• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 20:49 ]


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'Dus die zijn nu al op weg?' Ik kijk hem even aan. 'Nou dan gaan wij lekker samen,' grinnik ik. Ik geef hem nog een kus en probeer me dan van zijn schoot af te klimmen, wat onmogelijk is. Ik lach. 'Jasper...' Ik grijns en probeer het nog een keer. Ik zucht en kijk hem aan. 'Ik ben geen ding dat je heel stevig vast moet houden,' grinnik ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    Hij pakt mijn hand vast en verstrengeld onze vingers.
    "De eerste keer is altijd gevoelig." zegt hij zacht. "Maar ik wil er wel over praten, denk ik. Zijn er nog dingen die je erover wilt weten?"
    "Ik weet het niet." mompel ik als antwoord. "Ik weet niet precies wat ik erover kan weten... Ze zeggen dat je je eerste liefde nooit vergeet, is dat waar?" vraag ik dan.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Eergisteren vertrokken naar LA,' zei ik vrolijk en ik liet haar iets losser. 'Is het zo beter want helemaal los ga ik je nooit laten, even dat je dat weet.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik knik. En voel zijn greep nog meer verslappen. 'Wauw, LA. Leuk.' Ik grinnik en kijk hem even aan. Dan spring ik gelijk op, zodat ik van zijn greep af ben. 'En nu ben ik los.' Ik steek mijn tong uit en loop naar zijn mobiel en de boxjes. Ik leg die voorzichtig op het bed en deins gelijk weer uit zijn buurt, voordat hij me weer te pakken heeft. Ik grinnik en loop naar de badkamer. Ik kijk in de spiegel en steek mijn haar in een simpele knot. Dan ruim ik de pillen op en loop weer terug. Ik loop met een grote boog om Jasper heen en ga in bed liggen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    'Ik weet het niet,' mompelde ze als antwoord. 'Ik weet niet precies wat ik erover kan weten... Ze zeggen dat je je eerste liefde nooit vergeet, is dat waar?' vroeg ze toen. Ik keek haar aan, knikte iets en legde toen mijn hoofd weer tegen haar aan.
    'Dat geld tenminste wel voor mij,' zei ik zachtjes. 'Ik herinner me nu nog. De tijden ook toen we samen waren,' mompelde ik zachtjes. 'Vanaf het begin tot het eind.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    Ik ging naast haar liggen en streelde over haar hand. 'Het maakt me niet uit of ik je altijd vast heb of niet, als je maar weet dat ik je nooit ga loslaten,' zei ik met een zweverig stemmetje zodat ik als zo'n Griekse doos overkwam. Plato of Socrates ofzo.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem verbaasd aan, maar grijns dan. 'En doe dan nu maar weer gewoon.' Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas en druk een kusje op zijn borstkas. Dan leg ik weer rustig mijn hoofd neer en maak figuurtjes op zijn buik. Ik glimlach en voel mijn hoofd op en neer deinen met zijn ademhaling mee.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik rilde even en glimlachte. 'Soms heb ik opeens de neiging om heel inteligent over proberen te komen,' zei ik. 'Sins wanneer hebben meiden problemen met inteligente jongens? Heb ik iets gemist?'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik grinnik. 'Nee hoor. Ik houd van intelligente jongens, maar ik houd meer van Jasper,' grijns ik en druk mijn lippen op de zijne. 'En je kwam heel intelligent over, daardoor voel ik me minder intelligent, dus laten we voorstellen om op dezelfde lijn te blijven,' grijns ik en druk weer mijn lippen op de zijne.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt me aan en knikt, daarna legt hij zijn hoofd weer tegen mij aan. Ik bijt hard op mijn onderlip.
    "Dat geld tenminste wel voor mij. Ik herinner me nu nog. De tijden ook toen we samen waren." mompelt hij zacht. "Vanaf het begin tot het eind." Niet het antwoord dat ik wilde maar wel het antwoord dat ik verwachtte.
    "Oh..." zeg ik zacht als ik mijn lip eindelijk loslaat omdat ik bloed proef. Ik ben blijkbaar toch niet zo nuchter als ik dacht te zijn.
    "Eh, hoe was het? Fijn? Waarom is het afgelopen?"


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'En Jasper is nou eenmaal een intelligente jongen,' zei ik glimlachend. 'Ten minste, zolang hij oplet op school en zijn huiswerk maakt maar dat ik voorbij tot ik hieruit ben en we onze reis hebben gemaakt want daarna ga ik een toelatingsexamen voor Cambridge doen.'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Oh...' zei ze zachtjes. 'Eh, hoe was het? Fijn? Waarom is het afgelopen?' vroeg ze. Ik beet eventjes op mijn lip en haalde ten slotte mijn schouders op.
    'Het was wel fijn, maar zoals ik je al vandaag eerder had uitgelegd heb ik tot nu toe altijd iets gemist.. Zelfs toen. Het gebeurde allemaal zomaar, zonder reden leek het wel.. Ook al hield ik van haar.' Ik beet weer even op mijn lip en kneep zachtjes in haar hand. 'En het was afgelopen omdat zij het uitmaakte. Misschien had jij het anders verwacht, maar ze maakte het uit omdat ik te onervaren was of zo? Ze wist vanaf het begin al dat ik toen nog maagd was.. Maar ja, de volgende dag had ze al weer iemand anders..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Het was wel fijn, maar zoals ik je al vandaag eerder had uitgelegd heb ik tot nu toe altijd iets gemist.. Zelfs toen. Het gebeurde allemaal zomaar, zonder reden leek het wel... Ook al hield ik van haar." Ik voel hoe hij zacht in mijn hand knijpt en ik knijp harder terug, hoewel ik me probeer te beheersen.
    "En het was afgelopen omdat zij het uitmaakte. Misschien had jij het anders verwacht, maar ze maakte het uit omdat ik te onervaren was of zo? Ze wist vanaf het begin al dat ik toen nog maagd was/.. Maar ja, de volgende dag had ze al weer iemand anders..."
    "Ik had er niets van verwacht eigenlijk... Maar zij was een kutwijf, ze was je toch niet waard." zeg ik tegen hem, niet dat het iets helpt na al die tijd of zo. En gelukkig maar dat ze het heeft uitgemaakt, hij hield van haar. Anders zat hij nu misschien nog steeds aan haar vast. Van binnen kan me er woest om maken maar ik probeer er zo weinig mogelijk van te laten merken. Riks is niet jaloers, nooit. Nu ook niet.


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    Ik glimlach. 'En je gaat het halen.' Ik grinnik en ga met mijn hand door zijn haren. 'Je haalt het vast wel,' zeg ik weer. Ik ga op mijn rug liggen en kijk naar het plafond. Hoe zou ik aan modellenwerk komen? Bikini model kon ik nooit worden, ondergoed model ook niet en tja... Wat had je nou echt meer? Ja, voor kledingmerken. Maar mijn buik... Ik zucht even en staar naar het plafond.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik beet op mijn lip. Je haalt het vast wel was nooit een goede instelling als je op een universiteit als Cambridge aangenomen wou worden, zeker niet omdat ik Nederlands was en dus een zekere achterstand had, al was ik tweetalig opgevoed. 'Ik hoop het maar,' zei ik. 'Met een diploma voor Engels van Cambridge kan ik overal ter wereld aan het werk.'


    Remember to be ridiculous.