• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Niet alleen jou maar iedereen, denk ik,' antwoordde ze. Ze gooide het beetje patat weg die naast het bankje stond. Eerlijk gezegd was mij die helemaal niet opgevallen.
    'Het is iets wat ik altijd doe bij iedereen, geloof ik. Alleen jij bied er zoveel weerstand tegen dat het onnatuurlijk word!' zei ze en gooide haar armen dramatisch de lucht in en ging vervolgens weer zitten. Ik lachte zachtjes en schudde lichtjes met mijn hoofd.
    'Het is niet onnatuurlijk,' zei ik zachtjes. Ik keek eventjes omhoog en enkele witte wolken zag ik.
    'Ik ben alleen anders dan de rest op dat gebied. Is dat erg dan?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Het is niet onnatuurlijk." zegt hij zacht en hij kijkt omhoog. "Ik ben alleen anders dan de rest op dat gebied. Is dat erg dan?" Ik schud met mijn hoofd en volg zijn blik omhoog. De lucht is mooi blauw met een paar witte wolkjes die lichtelijk voortgejaagd worden door de wind.
    "Nee, ik vind het eigenlijk wel leuk." zeg ik tegen hem. "Het is weer eens wat anders."


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Nee, ik vind het eigenlijk wel leuk. Het is weer eens wat anders,' zei ze tegen mij. Ik glimlachte eventjes en keek voor enkele secondes Angel aan.
    'Ik zorg bij jou dus voor een beetje variatie. Komt mooi uit. Variatie is goed, anders word dingen al zo gauw saai.' Ik haalde mijn sigaretten te voorschijn en stak er één op. Ik bood er ook eentje aan Angel.
    'Tenminste, ik vind het zonder variatie saai. Als alles en iedereen hetzelfde is weet je al gauw wat je wel en niet moet doen. Dat is niet leuk om dat al van te voren weten, dan is er geen spanning.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe
    "Ik zorg bij jou dus v
    oor een beetje variatie. Komt mooi uit. Variatie is goed, anders word dingen al zo gauw saai." Ik knik op zijn woorden. Kyle pakt sigaretten uit zijn broekzak en steekt er één op waarna hij er ook eentje aan mij aanbied die ik af sla.
    "Tenminste, ik vind het zonder variatie saai. Als alles en iedereen hetzelfde is weet je al gauw wat je wel en niet moet doen. Dat is niet leuk om dat al van te voren weten, dan is er geen spanning."
    "Oh, ik hou zeker wel van een beetje spanning." zeg ik met een zwoele stem waarna ik zacht moet lachen. Ik blijf naar de lucht staren en kijk erna naar Kyle.
    "Maar je hebt gelijk. Ik vind alles zonder variatie saai en jij bent behoorlijk varient. Extreem boeiend." Ik knik even in mezelf en kijk daarna weer naar de blauwe lucht.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Oh, ik hou zeker wel van een beetje spanning,' zei ze met een zwoele stem waarmee ze me lichtelijk verwarde, maar zodra ze lachte lachte ik zachtjes mee. Ze bleef eventjes staren naar de lucht, maar keek mij daarna aan. Mijn sigaretten had ik weer opgeborgen zodra zij ze afwees.
    'Maar je hebt gelijk. Ik vind alles zonder variatie saai en jij bent behoorlijk varient. Extreem boeiend,' zei ze en knikte toen, daarna keek ze weer naar de lucht. Ik lachte zachtjes en volgde toen haar voorbeeld.
    'Hmm, dat vind ik dan een mooie compliment. Dank je,' zei ik met een glimlachje. Ik nam een trekje. Mijn zicht werd wat minder door de rook die ik uitblies en voor mijn ogen kwam.


    [Volgens mij kramen al mijn poppetjes dezelfde onzin uit o-o]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hahahaha lololol.]

    Angelica Wolfe

    "Hmm, dat vind ik dan een mooi compliment. Dank je." zegt hij. Ik zie de rook opstijgen en volg het even met mijn ogen. Het is inderdaad een beetje indrukwekkend en fascinerend.
    "Ik ben goed in complimentjes geven. Pas maar op." grap ik met een lachje. Ik haal mijn blik van de boeiende lucht af en kijk weer voor me. Doordat ik naar de lucht heb gekeken ben ik een beetje onderuit gezakt en ga ik weer recht zitten.
    "Waar vul jij je dagen eigenlijk mee op?" vraag ik aan hem.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Ik ben goed in complimentjes geven. Pas maar op,' grapte ze met een lachje. Ik lachte zachtjes en sloot even mijn ogen. De rook begon te prikken in mijn ogen.
    'Waar vul jij je dagen eigenlijk mee op?' vroeg ze aan mij. Rond hangen in de Coven, maar dat kon ik natuurlijk niet zeggen. Ik nam weer een trekje om het antwoord op de vraag uit te stellen. Mijn ogen hield ik nog even gesloten terwijl ik de rook uitblies.
    'Lopen,' zei ik. Ik opende mijn ogen en keek Angel aan. 'Rondlopen, mensen tegenkomen. Geweldig hoeveel verschillende mensen er hier zijn. Hoe ze lopen, hoe ze praten.' Ik keek naar voren. Ik loog niet helemaal. Wat ik zei was waar, als ik niet bij de coven was was ik meestal in de stad te vinden.
    'Simpel he?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Lopen." zegt hij en hij opent zijn ogen om mij aan te kijken. "Rondlopen, mensen tegenkomen. Geweldig hoeveel verschillende mensen er hier zijn. Hoe ze lopen, hoe ze praten. Simpel he?" Ik knik even en kijk hem ook aan. Een nieuwsgierige blik verspreid zich over mijn gezicht.
    "Heb je mij ook wel eens zien lopen?" vraag ik met dezelfde nieuwsgierige stem als mijn blik verraad. "Wat dacht je dan over mij?"


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Heb je mij ook wel eens zien lopen?' vroeg ze nieuwsgierig. Ze klonk net zo nieuwsgierig dan als ze er uit zag. Ik dacht na. Ik wist niet zeker of ik haar al eens eerder had gezien. Het zou goed kunnen..
    'Wat dacht je dan over mij?' vroeg ze. Ik keek haar bedenkelijk aan, krabde lichtjes aan mijn hoofd en keek eventjes de andere kant op. Dan herinnerde ik mij die keer dat ik wel een vrouw langs zag lopen. Zoals ze eruit zag kon het met gemak Angel wezen.
    'Ik dacht,' begon ik zachtjes en zette de woorden in mijn hoofd in de goede volgorde. Echt positief waren mijn gedachten niet.
    'Dat als ze kinderen had ik medelijden had met die kinderen. Ze leek zo gestrest en zo serieus. Als of ze niet tegen een geintje kon, haar werk haar alles was. Het woord lol niet kende.' Ik keek eventjes omlaag en toen naar Angel.
    'Maar dat is maar een uitstraling, al kunnen mensen daardoor de verkeerde dingen denken.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Ik dacht. Dat als ze kinderen had ik medelijden had met die kinderen. Ze leek zo gestrest en zo serieus. Als of ze niet tegen een geintje kon, haar werk haar alles was. Het woord lol niet kende." zegt hij en hij kijkt omlaag om vervolgens naar mij te kunnen kijken. "Maar dat is maar een uitstraling, al kunnen mensen daardoor de verkeerde dingen denken." Ik knik even verbaast en glimlach dan zwakjes. Misschien ook wel te wijten aan mijn seksloosheid.
    "Nou, gelukkig heb ik dan geen kinderen." zeg ik tegen hem. "Maar ik denk dat je wel gelijk heb. Het woord lol ken ik wel maar heeft voor mij een heel andere betekenis dan voor jou. Tenminste, op werkdagen, vandaag niet." Ik grijns en sla mijn armen over elkaar terwijl ik weer onderuit zak.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Nou, gelukkig heb ik dan geen kinderen. Maar ik denk dat je wel gelijk heb. Het woord lol ken ik wel maar heeft voor mij een heel andere betekenis dan voor jou. Tenminste, op werkdagen, vandaag niet,' zei ze en grijnsde. Haar armen sloeg ze over elkaar geen terwijl ze onderuit zakte. Ik lachte zachtjes en gaf haar een speelse duwtje.
    'Je bent me er eentje Angelica,' zei ik en keek weer eventjes omhoog naar de lucht. Het voelde apart wanneer ik haar naam vol uit sprak.
    'Bij jou zit ook aardig wat variatie. Misschien ook wel twee soorten van jou. Ze zakelijke stresvolle vrouw en de vrijetijds iemand die jij zelf nog wat meer moet leren kennen. Interessant.' Ik nam een trekje, maar wachtte dit keer eventjes mee voordat ik de rook uitblies.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij lacht zacht en geeft me een speels duwtje waardoor ik hem lachend aan kijk.
    Je bent me er eentje, Angelica." Nog steeds vreemd om hem mijn hele naam te horen zeggen. "Bij jou zit ook aardig wat variatie. Misschien ook wel twee soorten van jou. Ze zakelijke stresvolle vrouw en de vrijetijds iemand die jij zelf nog wat meer moet leren kennen. Interessant."
    "Ik hou van mijn stressvolle zakenvrouw kant hoor." zeg ik lichtelijk beledigt maar moet er wel zacht om lachen. Hij heeft namelijk wel gelijk maar dat ga ik niet zeggen.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Ik hou van mijn stressvolle zakenvrouw kant hoor,' zei ze lichtelijk beledigd, maar lachte daarna toch nog zachtjes. Ik lachte zachtjes mee terwijl ik haar vriendelijk aankeek.
    'Ik zei ook niet dat ik die niet leuk vond. Al heb ik het denk ik niet echt helemaal meegemaakt hoe jij bent als je zakelijk bent.' Ik krabde iets aan mijn achterhoofd.
    'Wat dacht jij eigenlijk van mij toen je me voor het eerst zag?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Ik zei ook niet dat ik die niet leuk vond. Al heb ik het denk ik niet echt helemaal meegemaakt hoe jij bent als je zakelijk bent." zegt hij. "Wat dacht jij eigenlijk van mij toen je me voor het eerst zag?" Ik denk even na.
    "Je straalt iets uit wat niemand heeft en ik kan het niet goed benoemen. Je ziet al gelijk dat er iets anders aan jou is en ik kan er maar niet opkomen wat het nou precies is." zeg ik tegen hem, precies wat ik nu nog steeds denk.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Je straalt iets uit wat niemand heeft en ik kan het niet goed benoemen. Je ziet al gelijk dat er iets anders aan jou is en ik kan er maar niet opkomen wat het nou precies is,' zei ze tegen mij. Ik keek haar verbaasd, nieuwsgierig, maar ook beetje verwarrend aan.
    'Ik straal iets uit?' vroeg ik aan haar. Ik bekeek mij zelf eventjes, maar kon niet zeggen dat ik iets uitstraalde. Ik zag er toch uit zoals ieder ander? Oké, misschien niet als ieder ander, maar er zijn vast nog veel meer mensen die zich hetzelfde kleedde als mij.
    'Ik snap je niet,' zei ik verward.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you