• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Phoenix Riley Rosella
    Wakker worden met een gigantisch ochtend humeur is al iets wat weinig voorkomt bij mij. Vandaag is het dus zo ver en dan gaat ook nog eens alles mis. Ik viel uit bed, Heb in deze ochtend ongeveer 3.000 x mijn teen gestoten aan van alles en nog wat. Dan ook nog een shampoo én douchegel in mijn ogen.
    Ik waag het niet eens meer om ontbijt voor mezelf te maken, Na een zomerjurkje aangetrokken te hebben wat mijn getinte huid mooi liet uitkomen, witte pumps aan mijn voeten heb geschoven en in de spiegel mijn losse haren en make-up heb gecontroleerd besluit ik de deur uit te gaan om ergens te gaan ontbijten terwijl mijn gezicht nog steeds een chagrijnige uitstraling heeft.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    'Eigenlijk wel. Maar koekjes zijn ongezond,' vertelde ze. Ik keek haar eventjes aan en keek vervolgens toe hoe ze met haar vinger langs het koffiekopje streelde.
    'Geen tosti's dus. Ik denk dat ik zometeen wel honger ga krijgen,' melde ze. Ik keek beetje verschrikt op. Beetje teveel afgeleid om haar bewegingen.
    'Dan ga je wat eten,' zei ik met een klein glimlachje en at het koekje verder op. 'Als je honger heb moet je eten.' Ik keek achterom in de hoop wat mensen te zien.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Dan ga je wat eten." zegt hij met een klein glimlachje en eet het koekje verder op. "Als je honger heb moet je eten." Hij kijkt achterom en ik vraag me af of hij zich verveelt.
    "Ja, geweldig idee." lach ik. "Ik denk dat ik eens ongezond doe en een bak friet bestel. Zo'n grote." zeg ik en kijk dezelfde richting op als Kyle opkeek net. Ik schud kort mijn hoofd en vestig mijn blik op hem.
    "Dat is lang geleden... Maar jij wilt vast niet."


    Your make-up is terrible

    Blaise Wolf Hunter | Hunter.
    Haar ogen opende ze verdwaasd en ik keek gelijk in de mooie, donkere ogen van Alice.
    “Hé.” Zegt ze met een schorre stem, waardoor ik zachtjes moet grinniken, echter toen ik voelde hoe ze mijn gezicht streelde, hield ik op en keek haar weer aan. “Wat ben jij vroeg op.”
    Een glimlach gleed er op haar gezicht en ik knikte terwijl ik niet kon ophouden met grijnzen, de gedachte van vannacht was dan ook nog vers in mijn geheugen gebrand. Het voelde totaal anders dan met Angel en ik voel me schuldig dat ik haar ervoor gebruikt heb om Alice uit mijn gedachten te krijgen, te bannen.
    Ik zuchtte even, maar dit was niet het moment waarop ik zielig moest doen en aan iedereen mijn excuses aan moest bieden, het ontbijt wachtte namelijk.
    “Lieve, mooie, sexy Alice,” begon ik dus grijnzend, waarop ze eigenlijk al kon begrijpen dat er iets zou komen, “ik heb iets heel liefs voor je gedaan en ja,” glimlachte ik groot, “daar verwacht ik een bedankje op.”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kyle Dyer

    'Ja, geweldig idee. Ik denk dat ik eens ongezond doe en een bak friet bestel. Zo'n grote,' zei ze met een lach. Ik keek haar met een glimlachje aan en schrok lichtjes toen ze haar blik op mij vestigde. Elke keer als ze me opeens aankijk denk ik dat ze iets gaat doen. Een hunter die mij doorheeft en mij gevangen neemt. Stomme Phoenix.. Ik wou dat ze niks had gezegd. Misschien was het wel helemaal niet waar en loog ze alles bij elkaar!
    'Dat is lang geleden... Maar jij wilt vast niet,' zei Angel waarmee ze mij uit mijn gedachten haalde. Ik keek haar vragend aan en deed mijn hoofd ietsjes schuin.
    'Ehm, sorry? Ik wil wat niet?' vroeg ik beschamend aan haar en krabde lichtjes aan mijn achterhoofd terwijl ik mijn wangen lichtjes voelde kleuren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij lijkt uit zijn gedachte op te schrikken en kijk mij vragend en met een schuin hoofd aan waardoor ik hem even beschuldigent aankijk.
    "Ehm, sorry? Ik wil wat niet?" vraagt hij beschaamt en krabt aan zijn achterhoofd. Ik zie dat zijn wangen lichtjes rood worden.
    "Friet, Kyle." lach ik. "Waar zat jij nou weer met je hoofd? Vast heel ergens anders dan hier." Ik pak het kopje koffie met twee handen beet, blaas er zacht in en neem dan een paar slokjes terwijl ik over het randje geïnteresseerd naar hem blijf kijken.


    Your make-up is terrible

    Alice Hale | Hunter

    'Lieve, mooie, sexy Alice,' begon Blaise en ik voelde mijn wangen warmer worden. Het was al een tijdje geleden dat iemand me sexy had genoemd op zo'n liefdevolle manier. 'ik heb iets heel liefs voor je gedaan en ja, daar verwacht ik een bedankje op.' ik lachte luidop, rekte me uit en keek hem aan.
    'Je weet toch dat je me nu heel nieuwsgierig maakt, niet?' daarna graaide ik naar mijn dunne badjas die aan de voet van mijn bed hing. Het was een dunne stof die mijn vormen nog steeds liet doorschemeren maar het bedekte mijn lichaam tenminste iets. Snel haalde ik mijn vingers door mijn haren, zuchtte toen ik de tientallen knopen ontdekte en boog me voorover naar Blaise.
    'Geef me vijf minuutjes. Een vrouw heeft zo haar ochtendritueel schat.' ik knipoogde en sprintte naar de badkamer. Snel haalde ik de borstel door mijn haren, veegde de make-up weg en poetste mijn tanden. Al bij al duurde het niet langer dan 2 minuten.
    Weer terug in mijn kamer pakte ik Blaise's hand vast. 'Kom maar op.'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [balen]

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 22:33 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ze zitten buiten.]


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Friet, Kyle,' lachte ze. 'Waar zat jij nou weer met je hoofd? Vast heel ergens anders dan hier.' Ik keek weer toe hoe ze haar kopje met twee handen vast pakte, er zachtjes tegen aan blies. Ietsjes later merkte ik dat ze mij geïnteresseerd aan bleef kijken over het randje van haar kopje. Ik schudde vlug mijn hoofd en glimlachte vriendelijk naar Angel.
    'Eeh ja.. Nee.. Ik bedoel ja ik was eventjes met mijn hoofd ergens anders, maar ik hoef geen friet. Hoe lang ga je het nog proberen?' vroeg ik zachtjes met een klein lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ik weet gwn niet meer hoe ik moet reageren in deze rpg >.>]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Angelica Wolfe

    Hij schud snel zijn hoofd en glimlacht vriendelijk naar mij.
    "Eeh ja... Nee... Ik bedoel ja ik was eventjes met mijn hoofd ergens anders, maar ik hoef geen friet. Hoe lang ga je het nog proberen?" vraagt hij zacht met een klein lachje.
    "Ik probeerde het niet." antwoord ik met een plagerig grijnsje, maar elke grijns op mijn gezicht stond me even charmant. "Ik wist dat je het niet wilde, het was alleen maar een vaststelling van een feit." verklaar ik en neem nog een slokje. Ondertussen begin ik me bijna af te vragen of hij anorectisch of zo iets is omdat hij niet wilt weten of niets wilt aannemen.
    "Waar zat je met je hoofd dan?" vraag ik toch maar.


    Your make-up is terrible

    (is het misschien straks niet tijd voor een Hunter-vergadering? Dan kunnen de heksen/tovenaars dat ook doen en kan iedereen weer inspringen ^^ )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Ja, goed idee. Angel heeft een dag vrijgenomen maar dan moeten ze haar maar bellen ofzo.]


    Your make-up is terrible

    (moet ik dan -als we zover zijn- een paar mensen een gb berichtje sturen die al even niet meer actief zijn?)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien