• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    (jap, waarom niet? (: je kan de tovenaars/heksen een gb-berichtje sturen?)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Ja.. Doe ik zo wel xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Blaise Wolf Hunter | Hunter.
    Ik voelde het water warmer op mijn lichaam slaan en rilde even lichtelijk van het genot, aangezien Alice me vlak hierna in mijn armen nestelde. Het waren al de simpele aanrakingen van haar die me deden tintelen en ik grinnikte toen ik erachter kwam dat Alice was in een hele lange tijd, al was zij vast de eerste die me zo kon laten voelen. Zo sterk, bedoel ik dan.
    “We moeten wel op tijd zijn knapperd.” Ik had me nog zo voorgesteld niet te blozen of ook maar iets in die richting, maar toch kwamen er een hele lichte rode kleur op mijn wangen terecht, waardoor ik blij was dat Alice me al zachtjes kuste. Ze had het misschien wel niet gezien, wat me opluchtte.
    “Ze missen ons vast niet,” mompelde ik tegen haar lippen aan, “Ze denken vast dat we weer vechten of zo.” Hierna maakte ik er echter geen woorden meer aan vuil en liet mijn handen over haar lichaam strelen om tegelijkertijd mijn tong over haar onderlip te laten gaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alice Hale | Hunter

    'Ze missen ons vast niet,' mompelde hij, terwijl zijn lippen nog steeds tegen die van mij gedrukt zaten. 'Ze denken vast dat we weer vechten of zo.' ik wou grinniken maar Blaise benam me de adem toen zijn handen over mijn lichaam dwaalden en hij zijn tong zachtjes over mijn onderlip liet glijden. Ik dacht dat het verbeelding was, maar er zat toch een niet te missen rode gloed op zijn wangen. Had ik Blaise laten... blozen?
    Ik zoende hem terug, tot mijn lippen weer beurs waren. Toen liet ik hem los en zei plagend: 'Blaise Wolf, heb ik jou laten blozen?'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Angelica Wolfe

    "Maar het was je dagje vrij Angel!" roept hij achter me aan. "Hoe belangrijk die spoed ook is, je gaat niet te lang werken!" Ik draai me om met een lachje op mijn lippen.
    "Goed, als het mogelijk is zal ik niet te lang werken." antwoord ik hem. Ik draai me weer om zodat ik naar huis kan lopen. Ik bedenk me onderweg dat ik mijn slippers aanheb en er zomers uitzie maar ik heb geen tijd om me alweer om te kleden denk ik. Daarom open ik mijn huisdeur niet maar pak ik gelijk mijn autosleutels uit mijn tas en stap ik in. Ik rij zo snel mogelijk terug naar et hoofdkwartier omdat ik toch een tijdje over het lopen gedaan heb, al weet ik niet hoelang.
    Daar aangekomen parkeer ik maar weer eens mijn auto en loop ik het gebouw binnen, de vergaderzaal. Als ik zie dat er nog niemand is, loop ik naar het koffie apparaat toe, zet ik een beker koffie en loop ik weer terug, waarna ik in een grote stoel plof. Nu maar wachten op de anderen.


    Your make-up is terrible

    Blaise Wolf Hunter | Hunter.
    Ze zoende me terug, wat een geweldig gevoel was, echter toen ze me los liet, gromde ik even. Ik kon het niet laten, maar ik moest haar lippen gewoon voelen, het leek wel alsof ik die aanraking nodig had.
    Plagerig zei ze: “Blaise Wolf, heb ik jou laten blozen?”
    Ik opende mijn mond om er tegen in te gaan, maar de adem stokte in mijn keel en ik wendde mijn hoofd af, waarna ik een hand door mijn natte haar haalde. Iets wat ik bijna altijd leek te doen als ik niet wist wat ik moest doen.
    “Nee, natuurlijk niet,” kwam het er lichtelijk grommend uit wanneer ik weer naar haar keek, maar dezelfde lichte rode kleur kwam er weer op mijn wangen terecht en gelijk vervloekte ik mijzelf daarom. “Ik bloos nooit, dat is belachelijk.”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kyle Dyer

    'Goed, als het mogelijk is zal ik niet te lang werken,' zei ze. Ze draaide zich weer om en liep weg. Ik bleef nog een tijdje liggen kijken naar de wolken. De wolken gingen langzaam voorbij. Ik begon beetje in mijn hoofd op te noemen welke positieve en welke negatieve punten er zijn als ik wel bij Angel ging wonen. Ik hoefde alleen maar het huis schoon te houden en zelf voor eten te zorgen, dat is haast niets! Ik ging rechtop zitten en keek over het gras heen. Mijn vingers liet ik door het gras gaan totdat ze op iets stuitte. Ik pakte het op en zag dat het een mobieltje was. Het mobieltje van Angel. Ik bekeek hem eventjes, stond op en stopte hem in mijn broekzak. Ik begon rustig te lopen. Angel was allang weg, erachter aan rennen was zinloos.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice Hale | Hunter

    Hij haalde zijn hand door zijn haren en wendde zijn blik af, wat er ongelooflijk schattig uit zag.
    'Nee, natuurlijk niet. Ik bloos nooit, dat is belachelijk.' maar in tegenstelling tot zijn woorden kleurden zijn wangen weer rood.
    'Je bent ongelooflijk schattig, mijn lief.' ik kuste hem nogmaals en zette toen de douche af.
    'Kom, straks worden de anderen nieuwsgierig.' ik pakte de grootste handdoek die ik kon vinden en stapte de douche terug in omdat het daar nog warm was. Daarbij was het toch groot genoeg voor ons beiden. Ik legde hem over zijn schouders en droogde zijn gespierde buik af.

    (Angel, we're coming (; )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Blaise Wolf Hunter | Hunter.
    “Je bent ongelooflijk schattig, mijn lief.” Schattig, scháttig? Herhaalde ik meerdere keren in mijn hoofd. Nee, ik en schattig gaan niet samen… Ze kuste me nogmaals en zette vervolgens de douche af. Ik baalde ongelooflijk veel om het feit dat ze mijn rode wangen dus had opgemerkt, want ik hoopte dat ze het niet zou zien of erover heen zou kijken.
    “Kom, straks worden de anderen nieuwsgierig.” Ze pakte een grote handdoek en stapte de douche in terug, waarna ze deze over mijn schouders legde en mijn gespierde buik af droogde. De neiging om haar te plagen en de douche weer aan te zetten was groot, aangezien ik hier niet weg wilde, maar ik hield me in en deed het dus toch maar niet.
    “Wat maakt dat uit?” begon ik ietwat opstandig en grijnsde groots terwijl ik haar begon af te drogen. Echter toen we hierna beide droog waren, zuchtte ik diep en onderdrukte de neiging om te pruilen en haar zo hier bij me te houden, waardoor ik snel de douche uitstapte en terug in mijn kleding schoot. “Ik zal het je maar niet aandoen kleding voor je uit te kiezen, tenzij je iets pikants aan wilt hebben.” Lachte ik speels en keek haar even uitdagend aan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alice Hale | Hunter

    'Wat maakt dat uit?' zei Blaise en ik zuchtte zacht. Het liefst wou ik net als hem opstandig zijn, samen blijven voor de rest van de dag en gewoon niets doen. Maar ik moest de zelfstandige zijn en dat vond ik helemaal niet aangenaam.
    Hij liet de sponzen handdoek over mijn lichaam gaan en ik glimlachte om de tintelende aanrakingen. Toen hij dus weer zijn kleren aantrok kon ik het niet laten om een zielig gezicht naar hem te trekken. Ik vond het veel fijner als die uit waren.
    'Ik zal het je maar niet aandoen kleding voor je uit te kiezen, tenzij je iets pikants aan wilt hebben.' ik lachte en liep met de handdoek rond me naar mijn kast. Een zwart, strapless jurkje dat ik normaal nooit naar mijn werk zou dragen, viel me op het oog. Inderdaad, de andere hunters zouden raar opkijken maar Blaise zou het geweldig vinden.
    Ik deed het aan, nam een bijpassende ketting en wurmde mijn voeten in de hoge pumps die bij de deur stonden. Achtervolgd door het tikkende geluid van de hakken op de vloer, liep ik naar beneden waar ik Blaise vond. Hij stond bij de deur en ik kon het niet laten eraan te denken dat ik zo gelukkig mocht zijn met hem.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Blaise Wolf Hunter | Hunter.
    “Voor het geval je het niet weet: ik rijd.” Grijnsde ik naar haar, voordat ik haar een laatste knipoog gaf en naar beneden liep. Hier zocht ik eerst nog de gehele tijd naar de sleutel, voordat ik het maar opgaf en naar de gang liep om hier op Alice te wachten.
    Toen ik het tikkende geluid van hakken hoorde, keek ik op en zag Alice in een zwart, strapless jurkje en hoge pumps. Hoe graag ik het niet zou willen doen, automatisch viel mijn mond toch een beetje open en ik voelde hoe mijn hart extra hard sloeg. Ondertussen had ik door gekregen dat het er vast stom uit moest zien van mij, waardoor ik snel mijn mond dichtdeed en plagerig op mijn onderlip beet.
    “Doe je dit omdat je weet dat ik je dan kidnap de gehele dag?” Grinnik ik en sloot mijn armen weer rond haar, ik had haar aanrakingen gewoon nodig.
    Ik wist dat we snel naar Angel moesten, aangezien we maar 20 minuten hadden gekregen en wij hadden er volgens mij niet veel meer over. Dus ik liet Alice los, zuchtte en draaide me om, om vervolgens de deur open te doen en nonchalant alvast naar buiten te lopen. "Dan gaan we maar." Echter kon ik het dit keer niet laten wel degelijk te laten horen dat ik het jammer vond, maar zette me eroverheen en stapte de auto in, nadat ik deze had open gedaan. Het sleuteltje had ik toch maar gevonden, helaas.
    Toen Alice was ingestapt, startte ik de auto en reed weg naar het hoofdkwartier.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 22:54 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (Oké, aangepast. -sighs- I did my best, haha.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Zo slecht issie nou ook weer niet haha.]


    Your make-up is terrible

    [Ik lig daar nog steeds, denk ik...]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    (@ Perdu: Ja, maar welke hunter was bij je? )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien