ze er even over nadacht, maar uiteindelijk zei ze: “Waarom houden we het niet eventjes geheim? Alleen Angel weet ervan en ik heb niet het gevoel dat zij er iets van gaat zeggen. Trouwens, de andere hunters zullen ook wel door hebben dat ons eeuwig gekibbel over is.” Ze grijnsde en bijna automatisch deed ik mee. “Hoewel ik dat gekibbel altijd erg amusant vond.”
    Vermakelijk trok ik een wenkbrauw op en keek haar plagerig grijnzend aan terwijl ik wat van het eten at, “Ik denk dat de andere hunters zich afvragen wat er is gebeurd tussen ons,” Grinnikte ik. “Ik bedoel, zeker nu ik het liefst met jou in een team wil.” Grijnsde ik weer met hetzelfde scheve glimlachje, waarna ik even kuchte en mijn aandacht op het bord richtte.
    “We moeten ons eigenlijk haasten voor een vergadering, aangezien ik ook vooral nieuwsgierig ben naar wat Angel met die heks heeft uitgehaald,” Ik kon het niet laten weer te grinniken, mijn hoofd te schudden om mijn gedachten en vervolgens weer wat te eten en te drinken tot het op was.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe

    Hij lacht, knikt en neemt me mee naar een bankje waar we op gaan zitten. Ik strek mijn benen en kijk even naar de blauwe lucht.
    "Je word steeds minder zakelijk Angel." zegt hij met een klein lachje. "Dat is leuk." Ik grijns naar hem en eet nog wat patatjes. Ik zit alleen heel erg snel vol dus heb ik nog iets minder dan de helft over en zucht ik voldaan.
    "Bedankt. Ik kan het wel." grijns ik. "Ik zit vol, wil je echt niet?" Ik kijk even grimasend naar het zakje en dan naar Kyle. Ik hoop dat hij niet denkt dat ik het wil opdringen maar dat is gewoon normaal bij mij, ik vraag altijd of iemand het wilt hebben.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Bedankt, ik kan het wel,' grijnsde ze. 'Ik zit vol, wil je echt niet?' vroeg ze toen en keek mij vervolgens grimassend naar het zakje en toen naar mij. Ik keek haar verbazend aan. Ze had bijna de helft laten staan. Ik krabde lichtjes aan mijn hoofd. Echt honger had ik niet, maar het is zo zonder om het weg te gooien. Ik zuchtte eventjes en keek vervolgens naar voren.
    'Ik wil niet,' zei ik dan toch uiteindelijk. 'Waarom wil je heel de tijd mij dingen laten eten?' vroeg ik toen nieuwsgierig. Ik keek eventjes Angels kant op en glimlachte vriendelijk.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Ik wil niet." zegt hij uiteindelijk. "Waarom wil je heel de tijd mij dingen laten eten?" vraagt hij nieuwsgierig. Hij kijkt mijn kant op en glimlacht, ik haal mijn schouders lichtelijk op.
    "Niet alleen jou maar iedereen, denk ik." antwoord ik er op. Ik sta op en gooi het laatste beetje patat in de vuilnisbak naast het bankje.
    "Het is iets wat ik altijd doe bij iedereen, geloof ik. Alleen jij bied er zoveel weerstand tegen dat het onnatuurlijk word!" Ik gooi mijn armen dramatisch in de lucht en ga weer zitten.


    Your make-up is terrible