• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    Ze zakte langzaam neer op haar knieën en ging toen in een kleermakerszit zitten.
    'Zo, dat zit lekker,' zei ze en ik keek toe hoe ze met haar vingers door het gras ging.
    'Kom je hier vaak?' vroeg ze toen. Ik keek haar eventjes aan en haalde een beetje mijn schouders op. Ik ging liggen en vouwde mijn armen onder mijn hoofd.
    'Ligt er aan wat je vaak noemt,' zei ik met een glimlachje. 'Maar ik kom bijna elke dag hier wel een keertje.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij haalt zijn schouders een beetje op en gaat liggen met zijn armen onder zijn hoofd gevouwen. Ik pak nu de kans om hem beter te bekijken.
    "Ligt er aan wat je aak noemt." zegt hij met een glimlachje. "Maar ik kom bijna elke dag hier wel een keertje."
    "Oh wauw." mompel ik. "Jij hebt echt niets te doen hé?" lach ik erna en ik laat mezelf ook achterover zakken en strek mijn benen uit. Mijn hoofd draai ik zo dat ik naar hem kan kijken en mijn krullen vallen om mijn gezicht heen.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Oh wauw,' mompelde ze. 'Jij hebt echt niets te doen hé?' vroeg ze lachend. Ik keek haar een beetje aan en zag dat ze ook ging liggen. Ik glimlachte eventjes en keek toen weer omhoog naar de lucht. Dit was veel beter voor mijn nek. Ik lachte een beetje zachtjes.
    'Ik heb zat te doen eerlijk gezegd, maar het werkt nooit mee en dan heb ik geen zin meer. Hmmm.' Ik zuchtte eventjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Ik heb zat te doen eerlijk gezegd, maar het werkt nooit mee en dan heb ik geen zin meer. Hmmm." zegt hij en hij zucht even.
    "Oh echt?" vraag ik verbaasd. "Wat doe je dan elke dag? Je vertelt zo weinig over jezelf terwijl jij al zoveel van mij weet." Ik sluit mijn ogen en geniet van de zon die op mijn gezicht schijnt. In mijn hoofd probeer ik ondertussen te bedenken wat Kyle allemaal zou doen. Zou hij misschien wel een heks zijn en bezig zijn met toveren? Ik schud de gedachte van me af.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Oh echt?' vroeg ze verbaasd. 'Wat doe je dan elke dag? Je vertelt zo weinig over jezelf terwijl jij al zoveel van mij weet.' Ik keek haar eventjes aan en zag haar ogen die gesloten waren. Vluchtig bekeek ik haar eventjes.
    'Wat ik doe?' vroeg ik en keek toen weer omhoog naar de lucht. 'Ik wandel dat vertelde ik toch al?' vroeg ik. 'En ben soms op zoek naar werk, maar mensen willen mij niet,' zei ik heel zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Wat ik doe?" vraagt hij en ik knik met mijn ogen nog altijd gesloten. "Ik wandel dat vertelde ik toch al? En ben soms op zoek naar werk, maar mensen willen mij niet." voegt hij er zacht aan toe. Ik open mijn ogen en draai me een beetje naar hem toe.
    "Ik zou je aannemen." zeg ik. "Je bent een geweldig persoon. Als je op de werkvloer ook zo bent, wilt iedereen je aannemen." Ik glimlach en draai me op mijn buik. Ik steun met mijn ellebogen op de grond en blijf hem aankijken.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Ik zou je aannemen. Je bent een geweldig persoon. Als je op de werkvloer ook zo bent, wilt iedereen je aannemen,' zei ze en glimlachte. Ze ging op haar buik liggen en steunde met haar ellebogen op de grond terwijl ze mij bleef aan kijken. Ik glimlachte dankbaar naar haar.
    'Dank je, dat is lief om te zeggen, maar ik wou dat die andere mensen er net zo over dachten.' Ik ging iets overeind en steunde ook op mijn ellebogen.
    'Eerlijk gezegd weet ik niet hoe lang ik het red zonder werk,' mompelde ik zachtjes.
    'Nou weet je gelijk hetgeen waarvan ik niet wist hoe ik het moest vertellen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Frey schreef:
    Blaise Wolf Hunter | Hunter.
    Duidelijk kon ik zien dat ze er even over nadacht, maar uiteindelijk zei ze: “Waarom houden we het niet eventjes geheim? Alleen Angel weet ervan en ik heb niet het gevoel dat zij er iets van gaat zeggen. Trouwens, de andere hunters zullen ook wel door hebben dat ons eeuwig gekibbel over is.” Ze grijnsde en bijna automatisch deed ik mee. “Hoewel ik dat gekibbel altijd erg amusant vond.”
    Vermakelijk trok ik een wenkbrauw op en keek haar plagerig grijnzend aan terwijl ik wat van het eten at, “Ik denk dat de andere hunters zich afvragen wat er is gebeurd tussen ons,” Grinnikte ik. “Ik bedoel, zeker nu ik het liefst met jou in een team wil.” Grijnsde ik weer met hetzelfde scheve glimlachje, waarna ik even kuchte en mijn aandacht op het bord richtte.
    “We moeten ons eigenlijk haasten voor een vergadering, aangezien ik ook vooral nieuwsgierig ben naar wat Angel met die heks heeft uitgehaald,” Ik kon het niet laten weer te grinniken, mijn hoofd te schudden om mijn gedachten en vervolgens weer wat te eten en te drinken tot het op was.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (zie ik hier een liefde groeien tussen een hunter en een tovenaar? (;
    ik schrijf binnen 10 seconden een post)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Alice Hale | Hunter

    'Ik denk dat de andere hunters zich afvragen wat er is gebeurd tussen ons,' zei Blaise. 'Ik bedoel, zeker nu ik het liefst met jou in een team wil.' ik glimlachte en bedacht me dat dat een heel lieve opmerking was. En weeral was het zo vluchtig en natuurlijk eruit gekomen. Daarom vroeg ik me af of hij zich erover had gezet - wat het ook was waar hij zich over moest zetten. Datgene dat ervoor had gezorgd dat hij met Angel had geslapen. Ik bedacht me dat ik daar misschien iets over moest zeggen, maar hield me in. Simpelweg omdat ik deze ongedwongen sfeer niet wou verpesten.
    'We moeten ons eigenlijk haasten voor een vergadering, aangezien ik ook vooral nieuwsgierig ben naar wat Angel met die heks heeft uitgehaald,' zei hij en ik knikte. Waarom moest hij Angel er weer bij halen?
    'Goed idee. Zal ik haar een berichtje sturen dat ze ons moet ontmoeten binnen 10 minuten, samen met de andere hunters?' ik keek hem aan en kon het toch niet laten om te zeggen: 'Tenzij je even alleen met haar wil zijn.'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Hahahaha, het is onschuldig hoor!]

    Angelica Wolfe

    "Dank je, dat is lief om te zeggen, maar ik wou dat die andere mensen er net zo over dachten." Hij komt iets overeind en steunt ook op zijn ellebogen. "Eerlijk gezegd weet ik niet hoe lang ik het red zonder werk. Weet je gelijk hetgeen waarvan ik niet wist hoe ik het moest vertellen."
    "Het is minder schokkend dan ik verwacht had." geef ik toe. "Maar ik snap dat je het niet graag in de rondte strooit. Ook al kampen behoorlijk wat mensen met deze problemen." Ik aarzel even maar ga dan toch weer in kleermakerszit zitten.
    "Ik zou wel willen dat ik je ergens mee zou kunnen helpen maar ik weet niet hoe." Ik zucht even. "En je zou het toch niet aannemen."


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Het is minder schokkend dan ik verwacht had. Maar ik snap dat je het niet graag in de rondte strooit. Ook al kampen behoorlijk wat mensen met deze problemen,' zei ze. Ik keek haar eventjes aan. Ze leek te aarzelen, maar ze ging toch weer in een kleermakerszit zitten.
    'Ik zou wel willen dat ik je ergens mee zou kunnen helpen maar ik weet niet hoe,' zei ze en zuchtte vervolgens eventjes. 'En je zou het toch niet aannemen.' Zachtjes lachte ik en schudde toen lichtjes mijn hoofd voordat ik weer naar boven keek.
    'Je moet er heel wat voor doen voordat ik iets aanneem. Ik wil graag alles zelf proberen op te lossen,' zei ik zachtjes en keek Angel weer aan. 'Maar je zei dat het minder schokken was dan verwacht, wat had je dan eigenlijk verwacht?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Je moet er heel wat voor doen voordat ik iets aanneem. Ik wil graag alles zelf proberen op te lossen." zegt hij zacht. "Maar je zei dat het minder schokken was dan verwacht, wat had je dan eigenlijk verwacht?" Ik haal een mijn schouders op.
    "Je bent behoorlijk volwassen voor je leeftijd." complimenteer ik hem. Veel jongens zijn op die leeftijd nog erg kinderlijk, vooral als het over verantwoordelijkheid gaat.
    "Ik had echt verwacht dat er iets erg zou zijn." lach ik dan, maar ik was eerder bang dat hij zou bekennen dat hij een heks zou zijn. Nu weet ik wel zeker dat het niet het geval is, hij is véél te lief om zoiets slechts en tegennatuurlijks te zijn. Ik glimlach breed naar Kyle.
    "Misschien was je wel een geheim agent of ontvoerd door aliens. Zoiets."


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Je bent behoorlijk volwassen voor je leeftijd,' complimenteerde ze mij. Ik glimlachte naar Angel als een bedankje.
    'Ik had echt verwacht dat er iets erg zou zijn,' lachte ze toen. 'Misschien was je wel een geheim agent of ontvoerd door aliens. Zoiets.' Ik lachte en gaf Angel een speelse duw.
    'Ontvoerd door aliëns?' vroeg ik lachend en schudde toen lichtjes mijn hoofd. 'En was ik maar geheim agent, dan had ik tenminste werk.' Ik ging weer liggen en vouwde mijn armen weer onder mijn hoofd terwijl ik naar Angel keek.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Kyle lacht en geeft me een speelse duw waardoor ik omval en grinnikend op mijn rug blijf liggen.
    "Ontvoerd door aliëns?" raagt hij lachend en schud dan lichtjes zijn hoofd. "En was ik maar geheim agent, dan had ik tenminste werk."
    "Ik heb niet echt het idee dat zulk soort werk bij jou past." grinnik ik en draai mijn hoofd naar hem toe. Mijn haar valt voor mijn gezicht die ik gelijk weer wegveeg.


    Your make-up is terrible