• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Khedira 1
    -Ivy Lotus Xena~ Morticia
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Kilian Anthony von Monroe~ Nidiot
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Mylana Romérez~ Italiaans ~ Cybele
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Jayy Brandon von Monroe ~ Engels ~ Nidiot
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309


    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 20:50 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor
    Als het optreden van het blonde meisje en Max is afgelopen fluit ik even hard op mijn vingers.
    Hij komt onze kant weer opgelopen maar wordt door het meisje op zijn schouders getikt. Mijn blik glijdt even door de zaak en blijft hangen op Ivy die aan de bar zit. Ik kom overeind, loop haar kant op en ga naast haar op aan barkruk zitten. 'En, heb je al heimwee naar je pappie en mammie?' vraag ik met een grijns op mijn gezicht waarna ik een colaberenburg bestel bij de barman. Dat is één van de geweldige dingen in Europa, in de meeste landen hoef je niet tot je 21ste te wachten voordat je legaal mag drinken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivy Lotus Xena.
    Het optreden van het meisje en Max is afgelopen en ik klap even zachtjes in mijn handen terwijl ik naar ze keek, echter hierna keek ik weer naar voor en deed mijn benen op een vrouwelijke manier over elkaar terwijl ik de barman wenkte. Hij knikte even grijnzend als teken dat hij naar me luisterde en ik zei tegen hem dat ik een cola rum wilde.
    Hij liep weg om het te pakken en ik leun wat naar voren, maar als ik merk dat er iemand naast me komt zitten, kijk ik naar degene om. Sevastian, een jongen uit het vriendengroepje van me. "En, heb je al heimwee naar je pappie en mammie?" vroeg hij met een grijns op zijn gezicht en hij bestelde iets, al had ik het niet meer door, omdat de glimlach op mijn gezicht verdwenen was.
    "Eigenlijk niet, ik ken mijn ouders niet, Sevastian," fluisterde ik zachtjes en wendde mijn gezicht van hem af. "Jij dan?"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Anybody Evan of Natasha?]

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 19:05 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Risus schreef:
    [Anybody Evan of Natasha?]

    (Kom anders ook naar de bar met een personage? Ghihi.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ze zijn er beide al ;pp]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Iemand kan anders naar Vienna en Lauren komen?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Risus schreef:
    [Ze zijn er beide al ;pp]

    (Oh lol. Ik wacht eerst even Cheryl's post af, hoor.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor
    De barman zet het drinken voor me neer en ik neem gelijk een slok.
    Als ik weer naar Ivy kijk is de glimlach van haar gezicht verdwenen. 'Eigenlijk niet, ik ken mijn ouders niet, Sevastian,' zegt ze zacht en ze kijkt de andere kant op. 'Jij dan?'
    Ik bijt op mijn onderlip en graaf naar herinneringen. Ik kan me niet herinneren dat Ivy ooit heeft gezegd dat ze haar ouders niet kent, maar ergens kan ik het ook wel snappen. Dat je je ouders niet kent is niet iets wat je zo snel aan iemand verteld.
    'Sorry,' verontschuldig ik me. 'En eh nee, ik mis mijn ouders en zusje nog niet'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Risus schreef:
    [Anybody Evan of Natasha?]

    (Haha oh lol. Evan hoort ook bij het vriendengroepje. Wait, I'll write a post. Misschien kun je dan later ook Natasha erbij doen. (: )


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ivy Lotus Xena.
    Als de barman het drinken voor mijn neus zet, sluit ik mijn slanke, bleke vingers direct om het koele glas en kijk de barman dankbaar aan. De jonge man keek me even aan met een bezorgde blik, aangezien hij had gezien dat de glimlach van mijn lippen was verdwenen. Ik zette een zwak glimlachje op mijn gezicht, als teken dat het goed was en de barman liep weer weg.
    “Sorry,” hoorde ik de verontschuldiging naast me en ik keek naar Sevastian terwijl ik het glas naar mijn lippen bracht en hier een klein slokje uit nam, waarna ik deze vervolgens weer op de bar zette, “En eh nee, ik mis mijn ouders en zusje nog niet.” Ik likte even over mijn lippen omdat ik merkte dat deze ietwat droog waren geworden en zuchtte even, “Ze vinden het vast leuk dat je deze reis nu maakt, je kunt souvenirs en zo mee nemen,” Grinnikte ik even en draaide ongemakkelijk met het glas rondjes op de bar, waarna ik weer opkeek en de karaokebar rondkeek.
    Opeens zag ik een jongen die ik herkende van het vriendengroepje, met licht haar en diep donkerbruine ogen. Even grijnsde ik even, gebaarde Sevastian dat hij stil moest zijn en ik zo terug kwam, en toen stapte ik zachtjes weer op de grond terwijl ik naar de jongen sloop en toen mijn handen voor zijn gezicht deed. “Drie keer raden wie ik ben, jongeman, en sinterklaas en de kerstman tellen niet,” Grinnikte ik.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 19:36 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [oke, dan stuur ik Kilian wel naar Lauren toe? En dan kan Natasha wel naar Jayy komen dan, die staat buiten te roken ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ja, is goed:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Kilian
    Zuchten gooi ik met drinken achterover, en zet mijn glas terug op de bar, meteen bestelde ik nog een bier. Waarna ik deze had gekregen! Zie ik uit mijn ooghoeken als eerst Lauren en Vienna staan. En meteen loop ik er op af. 'En een beetje naar jullie zin dames?' vraag ik vrolijk. ik weigerde nog langer in te zitten over het rare gedrach van mijn moeder over Londen en het gewoon naar me zin te hebben. Het kon niet zo zijn dat ik mijn avond daardoor liet verpesten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lauren Campbell

    Ik kijk nog steeds grijnzend voor me uit als ik ineen een stem hoor. Ik kijk op. 'O hoi Killian,' lach ik. 'Ja, gezellig hier. Kom er ook bij,' lach ik. Ik kijk naar het podium en grijns eventjes. Dan kijk ik weer naar Killian. 'Zo wat heb jij in de tussen tijd gedaan? Alleen aan de bar gezeten of niet?' Ik kijk hem grinnikend aan en Leun dan achterover. Ik was niet dronken, maar toch had ik zin om op dat podium te staan. Met Killian of Vienna maakte me niet uit, maar ik had er zin in en een van hun zou meegaan! Ik kijk ze grijnzend aan en besluit nog even te wachten met het voorstel. Ik wenk een ober en bestel nog een bacardi cola. Daar had ik wel trek in.

    [Zullen we doen dat Killian en Lauren het altijd al super goed hebben kunnen vinden?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Evan Ferry Duncason.

    Afwezig staar ik naar mijn glas die tussen mijn handen is geklemd op de bar staat. Nee, ik mis mijn moeder en zus niet en laat ik maar niet over mijn vader beginnen. Toch heb ik het gevoel alsof ze het moeilijk gaan hebben. Ik doe namelijk best veel thuis en ben 'de man des huises' wat best logisch is als je als enigste jongen in een huis woont. Eigenlijk heb ik nog een stiefbroertje, maar met hem hoef ik helemaal níets te maken te hebben. Hij is van mijn vader. Nou ja, mijn biologische vader. Ik zal hem nooit meer 'vader' noemen. Laat staan dat ik hem ooit nog wil zien na wat hij mijn moeder heeft aangedaan. Nee, ik wil niets, maar dan ook helemaal niets meer met die gast te maken hebben. En dat is al een hele tijd zo. Toch mis ik soms het vaderfiguur in mijn leven wel, maar door hem weet ik dat eerlijkheid in een relatie belangrijk is. Niet alleen in een relatie, eerlijkheid is altijd belangrijk. Ik moet hier helemaal niet aan denken. Ik moet feesten met de beste vrienden die er bestaan. De vrienden die je opvangen wanneer je het moeilijk hebt. De vrienden die er altijd voor je zullen zijn. Ik moet gewoon mijn hoofd bij de reis houden en mijn vader vergeten, maar na al die jaren is dat nog zo makkelijk niet. Ik heb het vaak geprobeerd om hem uit mijn leven te halen, maar het lukt me maar niet. Ik kan hem niet vergeten. Het is en blijft een ongelofelijke klootzak, maar toch mijn vader. Ondanks dat ik hem niet meer zie, spreek en niet kan vergeven, mis ik hem soms onbewust wel.
    Mijn schouders gaan even zachtjes omhoog, als ik plots twee iet wat koude handen voor mijn ogen voel. "Drie keer raden wie ik ben, jongeman, en sinterklaas en de kerstman tellen niet," Grinnikt er iemand. "Een kabouter? Een heks? Nee! Ik weet het! Een prettig gestoorde gek genaamd Ivy?" Ik grinnik even en haal mijn handen dan van mijn glas af om vervolgens haar handen van mijn ogen af te halen en me naar haar toe te draaien. "En, Ivy, bevalt Engeland je een beetje?" Vraag ik met een overdreven engels accent.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'