• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Khedira 1
    -Ivy Lotus Xena~ Morticia
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Kilian Anthony von Monroe~ Nidiot
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Mylana Romérez~ Italiaans ~ Cybele
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Jayy Brandon von Monroe ~ Engels ~ Nidiot
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309


    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 20:50 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Haha lol. Maakt niet uit hoor, dan gewoon iemand anders :Y))


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Evan Ferry Duncason.

    "Proberen kan geen kwaad" Verklaard ze, waarna ze me weer uitdagend aankijkt. "Ben ik zo irritant dan?" Mompelt ze en bijt vervolgens nerveus op haar lip en frunnikt aan haar kleding. Waardoor ik duidelijk kan merken dat ze op haar teentjes is getrapt. Ik wil niet mijn mond open trekken om me te verontschuldigen en te zeggen dat het een grapje was, als ze me voor is en zegt dat ik het niet hoef te beantwoorden. Ik hou er niet van om mensen te kwetsen, maar zoals ze wilt hou ik mijn mond. Ondanks dat ik mijn excuses wou aanbieden. Ze zal toch wel door hebben dat het een grap was?
    Ze draait zich om, om vervolgens richting Sevastian te lopen en daar haar drankje van de bar af te plukken.
    Wanneer ze weer terug is gekomen, haar glas op de bar heeft geplaatst en weer is gaan zitten, draait ze zich naar me toe en leunt ze wat naar voren, waardoor ik een speelse grijns op mijn gezicht krijg. Daar gaat het komen. "Dan besluit ik het maar; Evan, je gaat met me dansen" De uitdagende blik in haar ogen komt weer terug. "Mooizo," Glimlach ik. Wanneer de eerste klanken van 'Of monsters and men' klinken, pak ik één van haar polsen beet en spring van de barkruk af om vervolgens naar de dansvloer te lopen. "Niet nadenken, gewoon losgaan" Lach ik, waarna ik begin te dansen.

    [Waar staat de reactie van Jayy? Omfg. Ik word vrolijk van dat liedje >.<]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Calvin Turner
    "Nog nooit een meisje gehad maar wel sex... Hmm one night stand?" Ik grijns eventjes. "Geen zorgen, heb ik ook gehad en ben op dit moment heerlijk vrijgezel, dus heb nu voor een hele lange tijd om op jacht te gaan naar jongens" Zegt Vienna.
    "Niet alleen one night stands hoor" zeg ik onverschillig, alsof het niets is. "ooit wel eens aan friends with benefits gedacht?" Ik grijns weer even lichtjes. Dan schud ik mijn vinger voor haar gezicht heen en weer. "Je moet nooit op 'jacht' gaan naar jongens, meisjes of liefde. Dan kom je de verkeerde tegen" ik knipoog. "Het komt vanzelf wel op je pad als je er klaar voor bent."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Morticia schreef:
    (Oké, nvm, wie wilt naar Ivy toe? :Y) Ik verveel me namelijk dood.)


    [I'm sorry, but I have a social life too ^^. En ik was even aan het los gaan op een paar nummers >.<]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Risus schreef:
    (...)

    [I'm sorry, but I have a social life too ^^. En ik was even aan het los gaan op een paar nummers >.<]

    (I know, sorry, maar ik ben even in een kutbui at the moment en ik heb wat afleiding nodig, daarom.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Geeft niet ;pp. Ik ben totaal in 't tegenovergestelde, maar goed. Mn gb staat altijd voor je klaar he? ;'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Stiles schreef:
    Pippa 'Pip' Callista Dubroux
    'Is meneer chagrijnig?' zegt Max met een vriendelijke glimlach. Hij draait te pet die hij op heeft andersom en kijkt Charlie aan.
    Charlie werpt een korte blik op mij waarna hij Max haast dodelijk aankijkt. 'Ik ga een sigaret roken,' bromt hij. Hij komt zo snel en wild overeind dat zijn stoel bijna omvalt. Zonder nog op of om te kijken loopt hij naar buiten.
    'Trek je maar niks van hem aan,' zucht ik tegen Max. 'Hij heeft wel vaker van dit soort momenten'. Ik ga op een stoel zitten en gebaar naar Max dat hij ook moet gaan zitten.
    'En nog over die connecties,' zeg ik als hij is gaan zitten. 'Ik heb familie in Frankrijk en Griekenland, die hebben allemaal wel redelijk grote huizen dus daar zouden we in principe dan kunnen slapen. Als ik mee zou gaan tenminste. En ik heb ook nog stieffamilie in Spanje'.
    'Mee gaan met wat?' vraagt Holden.
    'Oh, Max is met zijn vrienden op een wereldreis,' leg ik uit. 'En hij vroeg of ik misschien mee zou willen'.
    Holden en Andrew kijken op precies hetzelfde moment naar Max en daarna weer naar mij.
    'Waarom ga je niet gewoon?' vraagt Andrew. 'Je hebt al zo vaak gezegd dat je zoiets graag een keer wilt doen'.
    Ik knik langzaam. Daar heeft hij gelijk in. 'Als je me nu tenminste nog mee wilt hebben,' glimlach ik naar Max.


    Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison.

    "Ik ga een sigaret roken," bromt Charlie, nadat hij me een dodelijke blik had toegeworpen. Hij komt wild overeind en loopt zijn buiten. Zijn stoel wiebelt nog wat na en sta al snel weer stil.
    "Trek je maar niks van hem aan," zucht Max. "Hij heeft wel vaker dit soort momenten,"
    Ik haal mijn schouders op en ga net als Pippa op een stoel zitten.
    "En nog over die connecties," begint ze. "Ik heb familie in Frankrijk en Griekenland, die hebben allemaal wel redelijk grote huizen dus daar zouden we in principe dan kunnen slapen. Als ik mee zou gaan tenminste. En ik heb ook nog stieffamilie in Spanje,"
    Ik knik even. "Dat klinkt echt geweldig," zeg ik met een glimlach.
    "Mee met wat?" vraagt Holden.
    "Oh, Max is met zijn vrienden op een wereldreis," legt Pippa uit alsof het de gewoonste zaak van de wereld is. Toch bekijk ik dat niet zo. "En hij vroeg of ik misschien mee zou willen,"
    Direct zijn de blikken op mij gericht, maar al gauw kijken beide jongens weer naar Pippa.
    "Waarom ga je niet gewoon?" vraagt Andrew. "Je hebt al zo vaak gezegd dat je zoiets graag een keer wilt doen," voegt hij er aan toe.
    Pippa knikt. "Als je me nu tenminste nog mee wilt hebben,"
    Ik schud mijn hoofd. "Nee, nu wil ik je niet meer mee hebben," zeg ik serieus en laat een pauze vallen. "Tuurlijk mag je mee!" zeg ik dan met een grijns.

    Morticia schreef:
    (...)
    (I know, sorry, maar ik ben even in een kutbui at the moment en ik heb wat afleiding nodig, daarom.)


    [Ik zal ook ff bij de zombie-roleplay reageren.]

    Cloudbreaker schreef:
    (...)

    [Ik zal ook ff bij de zombie-roleplay reageren.]


    [Waarom bestaat er wel een zombie-roleplay en geen kabouter-roleplay? Kabouters zijn veel coowler. I like gnome's. ^^]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Pippa 'Pip' Callista Dubroux
    Max schudt zijn hoofd. 'Nee, nu wil ik je niet meer mee hebben,' zegt hij op een serieuze toon.
    Het is even stil en ik moet moeite doen om niet te laten zien dat ik dat jammer vind.
    'Tuurlijk mag je mee!' grijnst hij dan.
    Ik schud lachend mijn hoofd en geef hem een zachte por. 'Pest me dan niet door te zeggen dat ik niet meer mee mag,' zeg ik. 'Maar zullen je vrienden het niet erg vinden als er ineens een wildvreemde meegaat?' vraag ik dan op een aarzelende toon. Meestal maakt het me niet uit als mensen me niet mogen maar als je samen een jaar op reis gaat is het handiger als ze je wél mogen.
    Dan komt Charlie weer binnengelopen met een gezicht als een donderwolk. Zijn gezicht betrekt nog meer als hij ziet dat Max er nog bij zit en zonder iets te zeggen gaat hij zitten.
    Ik zucht even en rol met mijn ogen. 'Charlie, doe voor eens in je leven niet zo ontzettend kinderachtig'.
    Charlie kijkt me geïrriteerd aan. 'Hou je mond toch,' gromt hij waarna hij weer wegloopt.
    'Ik ga wel even naar hem toe,' zegt Holden en hij loopt achter Charlie aan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Risus schreef:
    [Geeft niet ;pp. Ik ben totaal in 't tegenovergestelde, maar goed. Mn gb staat altijd voor je klaar he? ;'D]

    (Haha, dank je. Maar ik denk eigenlijk niet dat je mijn zeikverhaal aan wilt horen, aangezien het echt een drama is. 8D En omg, nu ben ik aan dat liedje verslaafd..)

    Ivy Lotus Xena.
    Hij kreeg een speelse blik op mijn gezicht en ik vergat gelijk wat hij eerder had gezegd, ik bedoel, hij had het vast als een grapje bedoeld, right? Ik wilde zuchten omdat het niet mijn bedoeling was er zoveel over na te denken, maar hij glimlachte al en toen hij de eerste klanken van een liedje hoorde dat gedraaid werd, pakte hij één van mijn bleke polsen beet om vervolgens van de barkruk af te springen en naar de dansvloer te lopen. Ik kon hem alleen maar gewillig volgen, want eigenlijk vond ik het niet eens zo erg.
    “Niet nadenken, gewoon losgaan,” lachte hij, waarna hij begon te dansen. Vermakelijk keek ik even hoe hij begon te dansen en luisterde naar het liedje met een glimlachje op mijn mond. “Oké, wat jij zegt, daar ga ik niet tegen in,” lachte ik en al snel hierna begon ik ook te dansen. Het was best een aanstekelijk liedje, wat vast en zeker in mijn gedachten af zou spelen, zelfs hierna nog. Al had ik het niet zoveel op dit soort muziek, waar ik mijn vraagtekens bij zette, omdat dit best een gezellig nummer was. Automatisch begon ik wat losser te dansen, met onbewust een glimlach op mijn gezicht waarbij ik soms naar Evan keek.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Risus schreef:
    (...)

    [Waarom bestaat er wel een zombie-roleplay en geen kabouter-roleplay? Kabouters zijn veel coowler. I like gnome's. ^^]


    Ik heb een hekel aan irritante kabouters.

    Wil je kabouters? url=http://www.youtube.com/watch?v=vbqaaPr3ODA]Klik hier![/url
    En dit zijn mijn vrienden.


    Edit: Sorry voor het off-topic..

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 20:50 ]

    Topic deux.

    pas in posten als deze vol is.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 20:53 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Evan Ferry Duncason.

    Terwijl ik mijn gedachte pootjes geef, zodat ze verdwijnen, dans ik zoals ik nog nooit gedanst heb. Ik hou van muziek. Het maakt niet uit welk nummer of wat voor soort stijl het is. Als ik maar muziek luister. Bij sommige nummers kan ik me dan ook echt niet houden en moet ik gewoon dansen. Evenals bij deze. Het maakt me vrolijk en zorgt er voor dat ik alles even vergeet en plezier maak. Ik negeer de vermakelijke blik van Ivy. "Oké, wat jij zegt, daar ga ik niet tegen in," Lacht ze, waarna ik ook haar zie dansen. Ik ben helemaal in de muziek op gegaan, als ik merk dat Ivy af en toe met een glimlach naar me kijkt. Ik pak haar hand vast, waarna ik hem omhoog hou en haar een rondje laat draaien. Daarna laat ik haar hand langzaam weer los, terwijl ik een ondeugend lachje niet kan forceren en weer verder ga met dansen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ivy Lotus Xena.
    Hij had vast gemerkt dat ik zo nu en dan met een glimlach naar hem keek, maar het deerde me niets, ik wilde nu eenmaal naar diegene kijken met wie ik aan het dansen was. Dan ga ik niet op andere mensen letten, dat is net zoiets als dat ik diegene aan wil kijken met wie ik aan het praten ben. Vaak deed ik het ook om op de oogkleur van de persoon te letten, aangezien ik de ogen het mooiste vond. Veel mensen vonden dit de spiegels van de ziel, wat ik een erg interessante gedachte vind.
    Ik voelde hoe hij mijn hand vastpakte, deze omhoog hield en mij een rondje liet draaien, wat ik met veel plezier deed. Langzaam liet hij mijn hand hierna weer los en ik grinnikte zacht toen ik een ondeugend lachje op zijn lippen zag. Ik ging net zoals hem weer verder met dansen, maar kon het niet laten na een kleine minuut plagerig naar hem toe te lopen terwijl ik voor zijn ogen zocht. Zacht, maar toch iets gewaagd –al kwam dit meer door mijn blik– pakte ik zijn shirt vast en danste verder terwijl ik met mijn andere hand over zijn nek naar zijn borstkas bewoog.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Quiet the mind, and the soul will speak.