• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    [Sorrysorrysorry dat ik niet kon reageren, vriendin bleef onverwachts slapen :') Heb ik iets belangrijks gemist?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alice Hale | Hunter

    'Doe je dit omdat je weet dat ik je dan kidnap de gehele dag?' vroeg Blaise toen ik onder kwam en ik grijnsde, waarna hij me in zijn armen nam. Ik wou net zeggen dat we - spijtig genoeg - nu echt moesten gaan maar hij liet me los en liep al naar buiten. Blijkbaar had hij de sleutel al genomen aangezien hij instapte bij het stuur. Ik sloot de deur achter me en ging naast hem zitten.
    'Dan gaan we maar' zei hij beteuterd, waarop ik antwoordde:
    'En sinds wanneer stelen we de auto-sleutels van een onschuldige jongedame? Als je maar weet dat ik graag rijd en dat dus ook in het vervolg ga doen.' ik glimlachte om mijn toon wat af te zwakken. 'Dat krijg je als je met mij afspreekt.'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    (Blaise & Alice zijn nu op weg naar het hoofdkwartier, waar Angel al is samen met de gevangen heks Susanne en nog een hunter)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [ Sorry, ik was gisteren heel de dag weg en Drugsforsale bleef slapen en we kwamen van een pretpark xd dus we waren helemaal kapot ;o maar mag ik hiervan een samenvatting? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Blaise Wolf Hunter | Hunter
    “En sinds wanneer stelen we de auto-sleutels van een onschuldige jongedame?” Ze was nog niet klaar met praten, maar ik begon al te lachen terwijl ik eigenlijk op de weg wilde letten. “Als je maar weet dat ik graag rijd en dat dus ook in het vervolg ga doen.”
    Ik kon het niet laten en keek haar dus plagend onderzoekend aan met een vaag grijnsje op mijn lippen. “A woman in control? Oké, I like.” Grinnikte ik, waarna ik snel vervolgde, “Al moet ik je waarschijnlijk wel melden dat je helemaal niet zo onschuldig bent zoals je beweert,” Ik knipoogde naar haar en richtte mijn aandacht weer op de weg, en aangezien ik nogal hard reed, zullen we er zeker binnen een kleine tien minuten zijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (Haha die post is echt geweldig :'D )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Kan er een heks/tovenaar Kyle even toevallig op straat tegenkomen? Anders weet ik niks om op een idee te komen voor die vervloekte vergadering ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice Hale | Hunter

    'A woman in control? Oké, I like.' ik grinnikte omdat ik totaal het tegenovergestelde had verwacht. Blaise leek altijd iemand die alles zelf onder controle wou houden, alles zelf wou doen. Maar met mij erbij zou dat wel vlug veranderen. Ik kon het niet laten om te glimlachen bij mijn eigen gedachte. Want ja, ik had nu iemand die zich op mij kon afstellen.
    'Al moet ik je waarschijnlijk wel melden dat je helemaal niet zo onschuldig bent zoals je beweert,'
    'Oh ja?' ik keek hem aan met mijn meest onschuldige blik, wat inhield: grote ogen, wenkbrauwen verontwaardigd en een licht pruillipje.
    'Ik ben het meest onschuldige meisje ooit. Hoe kan je dat nu zeggen?' zelfs mijn stem klonk als een klein schoolmeisje. Eens benieuwd hoe hij daarop reageerde.
    Ondertussen waren we al bijna bij het hoofdkwartier, dankzij Blaise zijn rij-gedrag die opvallend veel op die van mij leek.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [ Ik kan mijn heks op je afsturen? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Van mij mag je]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Blaise Wolf Hunter | Hunter.
    “Oh ja?” Ik knikte gelijk. “Ja.” Was mijn antwoord, waarna ik toch weer naar Alice keek en zachtjes begon te lachen wanneer ik haar onschuldige blik, grote ogen, lichte pruillipje en verontwaardigde wenkbrauwen zag.
    “Ik ben het meest onschuldige meisje ooit. Hoe kan je dat nu zeggen?” Zelfs haar stem klonk als een klein meisje, echter voor mij klonk het als een klein meisje die de koekjespot net had leeggeroofd en daarna met haar meest onschuldige stem zei dat ze het niet had gedaan maar dat het toch echt de hond was.
    “Schat, geloof me, ik kan dat heel gemakkelijk zeggen want ik heb je meegemaakt in bed,” lachte ik en vervolgde: “You’re absolutely not a damsel in distress. You can handle it.” Wanneer ik dit had gezegd, richtte ik mijn blik weer op de weg en merkte dat we er al waren, waardoor ik de auto parkeerde en grijnzend naar Alice keek.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alice Hale | Hunter

    'Schat, geloof me, ik kan dat heel gemakkelijk zeggen want ik heb je meegemaakt in bed. You’re absolutely not a damsel in distress. You can handle it.' ik rolde met mijn ogen, voornamelijk omdat ik wist dat hij gelijk had en dat niet toe wilde geven. Ondertussen stonden we stil en ik boog naar voren.
    'Goed dan. Als jij zo koppig blijft zal ik ondeugend zijn. Maar kom later niet klagen.' ik kuste hem en beet op zijn lip, om te laten merken dat ik het meende. Toen stopte ik abrupt.
    'En nu gaan we naar binnen voordat de anderen ongerust worden.' ik stapte uit en bleef op hem wachten, met een grijns op mijn lippen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Abbigail Sapphire Stone

    Ik zuchtte en was in gedachte verzonken, na de laatste keer had ik Kyle niet meer gezien. Hij was sowieso al geen typje dat echt opviel maar oke.
    Ik vroeg me gewoon af als het goed ging want ik wist zeker dat dat mens een hunter was.
    Ik had mijn gezicht op de grond gericht en keek niet uit waar ik liep waardoor ik tegen iemand opbotste en op de grond viel. 'Godver.' vloekte ik toen ik op de grond lag en pijnlijk over mijn arm wreef waar ik op was gevallen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Kyle Dyer

    'Godver,' vloekte ze. De persoon was tegen mij op gebotst en viel vervolgens op de grond. Ik schrok op uit mijn gedachten en keek naar de persoon die voor mij lag. Ik zag dat het Abbigail was. Met een pijnlijk gezicht wreef ze over haar arm waar ze op was gevallen.
    'Eh, hoi Abbi. Gaat het met je?' vroeg ik en stak mijn hand vriendelijk naar haar uit.


    [Hij is kleiner dan ik dacht.. Sorry D:]

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 19:59 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Blaise – Hunter.
    Ze rolde met haar ogen, maar ik letter er niet op, integendeel, ik grijnsde er juist om. Ze wist heus wel dat ik gelijk had, ze kon er gewoon niet tegen.
    Alice boog naar voren. “Goed dan. Als jij zo koppig blijft zal ik ondeugend zijn. Maar kom later niet klagen.” Ik grinnikte, want waarom zou ik klagen? Ze kuste me en beet op mijn lip, waardoor ik lichtelijk tot adem hapte. Ze meende het dus wel degelijk. Toen ze echter opeens stopte, keek ik haar verward aan.
    “En nu gaan we naar binnen voordat de anderen ongerust worden.” Ze stapte uit en ik wist gewoon dat ze een grijns op haar lipjes had, waardoor ik glimlachend mijn hoofd schudde, uitstapte en de auto op slot deed. Ik liep op haar af en sloot haar in door haar tegen de auto te duwen en vervolgens mijn handen over haar lichaam te laten glijden, een uitdagende blik in mijn ogen. “Dat, mijn lief, was vals spelen.” Grijnsde ik, waarna ik de sleutel in haar hand drukte en toen omdraaide om naar binnen te lopen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.