• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Khedira 1
    -Ivy Lotus Xena~ Morticia
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Kilian Anthony von Monroe~ Nidiot
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Mylana Romérez~ Italiaans ~ Cybele
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Jayy Brandon von Monroe ~ Engels ~ Nidiot
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309


    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 20:50 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Natasha is onderweg naar Jayy ;pp]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ja prima ;3 Maar het is een vriendengroep, het lijkt me dat iedereen het dan wel met elkaar kan vinden toch? ;x]

    Kilian
    Ik wilde ontkennen, maar ze kende me langer als vandaag. 'Jep, maar de bar praten niet terug, dus ik kwam maar wat spraakzamer gezelschap zoeken.' grinnik ik. Ik zie Lauren naar het podium kijken, waar max en het meisje nu klaar is met zingen. 'Wij gaan straks ook he.' Deel ik even mee. Of ze nu wilde of niet, dagblad ik net even besloten. Ik nam nog een slok van mijn zoveelste bier en zetten hem weer neer. 'en omdat ik zo aardig ben, mag jij een liedje uitzoeken.' grijns ik. Het maakte me echt niet uit wat we deden, ik zong alles mee, en het liefst nog zo vals mogelijk ook. Ik kon aardig goed zingen van mezelf, maar daar was ik nu niet meer toe in staat.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 19:59 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ja, maar je hebt ook beste vrienden, toch? Als dat mag?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lauren Campbell

    'Ik wilde je net mee gaan sleuren,' grijns ik. 'Want wij zijn o, zo geweldig zangkoppel,' lach ik. Ik drink mijn drinken op die ik zonet heb gekregen. Ik kijk Killian aan en grijns geheimzinnig. 'Daar krijg je spijt van jongen,' lach ik. Ik steek mijn tong uit en sta op. 'Tot zo Vienne, wel klappen he,' grijns ik. Ik pak Killian zijn pols vast en sleur hem achter me aan. 'Zo ben je er klaar voor?' Ik kijk hem grinnikend aan. Ik wist dat Killian aardig kon zingen, maar ik verwacht niet dat hij dat met al die biertjes nog kan.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 20:08 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ivy Lotus Xena.
    Zijn schouders gaan even zachtjes omhoog, merk ik en onbewust moet ik er even om grinniken, maar hield het nog even in totdat hij zou antwoorden. “Een kabouter? Een heks? Nee! Ik weet het! Een prettig gestoorde gek genaamd Ivy?” Hij grinnikte even, waardoor ik dat als teken zag dat ik nu ook vrijelijk mocht grinniken en deed dit dan ook.
    Hij haalde zijn handen van het glas af om vervolgens mijn handen van zijn ogen te halen en zich naar me toe te draaien, waardoor er een glimlach op mijn gezicht verdween en een kinderlijke, uitdagend blik in mijn goudgekleurde ogen. “Het is maar goed dat je me ‘prettig gestoord’ noemt, meneertje… Als je me iets anders had genoemd, zou je het misschien niet overleefd hebben,” Grijnsde ik even naar hem, waarna ik op de barkruk naast hem ging zitten en vervolgens even naar Sevastian keek. Mijn drankje stond er ook nog steeds.
    “En, Ivy, bevalt Engeland je een beetje?” vroeg hij opeens met een overdreven Engels accent en toen ik dit hoorde kwam er abrupt een lachbui bij me op en ik keek hem hierna met waterige oogjes aan. “Ja hoor, gekkie!” Ik woelde hem even door zijn haren, die toch al wild stonden en draaide me toen weer naar hem toe. “En jij dan?”

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 20:03 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Natasha Fabiënne Parker.

    "Kom op, we gaan dansen" Roept Valerie boven de muziek uit, waarna ze mijn pols vast pakt. "Val, je bent gek!" Roep ik lachend, maar blijf zitten. Mijn voeten zijn nog lang niet bijgekomen van ons dagje shoppen. Ik hoor een zacht en jammerend geluidje van Valerie af komen, waardoor ik een grinnik niet kan forceren. Al gauw zie ik haar naar iemand zwaaien. Natuurlijk, wie zal ze hier niet kennen? Valerie is een jvan mijn beste vriendinnen, maar ze gaat zo nu en dan wel met de verkeerde personen om. Ze is al vaker gewaarschuwd voor ze, maar nee hoor, ze houd van de avontuur ofzo? Ik heb werkelijk geen idee wat ze in hun ziet. "Naat, [Dat klinkt vies >.<]ik ben even weg oké? Blijf hier zitten, ik ben zo terug!" Voordat ik mijn mond open kan trekken is ze verdwenen tussen de dansende menigte. Ik zucht even, terwijl ik mijn vingers langs mijn vlecht laat gaan. Daar gaat mijn gezellige avond met Valerie. Ik besloot dan ook niet langer hier te blijven zitten. Alleen in een karaokebar is niet altijd even fijn en vooral niet met de 'vrienden' van Val om je heen. Daarom besluit ik om maar naar buiten te gaan. Eenmaal buiten gekomen, dringt de vieze geur van de rook die enkele rokers uitblazen mijn neus binnen. Net wanneer ik weer naar binnen wil lopen, herken ik het gezicht van één van de jongens. "Jayy!" Zeg ik enthousiast. Meestal zie ik hem ruim vijf keer per week, maar ik heb hem nu al bijna een week niet meer gezien. "Hoe is het met jou?" Ik loop naar hem toe en kijk naar zijn 'altijd=perfect-zittende-haar'. "Ik vraag me nog altijd af hoe jou haar altijd perfect blijft zitten" Mompel ik, terwijl een kleine glimlach mijn lippen siert.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Vanaf nu schrijft iedereen 6 regels minimaal. Je krijgt 3 waarschuwingen als je minder hebt en daarna vlieg je eruit. Geen excuusjes van 'Maar ik zat op mijn mobiel'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison.

    Ik loop terug naar m'n vrienden, om te horen wat ze er van vonden, maar voordat ik daar ben, tikt iemand zachtjes op mijn schouder. Ik draai me om en kijk recht in Pippa's lieve gezichtje.
    "Als je hebt meegedaan aan de karaoke krijg je een gratis drankje," zegt ze met een glimlach. "Dus wat wil je?" vraagt ze.
    "Doe maar een baco'tje," zeg ik tegen haar en glimlach vriendelijk. Ondertussen gaan mijn ogen weer door de bar heen. Het is nog drukker geworden dan net en opnieuw zie ik het zwart-harige meisje naar me kijken. Ik schenk haar een knipoog en hoor dat ze zachtjes giechelt. Kijk, daar doe ik het voor.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 20:08 ]

    [Sorry, waren er 6 toen ik het schreef....]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Haha omg, I lol'd about this Maartje!
    "..opnieuw zie ik het zwart-harige meisje naar me kijken. Ik schenk haar een knipoog en hoor dat ze zachtjes giechelt. Kijk, daar doe ik het voor.")


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kilian
    Ik schok toen Lauren me opeens meesleurde en het podium op trok. Ze vroeg of ik elkaar voor was en even keek ik haar er opgetrokken wenkbrauwen aan, 'of ik er klaar voor ben? Ik zou me eerder zorgen maken over jezelf.' ik pakte de microfoo van de standaard en keek haar uitdagend aan. 'Maar zoals beloofd, mag jij kiezen.' ik was altijd al een man van mijn woord geweest en hield me aan mijn belofte. Hoe moeilijk ze me het ook zou maken, ik zou het nummer uitzingen. En ik wist wel zekkerdatzehet me moeilijk ging maken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ ik weet niet. Op mijn iPad zijn het er telkens genoeg, maar ik weet dan niet hoeveel het er zijn als mensen het op de pc zien?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [And guys, het is ook niet erg realistisch als iederéén goed kan zingen of rappen >.<]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nidiot schreef:
    [ ik weet niet. Op mijn iPad zijn het er telkens genoeg, maar ik weet dan niet hoeveel het er zijn als mensen het op de pc zien?]


    [Jij hebt er gewoon 6 hoor ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Evan Ferry Duncason.

    De glimlach die haar gezicht sierde, was verdwenen. Daarvoor in de plaats is er een kinderlijke, maar uitdagende blik in haar goudkleurige ogen te vinden. "Het is maar goed dat je me ‘prettig gestoord’ noemt, meneertje… Als je me iets anders had genoemd, zou je het misschien niet overleefd hebben," Grijnst ze naar me. "Ik wou ook nog een eenhoorn zeggen, maar die heeft geen handen.." Mompel ik en kijk haar even onschuldig aan.
    Na mijn overdreven engels accent, begint ze meteen te lachen. "Ja hoor, gekkie!" Ze kijkt me met waterige ogen aan, terwijl ze even door mijn haar woelt. Iets wat mensen wel vaker bij me doen. Er heeft zelfs een keer iemand gevraagd of mijn haar magnetisch is. "En jij dan?" Vraagt ze als ze weer naar me toe is gedraaid. "I love It" Ik lach even, als ik merk dat dat er vast erg gay uit zag, maar verder maakt het me niet zo veel uit. Dat doe ik wel vaker. Iets wat, laten we maar zeggen, herkenbaar is bij mij. "Nee, echt. Engeland is geweldig, maar de groep waar ik mee reis is iets minder. Er zit een nieuwsgierige, uitdagende en toch grappige meid tussen die me soms erg kan irriteren" Het laatste zeg ik op een klagend toontje, maar met een speelse grijns op mijn gezicht.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'