• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Nee, het werk loont soms echt. Het kan heel spannend maar ook frusterend zijn, maar als je dan goed werk levert, vooral voor vermiste personen die je vind en de gezinnen die je er zo blij mee maakt. Het maakt het allemaal waard,' antwoordde ze. Ze zuchtte een beetje dramatisch terwijl ik opgelucht zuchtte. Ze nam een slok van haar koffie en ik glimlachte eventjes. Ik ging maar niet denken dat ze als nog aan het liegen kon zijn.
    'Dan lijkt het me dan al ietsjes minder saai,' zei ik met een zwak glimlachje. Ik begon weer te spelen met mijn vingers. Ik wist niet echt wat ik moest doen. 'Het lijkt me nogal vermoeiend.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Dan lijkt het me dan al ietsjes minder saai." zegt hij met een zwak glimlachje en hij speelt met zijn vingers. "Het lijkt me nogal vermoeiend." Ik knik eventjes en neem nog een slokje.
    "Ja, dat is het zeker. En slecht voor je privéleven, zoals je misschien wel gemerkt hebt." Ik lach zacht en innemend.
    "Heb jij geen privéleven verwoestende baan dan?" vraag ik nieuwsgierig terwijl ik naar hem en zijn spelende vingers kijk.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Ja, dat is het zeker. En slecht voor je privéleven, zoals je misschien wel gemerkt hebt.' Ik lachte zachtjes en knikte bevestigend op wat zij zei.
    'Heb jij geen privéleven verwoestende baan dan?' vroeg ze toen nieuwsgierig. Ik keek haar beetje verschrikt aan en schudde wat met mijn hoofd.
    'Niet echt,' zei ik zachtjes. Ik stond op en keek eventjes naar Angel.
    'Dus ehm.. Zullen we iets doen?' vroeg ik aan haar en krabde iets aan mijn achterhoofd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Niet echt." zegt hij zacht nadat hij me een beetje verschikt aankeek en zijn hoofd schudde.
    "Niet echt." zegt hijzacht en hij staat op. "Dus ehm... Zullen we iets doen?" vraagt hij en hij krabt aan zijn achterhoofd. Ik drink het laatste beetje koffie op en sta ook op, waarna ik hem even doordringend aankijk.
    "Je vermijd het onderwerp." merk ik op. "Maar goed, wat raad jij aan om te doen?" vraag ik snel er na om hem niet al te ongemakkelijk te laten voelen.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    Ze dronk haar koffie op en stond toen ook op, met een doordringende blik keek zij mij aan.
    'Je vermijd het onderwerp,' zei ze waarop ik mijn hoofd schudde. 'Maar goed, wat raad jij aan om te doen?' vroeg ze toen snel. Ik keek haar eventjes aan en haalde vervolgens mijn schouders iets op.
    'Ik vermijd niets,' mompelde ik zachtjes. Ik keek omlaag naar mijn handen en stopte ze vervolgens in mijn zakken. 'En echt iets om aan te raden heb ik niet.. Echt veel doe ik ook niet in mijn vrije tijd.. Meestal rondlopen en kijken wat voor soort mensen er voorbij komen lopen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Ik vermijd niets." mompelt hij zacht. Hij kijkt omlaag naar zijn handen en stopt ze vervolgens in zijn zakken. Volgens mij spreekt hij niet de waarheid.
    "En echt iets om aan te raden heb ik niet.. Echt veel doe ik ook niet in mijn vrije tijd.. Meestal rondlopen en kijken wat voor soort mensen er voorbij komen lopen." Ik lach zacht.
    "Dat klinkt interessant. Dat deed ik vroeger wel eens met mijn moeder, als ze niet aan het werk was." vertel ik een beetje in gedachte verzonken. "Dan verzonnen we hele verhalen over ze en over hun werk." Ik glimlach eventjes dromerig en kom dan terug in de realiteit, bij Kyle.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Dat klinkt interessant. Dat deed ik vroeger wel eens met mijn moeder, als ze niet aan het werk was,' vertelde ze. 'Dan verzonnen we hele verhalen over ze en over hun werk.' Ze glimlachte wat dromerig en ik moest zachtjes lachen.
    'Hmm. Ik kijk gewoon hoe gek er sommigen uit zien,' zei ik met een klein lachje. 'Maar als je wilt kunnen we dat doen? Het zag er namelijk uit dat je het leuk vond om dat met je moeder te doen. Ik ben alleen niet je moeder...'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Hmm. Ik kijk gewoon hoe gek er sommigen uit zien. Maar als je wilt kunnen we dat doen? Het zag er namelijk uit dat je het leuk vond om dat met je moeder te doen. Ik ben alleen niet je moeder..." zegt hij en ik moet lachen.
    "Nou, gelukkig niet nee. Dat zou pas raar zijn." zeg ik dan grinnikend. "Maar misschien is het wel leuk om te doen. Zullen we dan een terrasje pakken in de stad? Ik trakteer." zeg ik tegen hem en ga ondertussen op zoek naar mijn spullen in de gang.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Nou, gelukkig niet nee. Dat zou pas raar zijn. Maar misschien is het wel leuk om te doen. Zullen we dan een terrasje pakken in de stad? Ik trakteer,' zei ze tegen mij terwijl ze naar de gang liep en haar spullen zocht. Ik keek een beetje verbaasd en ging Angel vrijwel direct achterna.
    'M-maar je hoeft niet te trakteren,' zei ik en krabde iets aan mijn achterhoofd. 'Ik hoef namelijk helemaal niets. Echt niet.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Ik hoor hem achter me terwijl ik mijn autosleutels in een klein tasje prop.
    "M-maar je hoeft niet te trakteren." zegt hij. "Ik hoef namelijk helemaal niets. Echt niet." Ik lach zacht en probeer mijn mobiele telefoon te vinden. Hoewel ik niet werk vandaag wil ik toch bereikbaar zijn.
    "Ach kom op, het is hartstikke warm." zeg ik ondertussen. "Neem gewoon een biertje of iets dergelijks, voor de gezelligheid. Dat hoort." Ondertussen vind ik mijn telefoon in een andere tas en prop ik hem nog in mijn nieuwe tasje. Ik ben te choatisch de laatste dagen.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Ach kom op, het is hartstikke warm. Neem gewoon een biertje of iets dergelijks, voor de gezelligheid. Dat hoort,' zei ze. Ondertussen was ze wat aan het doen. Spulletjes zoeken en die in haar tasje stoppen. Ik keek een beetje vaag terwijl ze dat deed. Ik schudde lichtjes mijn hoofd.
    'Dat hoort niet,' zei ik verward. 'Dat hoeft niet persé. Ik hoef dat niet. Bovendien drink ik amper als ik om me heen kijk. Je hoeft echt niet te trakteren Angel.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Dat hoort niet." zegt hij en hij klinkt verward. "Dat hoeft niet persé. Ik hoef dat niet. Bovendien drink ik amper als ik om me heen kijk. Je hoeft echt niet te trakteren Angel."
    "Jawel, dat is beleeft." lach ik. Ik heb ondertussen alles bij elkaar en draai me om naar Kyle om hem aan te kijken. Ik vraag me best wel heel erg af waarom hij drinken elke keer afslaat.
    "Wees nou maar niet zo bescheiden. Ik heb alles, laten we gaan."


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Jawel, dat is beleeft,' lachte ze. Ik bleef haar aankijken. Ze draaide zich om naar mij toe en keek mij vervolgens aan. Ik beet op de binnenkant op mijn lip terwijl ik haar aan keek.
    'Wees nou maar niet zo bescheiden. Ik heb alles, laten we gaan,' zei ze. Ik keek haar verward aan. Bescheiden was toch wat anders? Of raakte ik nu helemaal in de war? Ik schudde lichtjes mijn hoofd.
    'Eh is goed,' zei ik nog wat verward. 'Maar ik hoef echt niet Angel. Het is lief aangeboden, maar ik wil niet.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Eh is goed." zegt hij, nog altijd wat verward. 'Maar ik hoef echt niet Angel. Het is lief aangeboden, maar ik wil niet." Ik blijf tegen de muur staan en kijk hem even onderzoekend aan.
    "Wat zit er achter, Kyle?" vraag ik op een serieuze toon. "Het is nogal vreemd... ben je bang dat ik je vergiftig of zo iets?" Ik trek mijn wenkbrauw iets op en blijf hem aankijken.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Wat zit er achter, Kyle?' vroeg ze met een serieuze stem. Ze was tegen een muur blijven staan en keek mij onderzoekend aan.
    'Het is nogal vreemd... ben je bang dat ik je vergiftig of zo iets?' Ze trok haar wenkbrauw iets op terwijl zij mij aan bleef kijken. Ik beet op mijn lip en schudde lichtjes mijn hoofd.
    'N-nee ik ben niet bang,' zei ik met een klein lachje. 'Natuurlijk niet! Maar ehm.. Ja.. Ik weet het niet.' Ik schudde weer lichtjes mijn hoofd en begon richting de voordeur te lopen.
    'Nogal lastig uit te leggen en liever hou ik het nog even voor me. Is dat goed?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you