• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'In het centrum?' vroeg ze. 'Maar je bent wel schattig als je zo gefascineerd doet.' Ik keek haar aan en zag dat ze al een andere kant op was gaan lopen. Ik liep achter haar aan en volgde haar voorbeeld toen ze aan een tafel ging zitten. Ik ging op het andere stoeltje zitten die erbij stond.
    'Ik ben niet schattig,' mompelde ik nog. Ik keek op zij door de straat heen. Misschien was het niet handig om er zo vroeg heen te gaan. Echt veel mensen waren er niet. Eventjes zuchtte ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Kyle volgt mijn voorbeeld en gaat bij mij aan het tafeltje zitten.
    "Ik ben niet schattig." mompelt hij en kijkt een beetje om zich heen. Ik lacht zacht en schud mijn hoofd. Net op dat moment komt er een serveerster aan en vraagt wat we willen hebben. Ik kijk kort naar Kyle en dan naar de vrouw voor ik bestel.
    "Doe mij maar een koffie." glimlach ik naar haar en kijk dan afwachtend naar Kyle. Ik hoop dat hij iets neemt, ik voel me wat ongemakkelijk als ik de enige ben die iets besteld.


    Your make-up is terrible

    (Hoe laat is het ongeveer in de rpg? Dan kan ik namelijk een post schrijven.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kyle Dyer

    Ik hoorde haar zachtjes lachen. Ik keek eventjes omlaag en hoorde voetstappen deze kant op komen. Beetje vaagjes keek ik op en zag dat het een serveerster was. Ze vroeg wat we wouden. Angel keek mij kort aan voordat ze antwoord gaf.
    'Doe mij maar een koffie,' zei ze tegen de serveerster an keek mij vervolgens afwachtend aan. Ik keek eventjes van Angel naar de serveerster en schudde lichtjes mijn hoofd.
    'Ik hoef niets dank u,' zei ik met een glimlachje. 'Ik hou haar gezelschap,' voegde ik er nog aan toe en keek eventjes naar Angel. Eventjes glimlachte ik zwakjes en keek toen weer om mij heen.

    [Ehm.. I dunno.. het is ochtend?]

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 23:30 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Ik hoef niets dank u. Ik hou haar gezelschap." zegt hij en kijkt even naar mij waarna hij zwak glimlacht en om zich heen kijkt. Ik grinnik zacht.
    "Je bent wel érg vasthoudend hé." merk ik op als de serveerster weg is. "Ergens wel een goede eigenschap, maar ik vind het verschillelijk. Volgens mij kom ik zo nooit te weten wat er nou aan de hand is." Ik vouw mijn handen in elkaar op mijn schoot en kijk ook even om mij heen. Het is nog rustig, maar het is ook vroeg.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Je bent wel érg vasthoudend hé,' vertelde Angel toen de serveerster weg was. Met een klein glimlachje keek ik haar eventjes aan.
    'Ergens wel een goede eigenschap, maar ik vind het verschillelijk. Volgens mij kom ik zo nooit te weten wat er nou aan de hand is,' zei ze en keek om zich heen. Zachtjes lachte ik en keek eventjes omlaag naar mijn handen.
    'Misschien heb je gewoon geduld nodig,' zei ik met een glimlachje. 'Net zoals ik die geduld moet hebben met die figuurtjes weet je nog?' Ik zuchtte zachtjes en keek weer om mij heen. Ik wist niet eens of ik het wel durfde om het haar te vertellen. Af en toe ben ik echt een scheitluis.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Misschien heb je gewoon geduld nodig. Net zoals ik die geduld moet hebben met die figuurtjes weet je nog?" zegt hij en hij zucht zacht en kijkt om zich heen. Ik grinnik.
    "Eigenlijk ben ik niet echt een persoon voor geduld." zeg ik tegen hem met een grijnsje op mijn gezicht. De serveester komt er weer aan met mijn koffie en ik kijk even naar het koekje wat erbij ligt.
    "Wil je dan tenminste het koekje? Ik vreet die dingen niet." zeg ik.


    Your make-up is terrible

    Morticia > Frey.

    Blaise Wolf Hunter | Hunter.
    N
    adat we beide ons hoogtepunt hadden bereikt, liet Alice haar hoofd in de kussens vallen, terwijl ik mijn hoofd even op haar schouder legde. Ik probeerde op adem te komen, aangezien ik nogal zwaarder aan het ademen was. Hierna liet ik me echter uit haar en ging ik naast haar liggen, trok haar vervolgens tegen me aan en drukte een kusje op haar slaap.
    “Dat was de beste seks die ik ooit gehad heb.” Zei ze opeens en ik keek haar even aan, streelde een paar haarlokken uit haar gezicht en grinnikte om wat ze had gezegd. Ik zei er niets op, maar keek even toe hoe haar oogleden dichtvielen.
    Toen ze mijn hand pakte en hierin kneep, keek ik even zwijgzaam toe en slikte onhoorbaar, al zei ik er niets op. “Blijf bij me.” Mompelde ze en hierna lag ze al snel in een diepe slaap. Ik kon alleen vaag knikken, ook al zag ze dit niet. Ondertussen had ik mijn arm om haar heen geslagen en trok haar nog wat dichter tegen me aan, alsof ik haar wilde beschermen tegen iets.
    -
    Er schenen zonnestralen door een klein kiertje van de gordijnen en slaperig, maar vooral nadenkend, keek ik naar Alice, waardoor er automatisch een zachte glimlach op mijn gezicht gleed. Voorzichtig, om haar niet wakker te maken, maakte ik me los uit de omhelzing en stapte uit bed. Ik deed de deken goed en zocht naar een handdoek en washand, waarna ik snel onder de douche ging, me afdroogde. Veel tijd was er niet voorbij, want ik had het gevoel dat ik op moest schieten met dingen, waardoor ik snel in mijn kleding schoot en zachtjes naar de keuken liep om wat eten te maken.
    Ook al deed ik of ik hier al thuis was, ze vergeeft me vast wel. Na een klein kwartiertje had ik een klein ontbijtje gemaakt en op tafel gezet, waarna ik triomfantelijk grijnsde en weer terug naar Alice liep en me over haar heen boog. Een zacht kusje plaatste ik op haar voorhoofd terwijl er nog een glimlach op mijn lippen lag. “Wake up,” fluisterde ik.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kyle Dyer

    'Eigenlijk ben ik niet echt een persoon voor geduld,' zei ze met een grijnsje. Ik keek haar eventjes aan en lachte zachtjes. De serveerster kwam eraan met de koffie voor Angel.
    'Wil je dan tenminste het koekje? Ik vreet die dingen niet,' zei ze. Ik keek even van Angel naar het koekje en toen weer terug.
    'Wat nou als ik nee zeg? Ik heb nog niet lang geleden twee appels achter mijn kiezen gedouwd,' lachte ik zachtjes.

    [Volgens mij is gedouwd niet echt Nederlands xd Toch laat ik het daar staan]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Geduwt denk ik ofzo.]

    Angelica Wolfe

    "Wat nou als ik nee zeg? Ik heb nog niet lang geleden twee appels achter mijn kiezen gedouwt." lacht hij zacht en ik kijk hem even verbaast aan.
    "Is dat alles?" vraag ik. "En dan gooi ik hem weg." Ik duw het voorverpakte pakje voor me uit, richting een lege stoel en doe alsof het me niet uitmaakt dat hij hem niet opeet.
    "Je bent niets verplicht hoor." Ik haal mijn schouders op.


    Your make-up is terrible



    Kyle Dyer

    'Is dat alles?' vroeg ze. Ik keek haar verbaasd aan. 'En dan gooi ik hem weg,' zei ze en schoof het koekje naar een stoel toe waar niemand zat. Ik keek er eventjes na. Zonde om weg te gooien..
    'Je bent niets verplicht hoor,' zei ze toen en haalde haar schouders op. Ik knikte lichtjes en pakte toch maar het koekje.
    'Met jouw vraag. Het klonk alsof het weinig was. Een appel voordat ik naar de winkel ging en een appel voordat ik naar jou toe kwam. Meer tijd had ik niet.' Ik haalde mijn schouders lichtjes op en maakte het pakje open waar het koekje in zat.
    'Zonder om weg te gooien,' mompelde ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [True.]

    Angelica Wolfe

    Ik zie hoe hij ernaar kijkt en als hij om uiteindelijk pakt grijns ik tevreden.
    "Met jouw vraag. Het klink alsof het weinig was. Een appel vordat ik naar de winkel ging en een appel voordat ik naar jou toe kwam. Meer tijd had ik niet." Hij haalt zijn schouders op en maakt het pakje met het koekje open. Ik kijk hem bedenkelijk aan.
    "Zonde om het weg te gooien." mompelt hij.
    "Oh, het spijt me." mompel ik. "Als je nog wat moet eten, zeg het maar. Ze hebben hier tosti's enzo." Ik werp een blik op de kaart die in een houder op het tafeltje staat. Dan sla ik mijn benen over elkaar en haal ik mijn hand door mijn krullende haar heen.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Oh, het spijt me,' mompelde ze. 'Als je nog wat moet eten, zeg het maar. Ze hebben hier tosti's enzo.' Ze wierp een blik op een kaart die in de houder stond. Eventjes keek ik ernaar terwijl ik een hapje nam van het koekje en schudde lichtjes mijn hoofd.
    'Zoals ik al zei, ik hoef niets,' zuchtte ik eventjes. 'Maar ik eet deze nu gewoon op omdat het zonde is om weg te gooien.' Ik haalde eventjes mijn schouders op en kraste er wat kruimels van het koekje af.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij neemt een hap van zijn keokje en schud licht met zijn hoofd.
    "Zoals ik al zei, ik hoef niets." Hij zucht even. "Maar ik eet deze nu gewoon op omdat het zonde is om weg te gooien." Hij haalt zijn schouders op en krast wat kruimels van het koekje af terwijl ik toekijk.
    "Eigenlijk wel. Maar koekjes zijn ongezond." vertel ik hem en ik streel met mijn vinger langs het koffiekopje terwijl ik even afwezig in de verte kijk. Dan glimlach ik en kijk ik naar Kyle.
    "Geen tosti's dus. Ik denk dat ik zometeen wel honger ga krijgen." meld ik.


    Your make-up is terrible

    Alice Hale | Hunter

    Ik ben me er nog van bewust dat Blaise zijn arm om me heen slaat en ik mijn hoofd op zijn schouder nestel. Daarna wordt alles zwart en zak ik in een diepe, droomloze slaap.

    'Wake up.' hoor ik en ik voel een zachte druk op mijn voorhoofd. Verdwaasd open ik mijn ogen en het eerste wat ik zie is Blaise. Het zonlicht schijnt achter hem zodat het lijkt alsof hij in een soort lichtbundel staat. Mijn persoonlijke engel.
    'Hé.' zeg ik schor en streel zijn gezicht. 'Wat ben jij vroeg op.' onbewust glijdt er een glimlach over mijn gezicht als ik Blaise's vertrouwde grijns zie.
    Ze zeggen altijd dat het erg ongemakkelijk voelt, de ochtend na de eerste keer. Maar in tegenstelling tot al die verhalen voel ik me gelukkig. Alsof niets dit moment kan verpesten.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien