• Heejoo. Ik heb zojuist een super aardige jongen ontmoet via Omegle. Niet dat ik iets in hem zie of, maar het is gewoon super leuk om met hem te praten. Hij is echt super aardig en grappig. Hebben jullie ook al eens mensen ontmoet via Omegle?


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Ik heb Zweeds meisje ontmoet waar ik heel af en toe nog mee praat, ze is nogal kinderachtig dus ja :'D En er was ook een jongen, maar daar heb ik al heel lang niet meer mee gesproken. Omegle was wel kei grappig trouwens :']


    Caution first, always.

    Ik heb wel met één vet lang gepraat.. Was half serieus half niet.. Begon met paarse aliën ofzo.. Daarna weet ik het niet meer xd. Had hem een tijdje op facebook.. Mja hij is er allang weer uit ;d xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yup, maar hij is kei irritant met zijn praatjes over mijn familie problemen van hoe ik er wel niet mee om moet gaan.


    -

    Ja er was zo'n gast die best wel oké was. Verder nog een knappe Italiaan op de cam, en een gast uit Algerije die me probeerde te versieren.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ik heb enkel 1x gedaan toen ik 13 was met vrienden, en toen gingen we zon stomme kerel die sexuele vragen vroeg enzo.. en toen deden we de cam aan en toen stond er zon vieze kerel en wij met zijn 6en hem helemaal kapot lachen xD

    Ik had wel iemand ontmoet,geen idee of het een jongen of een meisje was,maar iig was et wel een leuk gesprekje. Jammer genoeg viel mijn internet uit. D:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ehm nee nooit gedaan(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    ja, een keer een meisje en nu heb ik nog contact met haar via twitter x

    Ook een jongen, een paar jaar ouder dan mij, maar we houden nog steeds contact, hij komt uit Canada


    "Never say good-bye because saying good-bye means going away, and going away means forgetting." Peter Pan

    Ja, een meisje uit Canada. Ik ben daar bevriend mee op facebook en we chatten nog af en toe. Ik ga niet echt veel meer op omegle, vol met dirty mensen.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 22:18 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Rembrandt schreef:
    Ik had wel iemand ontmoet,geen idee of het een jongen of een meisje was,maar iig was et wel een leuk gesprekje. Jammer genoeg viel mijn internet uit. D:


    O, dat heb ik ook gehad! Echt dood zonde. Het was een van de beste gesprekken die ik ooit in mijn leven heb gehad, haha.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Die ene keer dat ik echt een leuk iemand tegenkwam besloot Omegle er na een half uur mee te kappen, net toen we op het punt waren gekomen dat we contactgegevens gingen uitwisselen... Weet alleen nog dat de desbetreffende persoon erg aardig was en uit Finland kwam. D:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik ken die hele site niet... *is benieuwd en gaat er heen*
    Hmm, best geestig. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Ik had ooit een hele leuke jongen ontmoet, maar door mijn klunzigheid drukte ik hem weg, sad story.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Zo vaak maar dan moest ik het gesprek af breken of hij of zij ging weg of ging slapen.


    Physics is awesome