• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 22:34 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    'Helpen door te kietelen?' vraagt Ryan grijnzend. A o... Hij loopt naar ons toe en begint dan mij te kietelen. Ik kan het niet helpen om te lachen. 'Dit,' zeg ik lachend. 'Is zoooo oneerlijk.' en ik moet verder lachen. Ik kan geen kant op aangezien Daniël mijn handen beet heeft. Ik probeer mezelf weg te draaien maar dat heeft geen zin.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    Grijnzend stopt Ryan met kietelen waarna ik haar omdraaide zodat ze met haar rug tegen me aan kwam te staan en ik mijn armen om haar heen hielt, 'Dankje Ryan' zei ik grijnzend. 'Nee, jij was gemeen' zei ik tegen Sky, 'nu weet je wat er gebeurt als je gemeen bent, dat heet karma'


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ryan stopt grijnzend met kietelen en ik steek mijn tong naar hem uit. Dan draait Daniël me om en houdt zijn armen om me heen. Ik leg mijn hoofd tegen zijn borstkas. 'Dankje Ryan,' zegt Daniël. 'Nee, jij was gemeen,' zegt hij dan tegen me. 'Nu weet je wat er gebeurt als je gemeen bent, dat heet karma.' ik lach om wat hij zegt. 'Nee nee nee, dat heet geen karma. Dat zijn gewoon twee jongens die samen spannen tegen een meisje!' en ik druk een kus op de kaaklijn van Daniël. 'Maar weet je wat, ik vergeef je.' zeg ik plagend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Dat heet gewoon eerlijk' Zeg ik grijnzend, 'Fijn dat je het me vergeeft' zeg ik lief kijkend. 'Hoelang hebben we nog voordat de les begind?' Vraag ik vervolgens met een beetje tegenzin.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik kijk even op mijn horloge. 'We hebben nog 35 minuten voordat de les begint,' zeg ik dan. En ik kijk even naar Daniël. 'Ga je mee even langs mijn kamer? Ik moet nog wat spullen pakken.' en ik glimlach even naar Daniël. Anders mis ik hem waarschijnlijk als hij niet mee gaat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Tuurlijk' Andwoord ik schouderophalend waarna Ryan zegt dat hij zijn eigen spullen gaat paken en wegloopt en ik vervolgens samen met Sky naar haar kamer loop nadenkend over dat ik wel of niet naar de les ga.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    We lopen samen naar mijn kamer en ik doe de deur voor ons open. Als ik in mijn kamer ben zeg ik, 'Oke, eigenlijk heb ik niets nodig,' en ik glimlach verlegen. 'Het was meer dat ik me een beetje ongemakkelijk ging voelen met Ryan erbij.' en met je alleen wil zijn, denk ik erachter aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Hmm..' Mompel ik nadenkend, 'Moet ik meegaan naar de les of mag ik spijbelen?' Vraag ik haar grijnzend, 'Natuurlijk mag je dan mee'


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik loop naar Daniël toe en sla mijn armen om zijn nek. Ik kijk hem aan en zeg, 'Doe wat je niet laten kunt,' en ik geef hem een klein kusje op zijn lippen,' en dan bedoel ik qua school.' en ik kijk hem met een halve lach aan, 'Hoewel je bij mij ook mag doen wat je niet laten kunt.' en ik weet niet waar ik dit allemaal vandaan haal. Misschien wel om mezelf ervan te overtuigen dat ik verliefd ben op Daniël. En dat ik hem niet moet vergelijken met Ryan of andersom.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Als ik mag doen wat ik niet laten kan sleep ik je nu direct mee naar Italie, maar daar moet ik waarschijnlijk nog even op wachten' Zeg ik grijnzend waarna ik een kus op haar lippen druk.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik glimlach onder zijn lippen en zoen hem zachtjes en teder terug. Boeit mij het dat we dadelijk school hebben, ik ga er gewoon niet heen. 'Ik blijf bij je.' zeg ik dan. 'Ik ga niet naar les.' en ik druk mijn lippen weer op die van hem. Ik heb even geen behoefte aan woorden, wel aan Daniël.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'En Ryan dan, kun je die alleen laten als ik je meeneem?' Vraag ik haar grijnzend, de drang om haar gewoon mee te nemen naar Italië was groot, maar daar moest ik waarschijnlijk nog maar even mee wachten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Helaas gaat Daniël praten. Dus laat ik hem maar los en laat me zuchtend op me bed vallen. 'Ja, ik kan Ryan makkelijk alleen laten,' zeg ik met mijn ogen dicht. 'Volgens mij vindt Ryan het zelfs fijn als ik hem met rust laat.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Volgens mij vind Ryan je juist aardig' Zeg ik terwijl ik tegen de muur aan leun, iets in me zecht dat ik dit niet moet doen en iets zecht dat ik het wel moet doen dus alles tezame is het verschrikkelijk iritand.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Volgens mij vind Ryan je juist aardig,' zegt Daniël. En ik hoor iets in zijn stem wat mij mijn ogen doet openen. Hij leunt tegen de muur. 'Dus..?' vraag ik dan. 'Dat hij mij aardig vindt en ik hem ook betekent niets.' en ik kijk naar Daniël.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.