• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Klopt,' zei ze en knikte. 'Dan moeten we iedereen bellen ofzo? Wat voor werk doet ze dan?' vroeg ze en ze keek mij nieuwsgierig aan. 'Sorry, nieuwsgierig typje.' Ik fronste iets en schudde lichtjes mijn hoofd. Ik negeerde haar vraag.
    'Ehm bellen is een optie, maar een sms kan ook. Ik weet niet wat het handigst is?' zei ik en haalde vervolgens mijn schouders op. 'Mijn mobiel ligt alleen thuis, kunnen we die van jou gebruiken?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Abbigail Stone

    'Sms maar raak.' zei ik toen en gaf hem mijn telefoon. Ik zuchtte, hij had mijn vraag genegeerd. Hmm, misschien waren mijn vermoedens toch goed..uiteindelijk? Ik keek hem aan en glimlachte. 'Ik weet niet als ik alle nummers heb, volgens mij wel dusse..check maar.' zei ik toen met een glimlach.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Kyle Dyer

    'Sms maar raak,' zei ze toen ze aan mij haar telefoon gaf. 'Ik weet niet als ik alle nummers heb, volgens mij wel dusse..check maar,' zei ze met een glimlach. Ik glimlachte vriendelijk en begon toen smsjes te sturen met erin dat ze over een uurtje bij de Coven moesten komen. Toen ik klaar was gaf ik de telefoon weer terug aan Abbi.
    'Over een uurtje is de vergadering,' zei ik met een glimlachje. 'Nou hopen dat ze ook komen en je had trouwens alle nummers.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Abbigail Stone

    Ik knikte, 'Mooi.' zei ik toen en zuchtte. 'Tot die tijd, wat ga ik doen. De hunters zijn nu zeker bezig met het ondervragen van Susanna.' Ik zuchtte. 'Ze is een makkelijke prooi voor hun, ik hoop dat ze geluk heeft.'


    [ Sorry voor het mini mini stukje D: ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Kyle Dyer

    'Mooi. Tot die tijd, wat ga ik doen. De hunters zijn nu zeker bezig met het ondervragen van Susanna. Ze is een makkelijke prooi voor hun, ik hoop dat ze geluk heeft,' zei ze. Ze had ondertussen een paar keer gezicht. Ik krabde ietsjes aan mijn achterhoofd en haalde mijn hand eventjes over mijn muts heen. Ik keek Abbi bedachtzaam aan.
    'Ik hoop het ook voor haar en als ze doorbreekt... Ik hoop niet dat ze dan te veel namen gaat zeggen en de plaats van de Coven,' zei ik half nadenkend. Ik haalde een sigaret uit mijn zak en stak die op. Ik nam een trekje en blies de rook uit.
    'Misschien is het handig om straks te hebben over een eventuele nieuwe plek.. Voor het geval dat, snap je?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella
    Ik ben net klaar met me klaar maken qua kleding en make-up en haar in mijn super chagrijnige bui als ik een smsje krijg dat ik over een uur in de coven moet zijn. Het maakt me alleen maar nog chagrijniger. Ik kijk even in de spiegel. Een spijkerbroek en een wit t-shirt met V hals. Erg Basic. haar los, lichte make-up en rode lippenstift. Ik werp mezelf een boze blik toe. Pak mijn tas waar mijn sleutels en mobiel al in zitten en loop het huis uit. Ik kom veels te vroeg bij de coven aan. Maak wat thee voor mezelf en ga naar de kamer die we altijd gebruiken voor dit soort dingen. Ik kijk even naar de foto van mijn tantes en andere heksen/tovenaars. Dan ga ik aan de vensterbank zitten en kijk naar buiten.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Abbigail Stone
    'Misschien is het handig om straks te hebben over een eventuele nieuwe plek.. Voor het geval dat, snap je?' Ik keek hem aan en knikte. 'Misschien is dat wel een goed idee. Al zal dat erg veel irritatie opleveren.
    Hij stak een sigaret op en ik glimlachte even.
    Mijn blik ging naar de lucht en toen weer naar hem. 'Hoe gaan we Susanna bevrijden? Ik bedoel maar, het wordt al moeilijk als we ineens een nieuwe plek moeten zoeken, maar ook haar in één keer bevrijden zonder dat wij zelf gevangen raken.' Ik zuchtte en ging met mijn hand door mijn haar. Dit was echt verschrikkelijk vervelend, maar men zegt altijd: Al het slechte komt in één keer.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik dacht, ik zeg het even.. Maar hij had zijn sigaret al op gestoken voordat hij praatte ;d]

    Kyle Dyer

    'Misschien is dat wel een goed idee. Al zal dat erg veel irritatie opleveren,' zei ze. Ik knikte eventjes. Haar blik ging eventjes naar de lucht en toen weer naar mij.
    'Hoe gaan we Susanna bevrijden? Ik bedoel maar, het wordt al moeilijk als we ineens een nieuwe plek moeten zoeken, maar ook haar in één keer bevrijden zonder dat wij zelf gevangen raken,' zei ze. Ze zuchtte en ging toen met haar hand door haar haren. Ik nam een trekje en probeerde figuurtjes van het rook te maken. Het ging al ietsjes beter, maar ze waren nog steeds niet perfect zoals die van Angel.
    'Eerlijk gezegd.. Ik heb geen flauw idee, we weten al niet eens door wie ze is ontvoer en irritatie bij een nieuwe plek kiezen ze zelf voor. Wat willen ze liever, een nieuwe plek of de oude houden waarvan de kans groot is dat de hunters die binnenkort weten en we allemaal gevangen worden.' Dit keer was ik diegene die zuchtte. Nieuwe plek zoeken, Susanna bevrijden en verhuizen. Ik krabde iets aan mijn achterhoofd.
    'Zullen we richting de coven gaan?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Oh...ach...ben een beetje lui xd ]

    Abbigail Stone
    Hij krabde even aan zijn achterhoofd.'Zullen we richting de coven gaan?' Ik keek hem aan en beet even op mijn lip. Ik knikte. 'Let's go.' mompelde ik nog. 'We kunnen onszelf misschien opsplitsen, de helft verhuist en de helft red Susanna?' zei ik toen en maakte aanstalten om te lopen.
    Ik deed mijn haar in een knotje en slikte even. 'De gene door wie ze is ontvoerd zullen we niet snel te weten komen. Denk ik dan.' Ik aarzelde eventjes. 'De nieuwe Coven, misschien is het handiger om er een beschermspreuk op te zetten?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [We moeten niet meer zo veel reageren, topic bijna vol]

    Kyle Dyer

    'Let's go,' mompelde ze nadat ze eventjes op haar lip had gebeten en had geknikt. 'We kunnen onszelf misschien opsplitsen, de helft verhuist en de helft red Susanna?' stelde ze voor en maakte aanstalten om te lopen. Ik knikte lichtjes en liep met Abbi mee richting de coven. Ze deed haar haren in een knotje en hoorde haar slikken.
    'De gene door wie ze is ontvoerd zullen we niet snel te weten komen. Denk ik dan. De nieuwe Coven, misschien is het handiger om er een beschermspreuk op te zetten?' vroeg ze. Ik keek haar eventjes aan en knikte toen.
    'Ik denk dat dat best wel een goed idee is, maar dan moet die spreuk wel uitgevoerd worden door mensen die al een tijd bij de coven zit, dus geen nieuwelingen. Niet dat ik ze niet vertrouw, maar als het door een nieuweling is is de kans groot dat de spreuk mislukt en misschien wel zonder dat wij het door hebben.' Ik keek eventjes naar Abbi. 'Misschien dat we dit straks verder moeten bespreken met de rest.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Is goed, dan is dit de laatste reactie..van mij dan ga ik wel even op mijn telefoon ofzo. ]

    Abbigail Stone
    'Ik denk dat dat best wel een goed idee is, maar dan moet die spreuk wel uitgevoerd worden door mensen die al een tijd bij de coven zit, dus geen nieuwelingen. Niet dat ik ze niet vertrouw, maar als het door een nieuweling is is de kans groot dat de spreuk mislukt en misschien wel zonder dat wij het door hebben.' Ik knikte. 'Dan doen we het met de leden die ook altijd bij de vergaderingen zitten.' zeg ik dan en kijk hem even aan.
    Ik glimlach, maar kreeg weer hetzelfde akelige gevoel als dat ik de vorige keer bij hem kreeg.
    Als we even dicht bij de coven zijn kijk ik hem aan. 'Welke kant gaan we op verhuizen?' vraag ik dan en bijt sla mijn armen om me heen als er een briesje voorbij komt. Ik nies even en verontschuldig me dan. 'Sorry.' mompelde ik en liep weer door.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Is goed, ik ga zo vast beginnetje maken met me tas
    & je vergat een zin die hij zei!! xd]

    Kyle Dyer

    'Dan doen we het met de leden die ook altijd bij de vergaderingen zitten,' zei ze en keek mij toen even aan. Ze glimlachte en ik glimlachte vriendelijk terug.
    'Welke kant gaan we op verhuizen?' vroeg ze toen we dicht bij de coven aan waren gekomen. Er kwam een briesje langs die ervoor zorgde dat Abbi niesde.
    'Sorry,' mompelde ze zich en liep weer door. Ik glimlachte eventjes naar haar. Ondertussen keek ik om mij heen of er geen vreemde mensen waren in de buurt.
    'Ik weet het nog niet,' zei ik half nadenkend. 'Wel iets onopvallends natuurlijk.' Ik keer weer om mij heen terwijl ik verder liep. 'Misschien een doodnormaal huis of zo. Iets wat je niet verwacht.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    volgende topic
    Kunnen jullie weer verder.


    Your make-up is terrible

    Prisoner --> Sirens


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Oké, dicht hiermee haha.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Your make-up is terrible