• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Khedira 1
    -Ivy Lotus Xena~ Morticia
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Kilian Anthony von Monroe~ Nidiot
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Mylana Romérez~ Italiaans ~ Cybele
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Jayy Brandon von Monroe ~ Engels ~ Nidiot
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309


    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 20:50 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    -> Mijn Topic's.

    Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor
    Met een grijns op mijn gezicht laat ik mijn blik over mijn vrienden glijden. We zijn inmiddels al een paar dagen op weg. Het enige land dat we tot nu toe hebben gehad is Ierland en nu zijn we dus in Engeland. Als we op dit tempo door gaan zijn we nog wel even bezig maar dat is geen enkel probleem. We hebben toch net allemaal ons diploma gehaald, we hebben alle tijd van de wereld. Volgens mij is toch nog niet van plan om direct naar de zomer te gaan studeren. In principe hebben we dus een jaar de tijd, het lijkt me sterk dat de meeste langer dan dat weg willen blijven in verband met ouders, broertjes en zusjes. Maar we zullen zien, misschien ga ik wel helemaal niet meer terug naar Amerika.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez

    Ik keek op mijn horloges. Het was half 10 en Michaël en ik zijn net aangekomen. Michaël porde me en wenkte me naar een kroegje. Ik knikte en grijnsde. We liepen richting het kroegje. Toen we de deuren opende begonnen mijn ogen de vanaf buiten uitziende kroeg te bekennen. Ik fronste, dit was helemaal geen kroeg. Het was een Karaokebar.
    Mijn uitdrukking stond gewoon neutraal en ik ging aan de bar zitten. Michaël ging naast me zitten en hij bestelde rustig twee biertjes.
    'Ben uitgeput.' hoorde ik Mich, en ik lachte. 'Geen wonder, jij was degene hier die door wou gaan en niet wou gaan rusten.'

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 20:50 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Amporo, ik heb het even veranderd naar karaokebar ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Oh god why ! xd btw my name is Amparo ghehe ]

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 20:48 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    >Mijn topics.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Prisoner schreef:
    [ Oh god why ! xd btw my name is Amparo ghehe ]


    [Lol, I know. Ik typte te snel, sorreh]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    (...)

    [Lol, I know. Ik typte te snel, sorreh]


    [ Hahah niet erg xd ik ga even een post voor Michaël schrijven ^^ ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ivy Lotus Xena
    Ik keek om me heen in de karaokebar terwijl ik op een stoel ging zitten en mijn benen over elkaar deed. Mijn slanke, bleke vingers strengelde ik ineen en legde deze op tafel terwijl ik zwijgzaam naar de mensen om me heen keek.
    Mijn interesse was gewekt naar bepaalde personen, maar ik vond het irritant dat ik niet naar deze personen toe kon gaan. Ik keek verder en zuchtte even. Soms wilde ik dat ik gewoon naar mensen toe kon lopen en vriendschappen kon sluiten, maar dat lukt mij nu eenmaal niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Evan Ferry Duncason.

    Het begin is snel gegaan, maar was toch erg vermoeiend. Toch staan we nu hier in een karaokebar. Ik kijk even om me heen. Onze eerste dag in een ander land. Een land waar ik overigens nog nooit geweest ben. Toch hou ik van Engeland. Je hoort er veel over en Londen is 'the place to be'. Een stad waar je voordat je leven eindigt echt geweest moet zijn. Net zoals Parijs. Dat is ook een van de geweldigste steden hier op aarde. "Laten we proosten op dit goede begin" Zeg ik met een grote glimlach op mijn gezicht en til mijn biertje op. Ik heb wel veel meegemaakt en ben daardoor zelfs een keer blijven zitten. Die ene keer blijven zitten heeft er wel voor gezorgd dat ik nu zulke vrienden heb. Gezellig, gekke en toch ook wel lieve vrienden. Vrienden die ik nooit zou kunnen missen.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 21:08 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Natasha zal ik zo laten arriveren.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Michaël Ramon Gilliano Rodriguez

    Ik gaapte, we waren op doorreis gegaan en hadden niet uitgerust. Allemaal mijn domme schuld. Ik was kapot, een jetlag denk ik. Ik keek om me heen en zag een kroeg. Ik glimlachte even en wenkte Nathaniël. Hij knikte en we liepen naar binnen. Toen ik de kroeg doorkeek moest ik even grinniken. 'Nou, wat een kroeg.' mompelde ik en ik kreeg een schuine blik van Nathaniël. Ik ging aan de bar zitten en gaapte. 'Ben uitgeput.' zei ik toen en rekte me even uit waarna ik twee biertjes bestelde. 'Geen wonder, jij was degene hier die door wou gaan en niet wou gaan rusten.' Ik zuchtte. 'Ja, ja, ja.' Ik keek hem aan. 'Hoe denk je dat het met ma en pa gaat?' vraag ik dan even. Ik nam een slok van mijn biertje en hij haaldde zijn schouders op. Mijn gedachte ging meteen weer naar Chiara en ik zuchtte en nam meteen weer een grote slok van mijn biertje.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [mijn topics ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Calvin Turner
    Gekleed in een spijkerbroek met een wit strak t-shirt dat mijn spieren aftekent met daarover een casual maar toch chique cobalt blauwe blazer eroverheen zit ik met mijn vrienden in de karaoke bar in hartje London. Na Ierland was dit de bestemming. London leek me een geweldige stad. Het is het ook en het uitgaans leven schijnt levendig te zijn en daar houd ik van. "Zal ik het eerste rondje dan maar trakteren?" Vraag ik met een grote grijns. "Zeg maar wat jullie willen heren en dames" ik knipoog even.

    [Sorry als de post niet lang genoeg is :c klote telefoon laat et niet goed zien. Hoop snel weer internet te krijgen]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Natasha Fabiënne Parker.

    Na een vermoeid dagje shoppen met een van mijn beste vriendinnen, hebben we toch wel een lekker drankje verdiend. "Valerie? Jij wist toch nog zo'n leuke tent?" Vraag ik haar, terwijl ik mijn spullen achterin de kattenbak stop om vervolgens de hare aan te pakken en ze ernaast te plaatsen. Ze knikt en draait zich dan om. "Die karaokebar bedoel je? Dat is een straat verderop" Ik knik hevig, nadat ik de achterklep heb gesloten en hem op slot heb gedaan. In Londen weet je het maar nooit. "Let's go then" Zeg ik, waarna ik even lach en mijn arm in die van Valerie haak. De weg richting de karaokebar ging tot mijn grote verbazing erg snel. Voordat we naar binnen liepen, friemelde ik nog even aan mijn lange blonde vlecht die over mijn schouders hing. "Je haar zit goed, zoals altijd" Complimenteert Valerie me, waarna ze mijn pols beetneemt en me naar binnen trekt. "Rustig aan, ben je deze soms vergeten?" Ik wijs even naar de pumps die ik draag, zodat ze misschien wat medelijden heeft, aangezien ik er al een dag op loop, maar nee. Ze begint iets langzamer te lopen, maar dat is het. "Dan had je ze maar niet aan moeten trekken" Lacht ze, waarna ze wat drinken besteld. "Gek mens" Mompel ik grinnikend, terwijl ik plaatsneem op een van de vele barkrukken en rondkijk naar wat bekende.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 21:13 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'