• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Khedira 1
    -Ivy Lotus Xena~ Morticia
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Kilian Anthony von Monroe~ Nidiot
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Mylana Romérez~ Italiaans ~ Cybele
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Jayy Brandon von Monroe ~ Engels ~ Nidiot
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309


    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 20:50 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivy Lotus Xena.
    “Hey, don’t worry,” Ik kijk op en grijns als ik zijn vrolijke twinkeling in de ogen zie. “I don’t mind.” Hij keek me vrolijk aan en ik voelde me al wat minder ongemakkelijk, maar ik frunnikte nog steeds aan mijn kleding terwijl ik weer een blik gunde aan mijn bleke blote benen. Mijn huid leek wel van wit porselein, waardoor ik ook geen donkere kleuren kon dragen en daardoor vaak naturel tinten droeg.
    Hij boog naar me toe en ik kon zijn knipoog nog opvangen waardoor ik weer grijnsde. Calvin pakte zacht mijn handen van mijn kleding, “En dat is erg slecht voor je kleding. Foei.” Hij grijnsde zijn tanden weer een stukje bloot en ik lachte even, waarna er een uitdagende grijns op mijn volle, ietwat rode lippen kwam en een speelse blik in mijn goudgekleurde ogen. “Sinds wanneer geef je om mijn kleding?” Ik likte even over mijn tanden, nam een slok van mijn cola en keek hem weer uitdagend aan.
    “Trouwens, ik vind wel dat het je wat geeft, het staat je goed,” Ik wachtte zijn antwoord af.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Calvin Turner
    "Sinds wanneer geef jij om mijn kleding?" Vraagt Ivy en ze kijkt me aan met een uitdagende grijns. "Van mij mag je door gaan tot het zo gerafeld is dat je haast in je birthdaysuit staat vind ik ook geen probleem lijkt me alleen niet zo fijn voor jou dus ik dacht hey laat ik je even waarschuwen" ik grijns even uitdagend terug. "Trouwens, ik vind wel dat het je wat geeft, het staat je goed" zegt Ivy. Ben een beetje verbaast om die opmerking en ben erg blij dat door mijn huidskleur niet goed te zien is dat ik bloos. Ik krab even op mijn achterhoofd. "Dankjewel" zeg ik en glimlach zo rbreed dat me tanden een klein stukje zichtbaar zijn,


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ik ga slapen. Ben moe.]

    [Slaap lekker ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivy Lotus Xena.
    Een verleidelijke grijns kwam er op mijn lippen terecht terwijl hij zijn verhaaltje deed over mijn kleding en ik leunde wat achterover in mijn stoel. Mijn blik was nog steeds op hem gericht en hij grijnsde even uitdagend terug, waardoor ik een zacht gegrinnik liet horen.
    “Aardig van je, dat je mij daarvoor wilde waarschuwen. Je offert wat op zeg,” grijnsde ik even en keek hem vanonder mijn wimpers aan, ik vond zo’n dubbelzinnige opmerking wel geniaal. Trouwens, het was toch niet zo erg?
    De verbaasde blik die hij op zijn gezicht kreeg, was echter wel te zien toen ik hem het compliment gaaf en hij krabde even op zijn achterhoofd. “Dankjewel,” Hij glimlachte weer waardoor zijn tanden eveneens zichtbaar waren en ik beet onbewust weer op mijn onderlip.
    “Geen probleem, ieder heeft zo zijn ding. Zo zie je dat je menselijk bent,” Ik gaf hem een plagerige knipoog. “Maar het staat je echt, vind ik dan.”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Cheryl je zpu me link sturen :O waar kan ik bij springen want heb dus wat gemist :$]


    ~

    [Sorry, ik was het vergeten :c en eh, het vriendengroepje is in een karaokebar waar Maximiliano en Pippa nu aan het rappen en zingen zijn]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vienna Milena Castanovo

    Ik kijk glimlachend naar Maximiliano en nog iemand die bij hem is. Ze doen het beide goed. Ik neem een slok van mijn drinken en kijk een beetje rond. Het was super gezellig hier met zijn allen. Het was druk in de bar wat het alleen maar gezelliger maakte.

    [Geeft niks babe :) ik kwam hem net tegen)

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 23:48 ]


    ~

    [Darling, ze kent Pippa niet. Die zit niet bij het vriendengroepje haha]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kilian
    Ik loop de wc uit en zie dat Maximiliano en een vreemd meisje, Dat aan het zingen zijn. Ik grijns even en loop naar de bar om
    Wat te drinken te halen. Normaalsproken had ik met alle plezier meegedaan, maar ik was niet zo in de stemmig. Mijn moeder had heel raar gereageerd toen ik vertelde dat we als eerst naar Londen gingen. Ze was haast bang, en ik wist nog steeds niet waarom. Ik keek even om me heen om te kijken hoe ik mijn zinnen kon verzetten, maar op het eerste gezicht was iedereen al druk bezig.

    [Wie kan er gezelschap van Kilian gebruiken?]

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 23:49 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [nvm]

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 23:49 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nidiot schreef:
    Kilian
    Ik loop de wc uit en zie dat Maximiliano en Pippa aan het zingen zijn. Ik grijns even en loop naar de bar om
    Wat te drinken te halen. Normaalsproken had ik met alle plezier meegedaan, maar ik was niet zo in de stemmig. Mijn moeder had heel raar gereageerd toen ik vertelde dat we als eerst naar Londen gingen. Ze was haast bang, en ik wist nog steeds niet waarom. Ik keek even om me heen om te kijken hoe ik mijn zinnen kon verzetten, maar op het eerste gezicht was iedereen al druk bezig.

    [Wie kan er gezelschap van Kilian gebruiken?]


    [Ik wel :) maar moet nu wel slapen:$ dus reageer morgen :) en je kent Pippa niet want die zit niet bij het vriendengroepje;)]

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 23:51 ]


    ~

    Stiles schreef:
    [Darling, ze kent Pippa niet. Die zit niet bij het vriendengroepje haha]


    [Heb het veranderd hoor babe :)]


    ~

    Nidiot schreef:
    Kilian
    Ik loop de wc uit en zie dat Maximiliano en een vreemd meisje, Dat aan het zingen zijn. Ik grijns even en loop naar de bar om
    Wat te drinken te halen. Normaalsproken had ik met alle plezier meegedaan, maar ik was niet zo in de stemmig. Mijn moeder had heel raar gereageerd toen ik vertelde dat we als eerst naar Londen gingen. Ze was haast bang, en ik wist nog steeds niet waarom. Ik keek even om me heen om te kijken hoe ik mijn zinnen kon verzetten, maar op het eerste gezicht was iedereen al druk bezig.



    [Sevastian kan opzich wel, maar ik ben niet echt in een bui om lange posten te schrijven en ik wil mijn eigen regels niet breken ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Khedira schreef:
    Vienna Milena Castanovo

    Ik kijk glimlachend naar Maximiliano en nog iemand die bij hem is. Ze doen het beide goed. Ik neem een slok van mijn drinken en kijk een beetje rond. Het was super gezellig hier met zijn allen. Het was druk in de bar wat het alleen maar gezelliger maakte.

    [Geeft niks babe :) ik kwam hem net tegen)


    [Minimaal 6 regels svp]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered