• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Angelica Wolfe

    "Ik straal iets uit?" vraagt hij en hij bekijkt zichzelf. "Ik snap je niet." zegt hij dan verward. Ik glimlach.
    "Ik weet het ook niet precies, het is gewoon iets. Niet door je uiterlijk maar waarschijnlijk door je innerijk, je innerlijke kracht." Mijn stem klinkt onbedoeld een tikkeltje geheimzinnig. Nu ik er over na denk kan ik mijn vinger er nog steeds niet op leggen, wat me lichtelijk frustreerd.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Ik weet het ook niet precies, het is gewoon iets. Niet door je uiterlijk maar waarschijnlijk door je innerijk, je innerlijke kracht,' zei ze tikkeltje geheimzinnig. Ik keek haar vragend aan en schudde toen lichtjes mijn hoofd.
    'Maar dan heb je me beoordeeld op me innerlijk! Dat vroeg ik niet Angel,' zei ik en keek toen weer naar voren.
    'Ik wou weten hoe je over mij dacht qua uiterlijk, zoals ik het opnoemde over jou. Ik wil jouw vooroordelen over mij weten.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Maar dan heb je me beoordeeld op me innerlijk! Dat vroeg ik niet Angel." zegt hij. "Ik wou weten hoe je over mij dacht qua uiterlijk, zoals ik het opnoemde over jou. Ik wil jouw vooroordelen over mij weten." Ik zucht.
    "Dat zag ik de eerste keer al Kyle." zeg ik. "Al voor we ook maar een woord gewisseld hadden." Ik haal mijn hand door mijn krullen en ga weer recht op zitten. Ik moet oppassen dat het geen automatisme word want dat gaat slecht zijn voor mijn haar als ik het weer opgestoken draag op mijn werk.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Dat zag ik de eerste keer al Kyle,' zei ze. Ik keek haar niet begrijpend aan.
    'Al voor we ook maar een woord gewisseld hadden,' zei ze, haalde toen haar hand door haar krullen en ging weer recht op zitten.
    'Hoe kan je zo iets zien?' vroeg ik verward. Ik schudde iets met mijn hoofd en keek naar mijn sigaret die beetje bij beetje meer opbrand.
    'Ik wist niet dat je innerlijke dingen kon zien vanaf de buiten kant. Misschien de onopvallende houding die er voorzorg,' dacht ik hard op na. 'De houding die hoort bij het innerlijk, ook bij het uiterlijk maar dan toch net niet..' Ik keek Angel aan en glimlachte iets. 'Is dat het?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Hoe kan je zo iets zien? Ik wist niet dat je innerlijke dingen kon zien vanaf de buiten kant. Misschien de onopvallende houding die er voorzorg. De houding die hoort bij het innerlijk, ook bij het uiterlijk maar dan toch net niet..." zegt hij en kijkt mij aan waarna hij glimlacht. "Is dat het?"
    "Zoiets, denk ik." antwoord ik en ik glimlach terug. "Je bent leuk als je zo hardop nadenkt." verklaar ik er vlak na en geef hem geen tijd om beledigt te zijn omdat ik hem een speelse duw geef.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Zoiets, denk ik,' antwoordde ze met een glimlach. 'Je bent leuk als je zo hardop nadenkt,' zei ze vlak daarna. Veel kon ik niet doen want nu was zij diegene die mij een speelse duw gaf. Ik keek haar verbaasd aan en lachte toen zachtjes.
    'Eh dank je,' zei ik met een klein lachje. 'Je geeft echt vaak complimenten Angel.' Ik gaf haar een zacht duwtje en keek toen weer omhoog naar de lucht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Eh dank je. Je geeft echt vaak complimenten Angel." zegt hij en hij geeft me een klein duwtje. Ik lach zacht en trek mijn benen op.
    "Dat zei ik toch." lach ik naar hem. Ik doe een beetje onhandig een poging om mijn benen onder mijn lichaam te vouwen wat een beetje mislukt door het bankje dus ga ik uiteindelijk met mijn benen over elkaar gevouwen zitten.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Dat zei ik toch,' lachte ze naar mij. Ze ging in een kleermakerszit zitten, maar dat faalde een beetje door het te korte ruimte die het bankje had. Ik stond op en stak mijn hand uit naar Angel terwijl ik een trekje nam. Ik probeerde wat figuurtjes en lachte vervolgens zachtjes.
    'Zullen we een grasveldje op zoeken?' stelde ik voor. Zo kon zij toch in haar kleermakerszit zitten en kon ik eventjes gaan liggen. Aldoor mijn hoofd omhoog doen was slecht voor mijn nek. Ik lachte vriendelijk naar Angel.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Kyle staat op en steekt zijn hand naar me uit terwijl hij en trekje neemt en nog meer figuurtjes probeert te maken. Hij lacht zacht.
    "Zullen we een grasveldje opzoeken?" stelt hij voor. Ik knik en neem zijn hand aan zodat ik op kan staan.
    "Ja, dat is misschien wel een goed idee." Ik wiebel een beetje op mijn benen omdat ik er net op probeerde te zitten. De bloedsomloop was even niet helemaal honderd waardoor ik nu niet zo goed kan blijven staan.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    Ze pakte mijn hand vast zodat ze op kon staan.
    'Ja, dat is misschien wel een goed idee,' zei ze en wiebelde een beetje op haar benen. Zachtjes lachte ik want het zag er aardig grappig uit. Haar hand hield ik half bewust nog steeds vast en begon langzaam te lopen.
    'Ik weet wel zeker dat het een goed idee is,' zei ik met een glimlachje. Ik keek even naar het sigaret die half op was en nam vervolgens een trekje.
    'Weet jij een geschikt veldje?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Als hij begint te lopen houd hij mijn hand nog vast maar ik merk het amper.
    "Ik weet wel zeker dat het een goed idee is." zegt hij. "Weet jij een geschikt veldje?"
    "Ja, vooral geschikt voor mijn benen denk ik." lach ik zacht. "Maar geschikte veldjes weet ik over het algemeen niet want daar ben ik normaal niet naar op zoek." vertel ik. Ik knijp zacht in zijn hand en laat die dan weer los.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Ja, vooral geschikt voor mijn benen denk ik,' lachte ze zacht. 'Maar geschikte veldjes weet ik over het algemeen niet want daar ben ik normaal niet naar op zoek.' Ze kneep zachtjes in mijn hand en liet hem toen weer los. Ietsjes later liet ik haar hand ook los. Ik dacht na over de veldjes die ik eens had bezocht terwijl ik een beetje om mij heen keek.
    'Hier heen,' zei ik opeens en ging een weggetje in. Ik liep die uit en keek af en toe naast me en achter me of Angel nog wel bij was. Ik liep nog wat weggetjes door totdat we bij een grasveldje aan kwamen. Met een tevreden glimlachje keek ik naar Angel.
    'En?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Hier heen." zegt hij plots en slaat een weggetje in. Ik volg hem op mijn slippertjes en kijk wat om me heen, naar waar we heen gaan. Het lijkt me nogal afgelegen. Uiteinelijk komen we bij een mooi, groen grasveldje aan.
    "En?" vraagt Kyle terwijl hij tevreden naar mij kijkt. Ik glimlach breed naar hem en kijk even om me heen. Een paar bomen omzomen het grasveldje en er groeien een paar mooie gekleurde bloemen in.
    "Het is echt mooi hier." zeg ik zacht, bang om de rust te verstoren.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    Ze glimlachte breed naar mij en keek toen om zich heen. Ik keek eventjes met haar mee, ook al wist ik allang hoe het er hier uit zag. Een paar bomen en wat gekleurde bloemen.
    'Het is echt mooi hier,' zei ze zachtjes. Ik keek haar eventjes aan en knikte toen met een grote glimlacht. Ik trapte mijn sigaret uit naast het grasveldje en nam Angel toe mee verder het grasveldje op. Ik ging zitten op het gras en keek Angel toen aan.
    'Kom ook zitten,' zei ik vriendelijk en klopte vervolgens naast mij.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij knikte met een grote glimlach en trapt zijn sigaret uit. Hij neemt mij mee verder het grasveldje op en gaat zitten.
    "Kom ook zitten." zegt hij vriendelijk en klopt naar zich. Ik zak langzaam op mijn knieën en ga dan in kleermakerzit zitten. Het zit wel fijn.
    "Zo, dat zit lekker." zeg ik en ik ga met mijn vingers door het lage gras heen. De sprietjes tegen mijn handen aan geven een prettig gevoel.
    "Kom je hier vaak?" vraag ik.


    Your make-up is terrible