• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Angelica Wolfe

    "N-nee ik ben niet bang. Natuurlijk niet! Maar ehm.. Ja.. Ik weet het niet." zegt hij en schud lichtjes zijn hoofd, waarna hij naar de deur loopt. "Nogal lastig uit te leggen en liever hou ik het nog even voor me. Is dat goed?" Ik knik even langzaam.
    "Oké... Maar je maakt me enorm benieuwd Kyle." glimlach ik. "Hou je het niet te lang voor jezelf? Ik ben best nieuwsgierig." Ik draai me om en open de voordeur om hem open te houden voor hem.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Oké... Maar je maakt me enorm benieuwd Kyle. Hou je het niet te lang voor jezelf? Ik ben best nieuwsgierig,' zei ze. Ze liep naar de voordeur toe die ze opende voor mij. Ik liep naar buiten en draaide mij zelf toen om naar Angel.
    'Ik weet het niet,' zei ik eerlijk. Ik haalde lichtjes mijn schouders op en bewoog een beetje zenuwachtig met mijn voet.
    'Misschien.. Nogal raar om dan aan een persoon te vertellen die ik een dag ken. Je zou dan ook nog eens de eerste wezen, dus ik weet het niet.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Kyle loopt naar buiten toe en ik stap ook naar buiten. Hij draait zich om naar mij en ik doe net de deur op slot en prop de sleutel in mijn tas.
    "Ik weet ht niet." zegt hij en haalt zijn schouders op. Zijn hele houding komt nogal zenuwachtig over en ik vraag me af wat er aan de hand is.
    "Misschien... ogal raar om dan aan een persoon te vertellen die ik een dag ken. Je zou dan ook nog eens de eerste wezen, dus ik weet het niet."
    "Ik heb je gister toch ook iets raars vertelt? En toen kende ik je nog niet eens een dag." grinnik ik. "Maar ik kan goed geheimen bewaren hoor. Eigenlijk kijk ik nergens meer van op ondertussen." zeg ik en ik haal mijn schouders op. Ik kijk even naar de auto en dan naar Kyle.
    "Anders vertel ik ook nog wel iets raars aan jou. Zullen we met de auto of lopend?"


    Your make-up is terrible

    [oh, ik ben niet meer mee. Kan ik een samenvatting krijgen?]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Kyle Dyer

    'Ik heb je gister toch ook iets raars vertelt? En toen kende ik je nog niet eens een dag. Maar ik kan goed geheimen bewaren hoor. Eigenlijk kijk ik nergens meer van op ondertussen,' zei ze en haalde haar schouders op. Ze keek eventjes naar de auto en toen weer naar mij.
    'Anders vertel ik ook nog wel iets raars aan jou. Zullen we met de auto of lopend?' vroeg ze. Ik lachte zachtjes en begon te lopen.
    'Lopen,' zei ik met een glimlachje. 'En je probeer mij om te praten Angel,' vervolgde ik. 'Dat zal niet werken en ik zit anders in elkaar dan jou. Dus ook met de dingen vertellen, maar misschien. Ik weet het echt niet Angelica. Ik wil er nu even niet aan denken. Zullen we?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij lacht zacht en begint te lopen, ik volg hem snel op mijn slippers.
    "Lopen." zegt hij, alsof ik dat nog niet door had. "En je probeer mij om te praten Angel. Dat zal niet werken en ik zit anders in elkaar dan jou. Dus ook met de dingen vertellen, maar misschien. Ik weet het echt niet Angelica." Ik kijk op als hij mijn hele naam gebruikt. "Ik wil er nu even niet aan denken. Zullen we?" Ik knik.
    "Ik ben er normaal erg goed in." mompel ik. "Maar oké, daar moet ik het dan maar mee doen. Ik hoop dat ik niet eng ben of zoiets, dan moet je het wel zeggen hoor." Ik kijk even naar hem en dan weer voor me. Hij is intrigerent voor mij, een onopgelost raadsel dat ik wil oplossen. Ik moet zijn vertrouwen winnen om er achter te komen.


    Your make-up is terrible

    [Als me stukjes bagger worden zeg je het wel hea?]

    Kyle Dyer

    'Ik ben er normaal erg goed in,' mompelde ze. Ik keek haar eventjes aan en fronste iets, maar glimlachte al gauw weer toen ze weer begon met praten.
    'Maar oké, daar moet ik het dan maar mee doen. Ik hoop dat ik niet eng ben of zoiets, dan moet je het wel zeggen hoor.' Ze keek mij na het praten eventjes aan en ton weer naar voren. Zachtjes lachte ik en gaf haar een speelse duwtje.
    'Je bent niet eng. Als je eng was dan was ik hier nu niet bij jou. Ik ga echt niet bij mensen langs die ik eng vind.' Ik haalde een sigaretje te voorschijn die ik aan stak. Ik nam een trekje en keek naar de rook die ik uitblies.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Natuurlijk. Jij moet het ook zeggen hé haha.]

    Angelica Wolfe

    Hij lacht zacht en geeft mij een speels duwtjes. Gelukkig weet ik mijn evenwicht op de slippers veel beter te bewaren en lach ik ook.
    "Je bent niet eng. Als je eng was dan was ik hier nu niet bij jou. Ik ga echt niet bij mensen langs die ik eng ind." verklaart hij. Hij pakt een sigaret en steekt die aan. Ik zie dat hij een trekje neemt en de rook uitblaast.
    "Gelukkig maar, dat is een hele opluchting." lach ik zacht en misschien een beetje overdreven maar ik dacht ook niet echt dat ik eng ben. Of ja, misschien ben ik af en toe een beetje opdringerig en raar, maar niet eng geloof ik.
    "Lukt het nog met je figuurtjes?" vraag ik dan om van onderwerp te wisselen.


    Your make-up is terrible

    [Tuurlijk doe ik dat (:]

    Kyle Dyer

    'Gelukkig maar, dat is een hele opluchting,' lachte ze zachtjes, maar ook weer een beetje overdreven, maar dat maakte niets uit. Het klonk... Leuk.
    'Lukt het nog met je figuurtjes?' vroeg ze toen. Ik was blij dat het onderwerp veranderd was en glimlachte vriendelijk naar Angel.
    'Een beetje,' zei ik vriendelijk. Ik nam weer een trekje en liet zien hoe ver ik al was met de figuurtjes. Je zag nog niet echt heel duidelijk de figuurtjes, maar al wel beter dan gister avond. Ik glimlachte trots naar haar als een klein kindje die eindelijk iets voor elkaar kreeg.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Een beetje." zegt hij vriendelijk nadat hij geglimlacht heeft. Hij neemt een trekje en blaast de rook uit, waardoor er al betere figuurtjes uitkomen dan gisteravond. Hij glimlacht trots en ik klap zacht in mijn handen.
    "Goed zo Kyle! Je hebt talent." zeg ik tegen hem. "Volgens mij leer jij het zo." Ik kijk hem aan met een grote glimlach. Stiekem ben ik ook wel een beetje trots op mezelf dat ik het hem geleerd heb.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    Zachtjes klapte ze in haar handen waardoor ik zachtjes moest lachen.
    'Goed zo Kyle! Je hebt talent. Volgens mij leer jij het zo,' zei ze waardoor ik eventjes lichtjes moest blozen. Ze keek mij aan met een grote glimlach wat mij weer zachtjes liet lachen.
    'Dank je en misschien wie weet.' Ik haalde mijn schouders lichtjes op. Ik nam weer een trekje en probeerde nog eventjes de figuurtjes. Zachtjes lachte ik voorzichtjes terwijl de vergeten rook uit mijn mond kwam.
    'Waanzinnig hoe hypnotiserend de simpelste dingen kunnen zijn.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij bloost een beetje en lacht dan zachtjes.
    "Dank je en misschien wie weet." Hij haalt zijn schouders op en neemt weer een trekje van zijn sigaret om de figuurtjes opnieuw te proberen. Vervolgens lacht hij er zacht om waardoor ik moet glimlachen.
    "Waanzinnig hoe hypnotiserend de simpelste dingen kunnen zijn." zegt hij en ik lach zacht.
    "Absoluut. Je hebt waarschijnlijk geen idee hoe schattig je bent als je zo gefaschineerd bent door zulke dingen." grijns ik. Ik kijk opzij naar Kyle omdat ik wil weten hoe hij reageert op dit.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Absoluut. Je hebt waarschijnlijk geen idee hoe schattig je bent als je zo gefaschineerd bent door zulke dingen,' zei ze na eventjes zacht te hebben gelachen. Ik bloosde weer iets en keek opzij naar Angel. Mijn wangen werden iets roder toen ik zag dat zij mij aan keek.
    'Echt niet!' ging ik er in op tegen en keek weer naar voren. 'Ik ben niet schattig.' Ik schudde mijn hoofd, maar bleef verder gewoon naar voren kijken. 'Waar wou je eigenlijk gaan zitten?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij bloost iets, kijkt mijn kant op en bloost erger waardoor ik breed glimlach. Dat vind ik nou eens leuk.
    "Echt niet!" gaat hij er tegen in. "Ik ben niet schattig." Hij schud zijn hoofd. "Waar wilde je eigenlijk gaat zitten?" vraagt hij.
    "In het centrum?" Ik kijk om me heen en besef dat we er al zo goed als zijn. "Maar je bent wel schattig als je zo gefascineerd doet." Ik loop automatisch naar één van de weinige terrasjes die er zijn en ga aan een random tafeltje zitten.


    Your make-up is terrible

    Perdu schreef:
    [oh, ik ben niet meer mee. Kan ik een samenvatting krijgen?]


    (Angel & Kyle hebben een gesprek met elkaar maar weten niet van elkaar dat ze hunter en tovenaar zijn
    Alice & Blaise hebben zojuist seks gehad :Y)
    Meer weet ik ook niet)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien