• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Khedira 1
    -Ivy Lotus Xena~ Morticia
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Kilian Anthony von Monroe~ Nidiot
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Mylana Romérez~ Italiaans ~ Cybele
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Jayy Brandon von Monroe ~ Engels ~ Nidiot
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309


    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 20:50 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Bam bam bam, ben er. Zo whathappendhere? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Kilian Anthony von Monroe
    Lauren komt naast me zitten. ik haat het als ik morgen een kater heb.' mompeld ze en gaat met haar handen door haar haar. Ik grinnik even. 'Dat hoort er bij.' zeg ik. 'En Sirieus, je blijft nu de hele tijd bij me.' lacht ze. 'Anders gaat het nog mis met me.' ze grijnst weer en ik ook. 'Belooft.' Niet dat ze heel veel aan me zou hebben. Ik had al veel mee op als haar en ik was nou niet de beste verpleegkundige die er bestond. Maar als een echte vriend zou ik alles op alles zetten haar een veilige, maar leuke, avond te bezorgd . Ze trok haar knieën op en ik merkte dat ze het koud kreeg. Iets wat normaal was als je op de grond zat. Al had ik er niet zoveel last van. Ik sloeg mijn arm om haar heen en keek met een glimlach naar de sterren. 'Ik heb er echt zin in.' besloot ik toen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ze zijn in Londen, dus je kan nog niet zoveel doen lijkt me ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lauren Campbell

    Ik aarzelde even. 'In de wereldreis om nog een lied te zingen?' Ik kijk hem vragend aan en kruip dichter tegen hem aan, omdat ik geen zin had om het koud te krijgen en niet meer warm te worden. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en ruik de rook. Vlug haal ik mijn hoofd weer van zijn schouder en snuif even. Ik had er geen problemen mee dat hij rook, maar ik kon niet bepaald goed tegen de geur. Ik glimlach en kijk ook naar de sterren. 'Waar wil jij het liefste heen?' Ik kijk hem vragend aan. best nieuwsgierig naar het antwoord.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Kilian Anthony von Monroe
    Ik ginnik als Lauren vraagt waar ik Nou precies zin in heb, nog een liedje zingen of de wereldreis. 'De wereldreis natuurlijk, suffie.' lach ik. Ze kruipt wat dichter tegen me aan en zodra ze haar hoofd op mijn schouder lucht en meteen weer weghaald weet ik dat het de rook is die haar dwars zit. Meteen pak ik mijn sigaret over in mijn andere hand zodat ze er minder last van heeft. 'Waar wil je het liefst heen?' vraagt ze dan. Ik haal mijn schouders op. 'zolang het maar weg is van huis.' zeg ik. Ik hield heel er van thuis, en van mijn moeder, maar altijd al leek er iets te missen daarzo. En ik had zo het idee dat ik het met deze reis zou vinden.
    Ik nam nog een hijs aan mi sigaret en drukte hem toen uit. 'en, denk je dat het alweer tijd is voor een liedje, of moet je eerst nog wat drinken?' vroeg ik grijnzend.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lauren Campbell

    Ik grinnik en sta op. 'Als je me kotsend op dat podium wilt hebben nog een drankje anders nu zingen,' giechel ik. Ik trek hem ook overeind waardoor ik omval. Lachend blijf ik op de grond liggen en kijk Killian aan. 'Ik denk dat het werkt,' grijns ik. Ik ga overeind staan en wankel gelijk weer. 'Houd me vast op dat podium,' giechel ik opnieuw. Ik kan mezelf wel slaan, maar die giechels komen automatisch. 'Ik heb in tijden niet zo snel zoveel achter elkaar gedronken,' grom ik. Ik kijk hem aan. 'Ik begon de avond zo netjes met cola.' Ik kijk hem grijnzend aan en pak zijn hand.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Kilian Antony von Monroe
    Ik kijk hoofdschuddend naar Lauren die op de grond val op het moment dat ze me overeind trekt maar daarna toch snel weer overeindkrabbelt 'als je me kotsend op het podium wit hebben, nog een drankje, anders zingen.' zegt ze en ik knik. 'oke maar ik wil nog wel wat drinken. Grijns ik. Ik was hartstikke aangeschoten, maar ik haalde het niet bij Lauren. Een ding was zekker ik kon een stuk better tegen alchol. Maar ook ik wankelde toen ze me hand vastpakte en we naar binnen liepen. 'nu zoek ik een nummer uit.' deelde ik mee voordat ik naar de baan liep en nog een bier bestelde. De man knikte en gooide de tap open. Om mij vervolgens een vol glas te overhandigen. Ik gaf hem het geld en met in een hand mijn glas en in mijn andere hand nogsteeds die van Lauren, liep ik het podium op. Ik keek even door de
    Lijst en begon toen te grijnsen ik nam een slok van mijn bier en starte toen het nummer mambo nummber 5.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lauren Campbell

    'Ik weet niet of dat zo slim is,' grijns ik als hij nog een biertje besteld. Een stuk relaxder loop ik het podium op en grijns als ik de begin tonen van het liedje hoor. Ik kijk Killian grijnzend aan, pak zijn bier glas en neem zelf ook nog een slok, ook al smaak het vies. Dan focus ik me op de tekst dat een beetje voor mijn ogen draait. Met een brede grijns, lachend en vals begin ik te zingen. Lang leven het feesten! Ik kijk Killian weer grijnzend aan en laat zijn hand los. Grinnikend geef ik hem een por dat hij mee moet zingen. Eigenlijk was dit wel leuk!

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 23:22 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Kilian Anthony von monroe
    Ik ben blij dat Lauren dit keer met veel meer plezier op het podium staat als de eerste keer. Wat drank allemaal wel niet met je kan doen. Ik neem nog Een grote slok bier en begin dan ook mee te zingen. Ik Ken heel de tekst uit mijn hoof dus op het scherm kijken hoef ik niet. Vrolijk zing ik mee En af en toe doe ik een raar dansje. Dit zijn de moment dat ik van het leven hou. Lekker doen waar je zelf zin in hebt. Zingen, drinken, gek doen. Better kan het toch niet zijn?
    Tussendoor neem ik nog wat slokken bier. Vrolijk sla ik mijn arm rond Lauren haar middel en ben blij als ik zie dat ze lacht. Hier deed ik het voor. Veel better als dat onzekere gezicht dat ze had bij het eerste nummer.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Liever niet met zijn tweeën alles vol gaan spammen ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [oke dan is dit even mij laatste reactie met Lauren]

    Lauren Campbell

    Ik kijk Killian grijnzend aan. Ik kijk naar het publiek. De sfeer was er Of dat idee heb ik door de alcohol. Ik zing grijnzend door. Ik sla mijn arm ook om Killian heen en weet dat het einde eraan komt. Grijnzen buig ik waarna ik wankel. Volgens mij schamen onze vrienden zich nu dood, maar het doet me weinig. Ik sleur Killian weer can het podium af en ga aan de bar zitten. De Barman kijkt me vragend aan. 'Bacardi cola,' grijns ik. Hij fronst even zijn wenkbrauwen, maar knikt dan. Tevreden kijk ik voor me uit en neem dan een slok van mijn drinken, die net neergezet wordt. 'Dat was lachen,' grijns ik naar Killian. Ik hen geen idee hoe Ik er nu uitzie, ik heb geen idee wat andere mensen zeggen. Ik ben totaal de weg kwijt, maar het voel wel relaxt. Ik kijk Killian nog steeds grijnzend aan.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 22:06 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Vienna Milena Castanovo

    Ik kijk grijnzend naar Lauren en Kilian. Hetwas echt geweldig. Ik sla mijn zoveelste drankje achterover en kijk even rond. Het leek net of was het steeds drukker geworden en iedereen kwam nu ook een beetje los. 'Jullie waren echt goed' zeg ik tegen Lauren en Kilian. Ik loop snel even naar de bar en bestel nog een drankje voor mezelf. Ik was op dit moment echt vrolijk en blij. Ik had mijn ouders overtuigd dat ik mee mocht en nu zit ik hier. In een kareokebar in Londen met onze vriendengroep van thuis.


    ~

    [Is er ook een jongen die met Vienna wil praten enzo? :)]


    ~

    [Wat heb ik gemist?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    [Wat heb ik gemist?]


    [Niks, ze zijn nog steeds in de karaokebar]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered