• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Khedira 1
    -Ivy Lotus Xena~ Morticia
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Kilian Anthony von Monroe~ Nidiot
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Mylana Romérez~ Italiaans ~ Cybele
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Jayy Brandon von Monroe ~ Engels ~ Nidiot
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309


    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 20:50 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [AAAH, hele week werken ;00.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Calvin Turner
    Ivy geeft me een plagerige knipoog. "Het staat je echt, vind ik dan" antwoord ze. Ik grijns weer even. "Dankjewel" herhaal ik.
    "Oh mis ik echt wat?" Ik grinnik even. "Pas op hoor straks ga ik nog spijt krijgen dat ik je heb gewaarschuwd" normaal heb ik nooit meteen zo een gesprek met een meisje. Het zal wel door de alcohol komen. Ik neem weer een slokje van mijn mixdrankje. Ik kijk weer even naar Ivy. Daarnaast ziet ze er niet slecht uit. Geen van de meisjes die mee zijn trouwens!

    [God hoef pas over een uur wakker te worden om me klaar te maken voor rijles :c wat doe ik al wakker?!]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ivy Lotus Xena.
    "Dankjewel" herhaalde Calvin waardoor ik zacht grinnikend knikte en mijn benen weer naast elkaar op de grond zette en vervolgens onder mijn knieholte wreef omdat het daar iets pijn deed.
    "Oh mis ik echt wat?" Hij grinnikte even. "Pas op hoor, straks ga ik nog spijt krijgen dat ik je heb gewaarschuwd," Ik ga weer rechtop zitten en draai me wat naar hem toe met mijn koele glas cola in mijn hand.
    Een verleidelijke grijns speelde er op mijn lippen. "Maar Meneer Turner, je hoeft geen spijt te krijgen daarvoor. If you play your cards right, zie je het misschien vanzelf wel een keer." Ik knipoogde plagerig naar hem en keek toen om naar het podium.
    Hoe lang duurt het nog voordat ze klaar zijn? Duurt het altijd zo lang voor een liedje? Een zucht rolde tussen mijn lippen vandaan en ik draaide me weer terug naar Calvin, keek hem aan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [hoe kan ik het beste inspringen? Wat heb ik gemist?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Iedereen van het vriendengroepje zit in de karaokebar.
    Maximiliano en Pippa zijn aan het rappen en zingen. Jullie kennen Pippa nog niet. Natasha, Michaël en Nathaniel zijn ook in de bar]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [en de buitenlanders ook?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Alleen die in Engeland wonen lijkt me >.<]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lauren Campbell

    Ik rek me even uit en neem nog een slOk van mijn cola. Lachend kijk ik naar de 2 de zingen. Ik neem nog een slok. Eigenlijk had ik Ook wel zin om te zingen. Ik kijk om me heen op zoek naar mijn vrienden en bijt even op mijn lip. Ik drink mijn drinken op en laat me van de kruk afglijden. Ik kijk naar de menigte en begin te zigzaggen. Hier en daar moet ik even vrIendelijk vragen of ik er langs mag. Een zucht verlaat Mijn mond. Met wie kon ik gaan praten? Ik wil deze avond niet alleen doorbrengen. Daar zIt ik echt niet op te wachten. Ik blijf stilstaan en kijk om me heen. Ben ik nou blind of kijk ik gewoon niet goed? Ik kijk nog een keer om me heen en zie dan een bekend gezicht. Vlug baan ik er een weg Naar toe.

    [wie wilt tegen Lauren praten? Iemand van de vriendengroep:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [oke:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Calvin Turner
    "Maar meneer Turner, je hoeft helemaal niet spijt te krijgen daarvoor. If you play your cards right zie je het vanzelf wel een keer" zegt Ivy. Ik kan het niet helpen en schiet in de lach. "Die ga ik onthouden" zeg ik grijnzend en knipoog. "En als je een keer zo stom dronken ben ga ik het tegen je gebruiken" zeg ik lachend. Tuurlijk meen ik het niet echt en dat is ook duidelijk te horen dat ik een grap maak maar ik vind het wel grappig dat ze dat zei, Wat zal Max er van vinden. Ik neem weer een slok van mijn Razz-Fanta. "Ga je ook straks zingen?" Vraag ik met een knikje naar het podium. Ik weet dat ik het iniedergeval niet ga doen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ivy Lotus Xena.
    Hij schiet in de lach en ik kijk grijnzend toe, "Die ga ik onthouden" zegt hij grijnzend en knipoogt. "En als je een keer zo stom dronken ben, ga ik het tegen je gebruiken" Een scheef glimlachje komt er op mijn lippen terecht en ik strengel een haarlok rond mijn slanke wijsvinger.
    "Dan heb ik geluk dat ik nooit echt dronken ben geweest, huh?" Eerlijk gezegd wist ik niet zo goed wat ik ervan moest denken, maar ik liet het maar zo, terwijl ik een slok van mijn cola nam.
    Hij nam weer een slok van zijn Razz-Fanta en ik keek er even naar. Net op het moment dat ik wat wilde vragen, zei hij al wat, "Ga je ook straks zingen?" Een klein glimlachje sierde mijn lippen toen ik de vraag hoorde en eigenlijk had ik een normaal, serieus antwoord terug willen geven, maar de staat waarin ik me nu verkeerde vroeg om een andere aanpak.
    Dus ik stond met een klein grijnsje op, liet me zakken op zijn schoot en ik streelde met mijn wijsvinger langs zijn kaak. "Weet ik niet, zou je dat willen?" Grijnsde ik uitdagend met een speelse blik in mijn goudgekleurde ogen, waarna ik me iets omdraaide zodat ik zijn drinken kon pakken en hier een klein slokje van nam. "Hmm,"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Iemand Lauren?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Wonen er zoveel mensen in Engeland? ;00. >.< Jeej, nog een paar uur te gaan en dan kan ik weer rp'en :'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison.

    "Waag het niet te lachen," fluistert ze zachtjes. "Ik heet Pippa, maar de meeste mensen noemen mij Pip,"
    Er komt een glimlach op mijn gezicht en de muziek start. Voordat Pippa begint te zingen, glimlacht ze nog even naar me.
    "I wish I was strong enough to lift not one but both of us,
    Some day I will be strong enough to lift not one but both of us,"
    Ik hou de microfoon dicht bij mijn mond en begin te rappen. "Ever thought about losing it?" De rest van de woorden volgen snel en daarna is het weer de beurt aan Pippa, het prachtige meisje met de gouden haren en de gouden stem.

    [Ik ben er nu nog wel, maar ik ga waarschijnlijk 's middags naar het IJsselmeer. ;D]

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 12:16 ]