• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 20:49 ]


    Remember to be ridiculous.

    Jasper de Ridder
    'Dat is een mooie toekomst,' zei ik. 'En ik zou het eigenlijk helemaal niet erg vinden om er een deel van te zijn, beginnent met de wereldreis.'
    Ik streelde over haar haar en glimlachte. Een of twee kinderen mijn haar blonde haar of bruin, tussen het zwart en blond in.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik zucht opgelucht en was blij dat hij niet verder vroeg over het model zijn gedeelte. 'En jij?' Ik kijk hem afwachtend aan en geef hem nog een kus. Ik glimlach naar hem. 'Jasper zou je me heel even los kunnen laten, zodat ik iets anders kan zitten?' Ik kijk hem vragend aan en doe een poging om één been aan de andere kant van zijn middel te krijgen, wat erg moeilijk is. Ik geef het op en kijk Jasper vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik verwacht niks van jou omdat je onvoorspelbaar ben Beck. Dat bedoelde ik ermee." legt hij uit waarna hij zucht en naast zich klopt. Ik ga gewillig naast hem zitten, zo dicht mogelijk tegen hem aan.
    "Maar als je het echt wil, wil ik het wel vertellen. Zijn er dingen die je sowieso wilt weten erover?"
    "Gewoon, alles." mompel ik. "Ik wil weten hoe het was, hoe je het ervaarde, dat soort dingen denk ik."


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    Ik liet haar los en zodra ze goed zat pakte ik haar weer vast. 'Ik wil eerst met jou mee op wereldreis,' zei ik glimlachend. 'Daarna wil ik gaan studeren, mijn voorkeur gaat uit naar Engels aan Cambridge in Engeland. Dan wil ik terug naar Nederland om aan het werk te gaan als docent. Ik hoef niet perse te trouwen maar zou graag met een vrouw, bij voorkeur jou, gaan samenwonen in een mooi huis in een mooie buurt. Een of twee kinderen, dan wil ik de vader zijn waar ze trots op kunnen zijn, ik zou ze een gouden toekomst willen geven. En oud worden zonder dat ik alleen nog maar stil kan zitten achter een stel geraniums.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik lach. 'Laten we de wereldreis dan maar plannen docent Jasper,' grinnik ik. Ik geef hem een kus. 'Docent engels dan toch?' Ik kijk hem grijnzend aan. 'Kinderen tweetalig opvoeden?' Ik grijns en sla mijn armen om zijn nek. 'Of drie talig.' Ik lach. 'Nederlands, Engels en Spaans.' Ik grinnik en geef Jasper een kus. 'Dat kunnen we die arme schatjes niet aandoen. Dan worden ze te slim,' grijns ik. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en sluit mijn ogen. 'Waar gaan we als eerste heen op wereldreis. Engeland? Of gelijk ver weg?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik keek even glimlachend naar haar en toen kwam een idee voor het eerste land in me op, het was wel even rijden of gewoon een stuk met het vliegtuig maar dan had je ook wel iets heel moois, ik ahd altijd nog eens terug gewild. 'Wat dacht je van Italië als begin?' vroeg ik. 'Warmte, interessante geschiedenis, leuke winkels, ijs en pizza.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik knik en denk na. Ik haalde even de wereldkaart in gedachte. 'Gaan we dan via Nederland, België, Frankrijk of Nederland, Duitsland, Zwitserland?' Ik kijk hem aan. 'Misschien kunnen we in die landen ook een tussenstop maken van een paar dagen?' Ik kijk hem vragend aan. 'En in Italië moeten we wel naar Toscane, Milaan, Rome en eh...' Ik kijk hem even aan. 'Welke plaatsen wil jij nog?' Ik glimlach en geef hem een kus.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    Zo dicht mogelijk was ze tegen mij aan gaan zitten.
    'Gewoon, alles,' mompelde ze als antwoord op mijn vraag. 'Ik wil weten hoe het was, hoe je het ervaarde, dat soort dingen denk ik,' zei ze vervolgens en ik knikte lichtjes.
    'Hoe ik het ervaarde...' mompelde ik meer tegen mijzelf dan tegen Beck.
    'Het was... Apart. Ik weet eerlijk gezegd niet hoe ik het moet uitleggen,' zei ik zachtjes. Ik legde mijn hoofd tegen die van haar aan en zuchtte zachtjes.
    'Alles ging zo snel en ik had het niet in de gaten, maar het was wel leuk.. Maar toch. Ik weet het niet.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    'Venetië, Ravenna en Florence,' vulde ik haar lijstje glimlachend aan. 'En die landen, dat is een goed idee, dan hebben we al behoorlijk wat landen gehad, en dan kunnen we vanuit daar nog verder door Europa en vanuit Griekenland met de boot naar Tukije en dan op een gegeven moment het vliegtuig naar weer een andere plek, of eerst langs Zweden en Noorwegen en zo en dan met het vliegtuig.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik glimlach en knik. 'We beslissen het wel met een wereldkaart,' glimlach ik. Ik kijk hem aan en ga weer met mijn vingertoppen over zijn wang naar zijn hals. Ik kijk hem zwijgend aan met een kleine glimlach op mijn gezicht. Ik kon zolang in zijn ogen staarde als ik wilde, vervelen ging het niet. Ik beweeg iets, omdat ik kramp krijg in mijn benen, maar wend mijn blik niet af.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Inderdaad,' zei ik. 'Eigenlijk stond er een wereldreis voor nu op mijn planning maar de enige reisjes die ik nu nog maak zijn naar buiten om even te roken en naar de keuken en tussen de verschillende kamers op en neer.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem aan. 'Had je die al geplant en betaald en alles?' Ik kijk hem verbaasd aan. Ik wist al een tijdje dat ik hierheen moest, hij niet? 'Moest je hier opeens heen of iets? Ik wist het eigenlijk al een paar maanden.' Ik kijk hem zwijgend aan en denk aan het moment dat de mannen naar me toe kwamen en in het spaans me alles duidelijk uitlegde. Allemaal dankzij mijn oma. Ze wilde me dan nooit meer zien, maar dit deed ze wel en dat waardeerde ik. Ik had gehuild van blijdschap, maar zij accepteerde niet en sleurde me ruw mee naar de douchehokjes. Na jaren had ik eindelijk weer gedoucht. Ik schud de gedachte van me af en kijk Jasper aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    "Hoe ik het ervaarde... Het was... Apart. Ik weet eerlijk gezegd niet hoe ik het moet uitleggen." zegt hij zacht. Hij legt zijn hoofd tegen die van mij aan en hij zucht.
    "Alles ging zo snel en ik had het niet in de gaten, maar het was wel leuk.. Maar toch. Ik weet het niet."
    "Oké... Het klinkt gevoelig." zeg ik zacht. "Als het inderdaad gevoelig is hoef je er echt niet over te praten hoor." zeg ik dan snel en ik aai over zijn hand heen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Oké... Het klinkt gevoelig,' zei ze zachtjes. Ik fronste iets. 'Als het inderdaad gevoelig is hoef je er echt niet over te praten hoor,' zei ze daarna vlug en voelde haar vervolgens over mijn hand aaien. Ik glimlachte een beetje, pakte haar hand vast waarmee ze aaide en verstrengelde mijn hand in die van haar.
    'De eerste keer is altijd gevoelig,' zei ik zachtjes. 'Maar ik wil er wel over praten, denk ik. Zijn er nog dingen die je erover wilt weten?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    'Een incident toen ik met een paar vrienden aan het vieren waren dat we geslaagd waren gaf de doorslag,' zei ik. 'En gelukkig had ik nog niet betaald, ik heb de twee vrienden warmee ik zou gaan gezegd dat ze gewoon opweg moesten gaan.'


    Remember to be ridiculous.