• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Abbigail Stone

    Verbaasd keek ik Kyle aan. 'Het gaat.' zei ik toen en nam zijn hand aan. 'Je bent eng.' zei ik toen en trok een gezicht. 'Ik dacht net aan je en je kwam tevoorschijn.' zei ik en grinnikte. 'Wacht, dat klonk echt vreemd.' zei ik waarna ik mijn kleding even afklopte.

    [ Voel me niet zo lekker..denk dat ik ziek wordt. Ik kom misschien nog op mijntelefoon maar ..vberwacht er neit veel van xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ok]

    Kyle Dyer

    'Het gaat,' zei ze toen ze mijn hand aannam. 'Je bent eng.' Ik keek haar verbaasd, maar ook beledigd aan. Ik eng? Dankjewel...
    'Ik dacht net aan je en je kwam tevoorschijn,' zei ze en grinnikte. Ik keek haar vragend aan.
    'Wacht, dat klonk echt vreemd,' zei ze waarna ze haar kleding afklopte. Ik keek haar een beetje vaag aan.
    'Eh, ja nogal,' zei ik en krabde wat aan mijn achterhoofd. 'Wat kwam je hier eigenlijk doen?' vroeg ik er gelijk achterna. Ik keek een beetje om mij heen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice Hale | Hunter

    Al snel stapte ook Blaise uit de auto en hij deed die op slot. Ik wou zelfvoldaan naar hem kijken, me omdraaien en naar binnen gaan maar hij was me voor. In één beweging stond ik tegen de auto, met zijn handen aan weerskanten van me alsof ik in een kooi stond. Zijn handen gleden over mijn lichaam en hoewel ik dacht dat ik zijn aanrakingen nu wel gewoon was, bleek dat totaal niet het geval te zijn.
    'Dat, mijn lief, was vals spelen' grijnsde hij en ineens voelde ik de sleutel in mijn hand. Verward bleef ik even staan terwijl hij naar binnen liep.
    'Ik speel vals?' mompelde ik tegen mezelf, 'hij is degene die me met één aanraking duizelig maakt.' ik nam een klein sprintje tot ik bij hem was en mijn hand in die van hem liet glijden.
    'Het maakt me niets meer uit wat ze denken. Ik hou van je en dat mogen ze weten.'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Blaise | Hunter.
    Ze mompelde wat, maar ik kon haar al niet meer horen omdat ik een paar meter verderop was en zij nog bij de auto stond.
    Toen ik echter haar snelle voetstappen hoorde en haar aanraking voelde, haar hand die in die van mij gleed, keek ik haar even glimlachend aan.
    "Het maakt me niets meer uit wat ze denken. Ik hou van je en dat mogen ze weten."
    "Dat weet ik," antwoordde ik zacht grijnzend terug, met een vastberaden blik in mijn ogen,
    "Je hebt mij." Ik gaf een snelle, maar liefdevolle kus op haar slaap en keek haar aan met een zachte blik. "Ik heb jou."
    Ik grinnikte voordat ik de deur opendeed en we de zaal binnenliepen. Angel zat in één van de stoelen en ik gaf haar even een snelle, ongemakkelijke blik.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 20:39 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe

    Ik was zowat in slaap gesukkelt en verdomde het om bij de irritante heks Susanna te gaan kijken en me nog meer te laten irriteren. Ik wil vandaag gewoon een leuke dag hebben en het niet laten verpesten door zo'n ding. Slaperig nam ik was slokken van mijn koffie tot de deur ineens openging en ik opkeek.
    Alica en Blaise kwamen binnen. Hand in hand. Blaise had dezelfde kleding als gisteravond. Ik trek automatisch een wenkbrauw op maar verdom het ook om hier op te reageren, net zoals op de ongemakkelijke blik van Blaise. Zolang ze het maar leuk hebben. Ik neem een flinke slok koffie en glimlach naar de twee.
    "Dat duurde lang, stelletje slakken." grap ik luchtig. "De rest is alleen nog langzamer dan slakken blijkbaar."

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 20:43 ]


    Your make-up is terrible

    (Frey; je hebt onze quote gebruikt in je post :3 )

    Alice Hale | Hunter

    'Dat weet ik,' antwoordde Blaise. 'Je hebt mij.' hij kuste me kort op mijn slaap en keek me aan. 'Ik heb jou.'
    'Wat boeit ons de rest, toch?' glimlachte ik en we liepen de zaal binnen, waar Angel al zat. Ze keek op toen we de deuren open deden.
    'Dat duurde lang, stelletje slakken. De rest is alleen nog langzamer dan slakken blijkbaar.' ik grijnsde en ging tegenover haar zitten, met Blaise naast me.
    'Waar blijven ze?'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    (Haha, for sure, eigenlijk vond ik het wel bij de situatie passen, you know. Anders wist ik niet echt hoe hij zou antwoorden ;$)

    Blaise Wolf Hunter | Hunter.
    "Wat boeit ons de rest, toch?" glimlachte ze en ik knikte met een grinnik. Jij snapt het, Alice, jij snapt het.
    "Dat duurde lang, stelletje slakken. De rest is alleen nog langzamer dan slakken blijkbaar." Toen ik merkte dat ze luchtig reageerde op mijn ongemakkelijke blik, kwam er een dankbaar glimlachje op mijn gezicht terecht wanneer ik naast Alice ging zitten.
    "Waar blijven ze?" Ik fronste wanneer ik naar Alice keek en wreef even zacht over haar hand, maar zuchtte toen. "Geen idee, misschien ook opgehouden?" Grijnsde ik, ik kon het niet laten er een dubbelzinnige opmerking van te maken.
    Dat zat gewoon in mijn aard, ik kon er niets aan doen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe

    Alice gaat als eerst tegen over mij zitten en Blaise gaat al snel naast haar zitten. Ik vraag me af hoe lang ze elkaar blijven volgen.
    "Waar blijven ze?" vraagt Alice. Blaise fronst even en kijkt naar Alice terwijl hij oer haar hand wrijft en zucht dan.
    "Geen idee, misschien ook opgehouden?" grijnst hij en ik merk de dubbelzinnigheid gelijk op. Het zou wel zo toepasselijk zijn om dat voor zich te houden. Daardoor zucht ik ook wat geïrriteerd.
    "Dat zou wel erg slecht zijn." antwoord ik op mijn zakelijke toon. "Ik had net een vrije dag genomen en verkeerde in erg aangenaam gezelschap maar ik ben ook zo snel mogelijk gekomen." Ik kucht even en kijk de twee kort maar doordringend aan.


    Your make-up is terrible

    (Andere hunters: kom snel voor de sfeer in de vergaderzaal al helemaal te snijden is :'D )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Ik denk niet om het hier te zeggen dat dat veel gaat helpen..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (ik heb al hun gb's volgezet, meer kan ik niet doen)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    (A girl can try. :Y))


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alice Hale | Hunter

    'Geen idee, misschien ook opgehouden?' merkt Blaise op en wéét gewoon dat ik aan het blozen ben. Angel is niet dom, ze zal al snel merken dat er iets gebeurd is tussen Blaise en mij. Haar geïrriteerde zucht maakt dan ook dat ik me erg ongemakkelijk voel.
    'Dat zou wel erg slecht zijn.' zegt ze op een zakelijke toon die ik niet van haar gewend ben. 'Ik had net een vrije dag genomen en verkeerde in erg aangenaam gezelschap maar ik ben ook zo snel mogelijk gekomen.'
    'Misschien kunnen wij al beginnen?' probeer ik het gezelschap te sussen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Blaise Wolf Hunter | Hunter.
    Een geïrriteerde zucht kwam er uit de mond van Angel gerold. “Dat zou wel erg slecht zijn.” Ik hoorde haar zakelijke toon en wist gelijk dat het handig was haar aan te kijken, i.p.v. naar Alice te staren.
    “Ik had net een vrije dag genomen en verkeerde in erg aangenaam gezelschap maar ik ben ook zo snel mogelijk gekomen.” Ze kucht even en kijkt dan ons twee kort maar erg doordringend aan, wat ik totaal niet van Angel gewend ben. Toch uit ik mijn respect naar haar toe om mijn ‘zakelijke gezicht’ weer op te zetten.
    “Misschien kunnen wij al beginnen?” Ik knikte. “We kunnen beginnen, dingen opschrijven die heel belangrijk zijn en het dan aan de anderen zeggen.” Stemde ik in, maar bleef Angel aankijken voor goedkeuring.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe

    "Misschien kunnen wij al beginnen?" vraagt Alice en Blaise knikt gelijk. Eerst kon hij het met geen enkel ding eens zijn met Alice, nu ineens met alles.
    "We kunnen beginnen, dingen opschrijven die heel belangrijk zijn en het dan aan de anderen zeggen." zegt hij en hij blijft mij aankijken, waardoor ik kort knik.
    "Goed dan. Ik heb ook geen zin om lang te wachten." zeg ik en begin gelijk met praten. "Ik heb de heks aan Elizabeth overgelaten. Haar naam was Susanna en ze was ongelooflijk irritant." Ik bijt even op mijn lip om enkele scheldwoorden binnen te houden en ga dan weer verder.
    "Ze heeft me nog twee voornamen gegeven van waarschijnlijke andere heksen, Rose en Ray. Daarna heb ik haar gelaten voor wat ze was." Ik sla mijn armen over elkaar heen en leun wat naar achter. "Hebben jullie nog iets interessants ontdekt?" vraag ik terwijl ik het antwoord toch wel weet.


    Your make-up is terrible