• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 20:49 ]


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Een warm gevoel stroomt door me heen. Ik geef Jasper een kus en laat mijn lippen op de zijne. Ik ga op zijn schoot zitten en lik met mijn tong over zijn lippen en bijt op zijn onderlip. Dan laat ik zijn lippen met iet wat tegenzin los en kijk hem aan. 'Dank je, maar zodra we hier uit zijn gaan we eerst naar jouw huis.' Ik glimlach en druk mijn lippen weer op de zijne.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Ik waarschuw je vast,' zei ik glimlachend. 'Ik heb nog een deel van mijn familie dat mij ook niet haat en houdt van het organiseren van feesten dus je kan nogal een welkomsfeestje verwachten met heel veel mensen die je helemaal niet kent waarvan er twee zijn die je niet mogen.'
    Mijn nichtje Josephine en mijn tante Emma.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'Hoe eng kan dat nou zijn?' Ik kijk hem grinnikend aan. Bij hem voel ik me gelijk weer een stuk beter. 'Die twee? Nichtje en tante?' Ik kijk hem vragend aan. Eigenlijk wist ik het antwoord al, maar dat deed er niet toe. 'Maar dat feestje is voor jouw. Ze weten niet dat ik meekom of ga je ze dat van te voren vertellen? Ik bedoel...' Ik kijk hem even aarzelend aan. 'Hoor ik daar wel bij?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Ja,' zei ik. 'Ik ga het van tevoren vertellen want dat is nog steeds een van de regels, blijft iemand een lange tijd dan vertel ik het en jij hoort erbij, een meisje dat de losgeslagen Jasper onder cotrole heeft gekregen zal met open armen worden ontvangen, ik ben namelijk het zorgenkind van de hele familie omdat ik een paar nogal criminele trekjes heb.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik lach. 'Wauw ik voel me vereerd.' Ik lach. 'Zal alleen voor andere wel raar klinken. Je hebt me tenslotte ontmoet in een soort van inrichting voor criminelen,' grinnik ik. Ik geef hem een kus en kruip lekker tegen hem aan. 'En we hebben pas een paar uur, dus je weet niet of het blijvend is,' grijns ik. 'En bovendien ben je waarschijnlijk alleen op je feestje,' mompel ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Geloof me, dan organiseren ze nog een welkom-feestje,' zei ik grinnikend en ik drukte een kus op haar voorhoofd. 'En ik heb het vreemde vermoeden dat dit wel blijvend is, hebben we het vandaag nog niet gehad over onze bruiloft als ik het me goed herinner?'


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Alleseerst verwacht ik niets van jou." zegt hij en ik merk zijn magere glimlachje wel op, iets dat me onverwacht toch kwetst.
    "Ten tweede... Zeker weten dat je het wilt weten?" Hij kijkt me serieus aan.
    "Je kan juistt heel veel van me verwachten." ga ik een beetje upset tegen hem in. "En ja, dat weet ik heel zeker. Anders zou ik het ook niet gevraagt hebben, slimmerik." verklaar ik erna.


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    Ik lach. 'Juist ja, onze bruiloft.' Ik schud lachend mijn hoofd en kijk hem dan aan. 'Dit is blijvend.' Ik druk een kus op zijn lippen en sta dan op. Ik begin te zoeken naar iets scherps en grinnik als ik het zie. Dan loop ik naar mijn kledingkast en zet de punt erin. Ik maak een hartje met onze namen en grijns. 'Zie je? Nu is het voor altijd.' Ik kijk naar het hartje en de naam van Jasper en mij.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik glimlachte. 'Het is voor altijd,' zei ik terwijl ik naar haar toeliep. Ik trok haar mee terug op het bed, bij mij op schoot. 'Eigenlijk hebben we dat hartje helemaal niet nodig om te weten dat het voor altijd is.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'Nee, weet ik, maar nu weet iedereen die hier komt dat je ook hier het leuk kan krijgen en je ware liefde kan ontmoeten,' grijns ik en geef hem een kus. 'Konden we maar een film kijken,' zucht ik. 'Er is hier werkelijk geen ding te doen,' zucht ik weer. 'Behalve elkaar zoenen dan,' grijns ik en druk weer een kus op zijn lippen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik glimlachte en drukte mijn lippen tegen die vanhaar maar dit keer met het plan om haar neit meer zo snel te laten gaan en ik sloeg mijn armen om haar middel. Wat dit meisje precies met me deed wist ik niet, ik weet alleen dat het me totaal had veranderd en dat ik haar nooit meer kwijt zou willen.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik ging er even op in, maar liet toen zijn lippen los. 'Luister lieve Jasper. Kussen en zoenen van mij zijn bijzonder, dus als we het elke seconde van de dag doen, gaat het vervelen en dat is nou juist de bedoeling niet. Dus ik stel voor dat we iets anders gaan doen.' Ik kijk hem grijnzend aan en geef hem dan nog een kusje. 'Heb jij niet nog een film op je mobiel staan of iets?' Ik kijk hem vragend aan en blijf lekker op zijn schoot zitten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Nee, ik heb alleen muziek en sms'jes en zo op mijn mobiel maar ik weet vrijwel zeker dat jou zoenen me nooit gaat vervelen,' zei ik. 'Maar als jij graag iets anders wil doen, vertel me eens, hoe ziet jouw ideale toekomst eruit? Maakt niet uit hoe onmogelijk het ook is.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik slik even en denk na. Ik zucht en kijk Jasper dan even grinnikend aan. 'Laten we beginnen met jouw als man, nee grapje, een man, voorkeur jouw, maar als ik maar gezelschap heb.' Ik grinnik. 'Ik wil zo ie zo een kind, misschien twee, maakt niet uit. Ik zou ze zo goed als mogelijk behandelen. Ik zou ze alles geven wat ik niet heb gehad en ik zou ze laten genieten van het leven, maar wel uit de buurt houden van de harde onderwereld. Ook zou ik ze zo ver mogelijk uit de buurt van mijn vader houden.' Ik zucht. 'Dat is de familie toekomst.' Ik kijk Jasper even aan. 'In mijn verdere toekomst zou ik graag eh...' Ik wist wat ik wilde worden, maar zweeg even. 'Model worden,' mompel ik. 'En verder maakt het me niet uit, zolang ik en de mensen waar ik van houd maar gelukkig zijn en ik gelukkig doodga. Oud en gezond.' Ik grinnik en kijk Jasper aan. 'Maar dat is nog lang niet.' Ik denk even na. 'Ook lijkt het me leuk om een wereldreis te maken. In mijn leven heb ik nou niet echt bepaald veel meegekregen van de wereld.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    'Je kan juistt heel veel van me verwachten,' zei ze en ik beet eventjes op mijn lip. 'En ja, dat weet ik heel zeker. Anders zou ik het ook niet gevraagt hebben, slimmerik,' zei ze daarna en ik knikte lichtjes. Ik ging wat overeind en ging met mijn rug tegen de muur aan zitten.
    'Ik verwacht niks van jou omdat je onvoorspelbaar ben Beck,' zei ik met een klein lachje. 'Dat bedoelde ik ermee.' Ik zuchtte eventjes en klopte toen naast mij.
    'Maar als je het echt wil, wil ik het wel vertellen. Zijn er dingen die je sowieso wilt weten erover?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you