• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    [Jahoor, dat is wel fijn. Ik kan het niet doen omdat mijn internet niet echt wilt. Als ik nieuwe pagina's ga openen loopt mijn internet eerst vast en het duurt even voor het geladen is erna.]


    Your make-up is terrible

    Blaise Wolf Hunter | Hunter.
    Luidop lachte ze, rekte zich uit en keek me vervolgens aan. “Maar natuurlijk weet ik dat, mijn lief,” antwoordde ik op haar vraag over de nieuwsgierigheid. “Wie zegt dat het niet mijn bedoeling was dan?” Grijnsde ik weer met hetzelfde scheve grijnsje en keek toe hoe ze de dunne badjas aandeed, waar je nog steeds iets de vrouwelijke vormen kon zien, aangezien het iets door liet schemeren, maar mij hoorde je niet klagen en Alice wist dat vast en zeker ook wel. Ik vroeg me af of ze het erg zou vinden, vast niet na vannacht.
    “Geef me vijf minuutjes. Een vrouw heeft zo haar ochtendritueel schat.” Ik wilde knikken als bevestiging dat ik het begreep en een snelle kus op haar mond plaatsen, maar ze sprintte al naar de badkamer. Ik zuchtte even en ging normaal op het bed zitten waar ik een beetje op Alice zat te wachten, eigenlijk was ik vrij ongeduldig, maar nu Alice in de buurt was, voelde ik me geruststellend kalm.
    Ze kwam de badkamer weer uit en pakte mijn hand vast, waardoor ik naast haar ging staan. “Kom maar op.” Zachtjes trok ik haar mee naar de deur en keek haar even aan terwijl ik dit deed, “Goed, maar ik verwacht nog steeds dat bedankje.” Meldde ik haar, als teken dat ik het meende en leidde haar zo naar beneden, waar het ontbijt op haar stond te wachten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kyle Dyer

    'Ik probeerde het niet,' zei ze met een plagerig grijnsje. Een glimlach sierde mijn gezicht.
    'Ik wist dat je het niet wilde, het was alleen maar een vaststelling van een feit,' zei ze en nam toen een slok. Ik zuchtte zachtjes opgelucht en was blij dat ze niet verder vroeg over waar ik met mijn hoofd zat, maar ik had te vroeg gejuigd.
    'Waar zat je met je hoofd dan?' vroeg ze. Ik keek haar lichtelijk geschrokken aan en bedacht eventjes gauw wat ik kon zeggen. Ik kon moeilijk zeggen dat ik haar dacht en over hunters.
    'Eh.. Over hoe ik dingen moet vertellen,' zei ik met een klein glimlachje. 'Hoe, waar, wanneer en of ik het wel kan.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Eh.. Over hoe ik dingen moet vertellen." zegt hij met een klein glimlachje. "Hoe, waar, wanneer en of ik het wel kan." Ik zet mijn kopje neer, leun naar achter op mijn stoel en bekijk Kyle even voor een tijdje inschattend. Ik bedenk me dat hij vast een goede jongen is.
    "Maak je daar maar niet druk over. Ook al ren je ineens naar mij toe en schreeuw je het in mijn oor, ik zal niet raar opkijken." lach ik naar hem. "Maar neem je tijd, het heeft echt geen haast."


    Your make-up is terrible

    Alice | Hunter

    'Goed, ' zei Blaise, terwijl hij me zacht meetrok naar de deur. 'maar ik verwacht nog steeds dat bedankje.' ik rolde met mijn ogen maar bedacht ondertussen wel iets om hem inderdaad te bedanken hoewel ik nog niet wist waarvoor.
    Toen ik beneden kwam wist ik het. Mijn kleine eettafel was gedekt voor twee personen, met een romantisch kaarsje in het midden. Ik moest maar gewoon aanschuiven en me laten verwennen.
    'Hier kan ik wel aan wennen.' grijnsde ik en draaide me om naar Blaise.
    'Dankje. Je bent te lief.' ik drukte kort een kus op zijn lippen en huppelde naar mijn plaats.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Kyle Dyer

    'Maak je daar maar niet druk over. Ook al ren je ineens naar mij toe en schreeuw je het in mijn oor, ik zal niet raar opkijken,' lachte ze naar mij. Ik lachte zachtjes. Het was fijn om dat te horen, maar mooi niet dat ik het ga schreeuwen.
    'Maar neem je tijd, het heeft echt geen haast,' zei ze toen. Ik knikte lichtjes en speelde weer met mijn vingers en glimlachte een beetje.
    'Dat weet ik, maar toch.. Ik weet niet. Het denken gaat automatisch denk ik.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Dat weet ik, maar toch... Ik weet het niet. Het denken gaat automatisch denk ik." zegt hij. Ik knik en leun weer naar voren, met mijn ellebogen op de tafel en kijk hem serieus aan.
    "Je zit er echt mee." concludeer ik. "Soms helpt het echt om er met iemand over te praten, iemand die je vertrouwt. Dat hoef ik niet te zijn, dat kan iedereen zijn. Maar ik raad je wel aan om met iemand erover te praten." Ik knik even om kracht bij mijn woorden te zetten en pak mijn kopje weer op om er aan te nippen.


    Your make-up is terrible

    Blaise Wolf Hunter | Hunter.
    “Hier kan ik wel aan wennen,” grijnsde ze, toen we beneden kwam en ze zag hoe ik het kleine eettafeltje opgemaakt had. “Dank je. Je bent te lief.” Ze had zich naar me omgedraaid en drukte kort een kus op mijn lippen, waarna ze naar haar plaats huppelde. Hierdoor moest ik zacht grinniken om het beeld en ik ging tegenover haar zitten.
    “Dat is mooi, dan heb ik het toch niet voor niets gedaan.” Plaagde ik haar, waarna ik vervolgde, “Al moet ik er wel bij zeggen dat dit niet iedere dag gaat gebeuren, lieverd,” grinnikte ik eerlijk en keek haar even aan, waarna ik een slok van het drinken nam.
    “Hm,” ik likte even over mijn lippen. “Moeten we dit eigenlijk vertellen, or not?” vroeg ik haar nieuwsgierig en was benieuwd naar haar antwoord.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kyle Dyer

    'Je zit er echt mee,' zei ze nadat ze mat haar elleboog op tafel naar voren leunde en mij serieus aankeek. Ik keek haar eventjes aan.
    'Soms helpt het echt om er met iemand over te praten, iemand die je vertrouwt. Dat hoef ik niet te zijn, dat kan iedereen zijn. Maar ik raad je wel aan om met iemand erover te praten,' zei ze en knikte toen. Ik keek haar verbaasd aan om te worden. Ik knikte lichtjes en besefte me dat ze nog wel eens gelijk kon hebben.
    'Echt er mee zitten doe ik niet.. Het komt op sommige momenten gewoon heel slecht uit waardoor ik er dan wel eventjes mee zit, zoals gisteren met Phoenix. Toen kwam het nogal slecht uit.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Echt er mee zitten doe ik niet... Het kom op sommige momenten gewoon heel slecht uit waardoor ik er dan wel eventjes mee zit, zoals gisteren met Phoenix. Toen kwam het nogal slecht uit." Ik kijk hem verbaasd aan en probeer iets te bedenken, maar mijn geest blijft blanco.
    "Oh echt? Ik heb niets gemerkt." antwoord ik. "In wat voor situaties komt het nog meer slecht uit?" vraag ik, misschien is het voor hem beter om er zo omheen te vertellen dan het rechtstreeks bij de naam te noemen.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Oh echt? Ik heb niets gemerkt. In wat voor situaties komt het nog meer slecht uit?' vroeg ze. Ik keek haar eventjes bedenkelijk aan. Logisch dat ze het niet merkte, ze was niet bij haar huis. Ik haalde lichtjes mijn schouders op. Ik wist het antwoord wel, maar moest eventjes bedenken hoe ik het uit moest leggen. Ik speelde weer met mijn vingers terwijl ik er naar keek.
    'Beetje lastig uit te leggen. Het werd eigenlijk ongemakkelijk bij haar huis. Zo groot en modern. Vooral heel groot.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij speelt met zijn vingers en kijkt er naar, ik gok dat hij er over na denkt.
    "Beetje lastig uit te leggen. Het werd eigenlijk ongemakkelijk bij haar huis. Zo groot en modern. Vooral heel groot." Ik knik langzaam. Het word me al iets duidelijker wat er nou aan de hand is en waarom hij ook niets aan wilt nemen van mij.
    "Dat kan ik wel begrijpen." antwoord ik. Ik weet niet goed wat ik er op moet zeggen dus om tijd te rekken neem ik nog een slokje van mijn koffie.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Dat kan ik wel begrijpen,' antwoordde ze. Ik keek haar een beetje verbazend aan en keek beetje toe hoe ze een slokje nam van haar koffie.
    'Echt?' vroeg ik verbaasd en krabde iets aan mijn achterhoofd. Ik vroeg me af of ze het ook echt begreep. Ik keek wat afwezig opzij en zag toch wat enkele mensen lopen.
    'Die zien er blij uit,' zei ik wat afwezig.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Echt?" vraagt hij verbaast en hij krabt aan zijn achterhoofd. Ik knik.
    "Die zien er blij uit." Mijn hoofd verplaatst zich naar het stelletje dat er loopt, bij een gezin en ik wend triest mijn gezicht af.
    "Heel blij." zeg ik kort af. "Ja, ik begrijp het. Op zo'n moment zullen er wel duizend dingen voor je hoofd gaan." knik ik een beetje. Ik heb mijn koffie op en steek mijn hand op naar de serveester.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Heel blij,' zei ze kortaf. Ik keek haar verbaasd aan. 'Ja, ik begrijp het. Op zo'n moment zullen er wel duizend dingen voor je hoofd gaan.' Ik snapte niet helemaal wat ze bedoelde, maar dat kon aan mij liggen. Ze dronk haar koffie op en stak vervolgens haar hand op naar de serveerster. Ik wende mijn blik af en keek weer naar de lopende mensen. Ik slikte eventjes.
    'Het was zo veel, zo groot. Ik was het niet gewend en het was zo raar. Ik had het geprobeerd, maar het wou niet. Ik ging weg.' Ik zuchtte en stond op. Ik keek naar Angel en besefte me dat ik dat ik daar helemaal niet was. Ik ging weer zitten en keek beschamend omlaag.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you