• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Khedira 1
    -Ivy Lotus Xena~ Morticia
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Kilian Anthony von Monroe~ Nidiot
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Mylana Romérez~ Italiaans ~ Cybele
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Jayy Brandon von Monroe ~ Engels ~ Nidiot
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309


    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 20:50 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Die was alleen, en toen dacht ze iemand te herkennen en liep ze daar op af. Doe maar dat datr Vienna was dus ze is naar Vienna toegelopen]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Vienna Milena Castanovo

    Ik glimlach als Lauren op me af komt lopen. 'Hee meid' zeg ik blij en geef haar een knuffel. 'Alles goed met je?' Ik glimlach en bestel wat drinken voor ons. 'Kom je mee dan gaan we bij de rest zitten.'


    ~

    Lauren Campbell

    'Hé,' glimlach ik naar haar. 'Met mij gaat het prima.' Ik lach en kijk haar aan. 'Ik was iedereen even kwijt.' Ik pak het drinken aan en neem een slok. 'Max kan wel goed rappen,' grijns ik naar haar. 'Maar hoe gaat het met jouw?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Vienna Milena Castanovo

    'Max is geweldig' ze ik met een glimlach en kijk even naar hem. Ik neem weer plaats aan de tafel en neem een slok van mijn drinken. 'Met mij gaat alles ook goed ja.' 'We zijn allemaal geslaagd en nu met deze fantastische groep weg.' Ik glimlach en voelde me echt blij.


    ~

    Lauren Campbell

    Ik lach en knik instemmend. Ook ik neem plaats aan de tafel. 'Weg van ouders, weg van keuze. Lang leven de vrijheid!' Ik leun lachend achterover en neem nog een slok van mijn drinken. Ik grinnik als ik terug denk aan thuis. Mijn ouders hadden het eerst niet goed gevonden, maar ze wisten hoeveel ik van reizen hield. En ik wist verder nog niet echt iets wat ik wilde studeren, dus waren ze het met deze keuze eens. Bovendien was ik niet alleen en was dit dus gewoon een soort van vakantie. Ik genoot en ik ging genieten. Van elk lang, van elke plaats en van elk moment. Te beginnen met hier!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    minimaal 6 regels! Hou je daar alsjeblieft aan. Er staat duidelijk in de regels dat wanneer je je daar niet aan houdt, je er uit wordt gegooid dus al je mee wil blijven doen schrijf je 6 regels.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 15:26 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vienna Milena Castanovo

    'Mijn ouders vonden het eerst ook niet echt een goed idee' zeg ik met een grijns en drink mijn drinken op. 'Ik voel me nu tenminste vrij en kan lekker doen wat ik leuk vind.' Het voelde goed even thuis weg en zonder verplichtingen. Ik glimlach en kijk even rond. 'Hoe heb je je ouders eigenlijk zover gekregen dat je wel mee mocht?' vraag ik en kijk haar nieuwsgierig aan.


    ~

    Lauren Campbell

    Ik grinnik. 'Tja... Mijn vader is erg goed over te halen. Hij kan niet zo goed tegen mijn smeekbedes,' lach ik. Ik neem nog een slok van mijn drinken. 'Ik heb gezegd dat als ze me niet lieten gaan ik toch thuis alleen maar zou zitten, omdat ik nog geen keuze heb kunnen maken van wat ik wil doen. Er zijn wel verschillende Universiteiten, maar welke kant ik op wil? Ik zou het niet weten. En mijn ouders hadden niet echt zin in een dochter die haar bed niet meer uit zou komen en alleen maar in de weg zou liepen, dus toen waren ze eigenlijk al om. En het feit dat er in de wereld veel leerzame dingen zijn, haalde ze ook over. Dus eigenlijk ging het vrijgemakkelijk,' glimlach ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Wie wil Ivy meeten? Ze is nu bij de bar, nog wat drinken halen.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vienna Milena Castanovo

    Ik kijk met open mond naar Lauren. Het was haar super gemakkelijk afgegaan terwijl ik me echt had moeten bewijzen. Ik was enig kind thuis, waardoor mijn ouders extra beschermend zijn. 'Ik moest ze echt bewijzen dat ik het kon en kreeg een pak condooms mee voor het geval dat' zeg ik blozend en kijk naar de jongens die hier rond liepen en bij de vriendengroep behoorden.


    ~

    [iemand die nu wel Kilian wilt Meeten? Of Jayy. Want die woont ook ik Londen ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Natasha en Evan zijn vrij.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Nidiot schreef:
    [iemand die nu wel Kilian wilt Meeten? Of Jayy. Want die woont ook ik Londen ;3]


    [Je mag ook bij Vienna en Lauren komen zitten :)]


    ~

    [Jayy zou Natasha kunnen kennen >.<]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Lauren Campbell

    Ik grinnik. 'Dat hebben ze bij mij vast ook gedaan, alleen moet ik er nog achterkomen.' Ik neem een slok van mijn drinken. 'Maar zoals het er nu voor staat verwacht ik het niet.' Ik grinnik en leun weer achterover. 'Waar zijn de andere eigenlijk?' Ik kijk haar vragend aan en drink mijn laatste beetje cola op. Ik kijk haar dan aan. 'Maar hoe moest je je dan bewijzen?' Ik kijk haar vragend aan. Ik wist altijd precies de goede woorden te gebruiken, dus ik had mijn ouders zo om. Kwestie van timing en de goede woorden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne