• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Khedira 1
    -Ivy Lotus Xena~ Morticia
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Kilian Anthony von Monroe~ Nidiot
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Mylana Romérez~ Italiaans ~ Cybele
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Jayy Brandon von Monroe ~ Engels ~ Nidiot
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309


    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 20:50 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Natasha en Jayy wonen in Engeland.
    Michaël en Nathaniël zijn zelf ook al op wereldreis en nu in Engeland.
    Pippa is voor de helft Engels]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Dat is al meer dan de helft van alle jongeren die in het buitenland wonen >.<]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Maareh, ik ga weer lekker door werken. NOT.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Risus schreef:
    [Maareh, ik ga weer lekker door werken. NOT.]


    [Doei! ;p]

    Calvin Turner
    Ivy staat op en gaat op mijn schoot zitten. Ze laat een vinger langs mijn kaaklijn gaan. "Ik weet niet zou je dat willen?" Vervolgens pakt ze mijn drinken en neemt er een slokje van. Is ze niet al dronken? Dat ze ineens zo doet? "Is het lekker?" Vraag ik met geamuseerd opgetrokken wenkbrouwen. "Nou dat ligt eraan, of je goed kan zingen of niet. Als je niet goed kan zingen heb ik liever dat je blijft zitten. Ik grijns even geamuseerd. Wat is dit meisje van plan? Ik was iniedergeval niet van plan om me nu al met allerlij dingen in te laten. Het is pas het begin van de reis. Al is Ivy knap. Shit dat helpt niet


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Pippa 'Pip' Callista Dubroux
    Ik moet toegeven, Max kan erg goed rappen.
    Nadat ik de laatste paar woorden van het liedje heb gezongen en het liedje is afgelopen glimlach ik naar het "publiek" en maak ik een lichte buiging.
    Andrew, Charlie en Holden springen overeind en beginnen luid te klappen en joelen.
    Ik ken ze niet hoor.
    Voordat ik begin te praten zet ik mijn microfoon uit. 'Let niet op mijn vrienden,' zeg ik tegen Max en ik doe zijn microfoon uit.. 'Ze doen wel vaker raar,' vervolg ik terwijl ik naar ze gebaar dat ze normaal moeten doen. Dat helpt niet bepaald aangezien nog harder beginnen te joelen.
    Ik schud lachend mijn hoofd richt me weer op Max. 'Nog bedankt dat je wilde rappen'.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 12:24 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivy Lotus Xena.
    "Is het lekker?" Vraagt hij met geamuseerd opgetrokken wenkbrouwen, waarop ik als antwoord knikte. Wat zou hij denken, dat ik gek was geworden dat ik dit deed?
    "Nou dat ligt eraan, of je goed kan zingen of niet. Als je niet goed kan zingen heb ik liever dat je blijft zitten."
    Hij grijnst even geamuseerd en ik laat een vaag, mysterieus glimlachje zien. "Ik kan op zich wel goed zingen, vind ik, maar ik vind het raar dat over mezelf te zeggen."
    Ik geef zijn drinken terug maar blijf nog even op zijn schoot zitten totdat ik er genoeg van heb en neem dus weer een slok van mijn cola. "Maar ik hoef niet persé op te treden," Een klein glimlachje sierde mijn lippen en ik deed mijn lange donkere haar over één schouder.
    Pianomuziek drong mijn gedachten binnen en ik keek even om me heen, maar niemand speelde er piano en er was ook geen bron die het kon zijn.
    Waarschijnlijk was het dus weer gewoon in mijn hoofd, ik dacht er weer aan.
    Ik zuchtte even, stond weer op mijn zijn schoot en ging terug op mijn eigen plek zitten. Mijn bleke hand was alweer automatisch op weg naar mijn glas cola, maar er zat niets meer in, behalve een ijsklontje.
    Het ijsklontje deed ik in mijn mond en ik gebaarde naar het glas dat ik nog wat drinken ging halen, dus ik stond op en liep naar de bar.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 12:54 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cloudbreaker schreef:
    [Ik ben er nu nog wel, maar ik ga waarschijnlijk 's middags naar het IJsselmeer. ;D]


    [Waar aan het IJselmeer? x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison.

    Pippa zingt nog een laatste keer het refrein en daarna stopt te muziek. Ze maakt een buiging en ik doe hetzelfde.
    "Een groot applaus voor Pippa!" roep ik door de microfoon, voordat een paar jongen uitbundig gaan staan klappen en joelen.
    Wanneer het geklapt wat zachter is geworden, begint Pippa tegen me te praten. "Let niet op mijn vrienden," zegt ze. "Ze doen wel vaker raar," vervolgt ze en gebaart dat ze normaal moeten doen.
    Ik zet mijn microfoon uit en lach zachtjes en kijk naar de jongens.
    "Nog bedankt dat je wilde rappen,"
    "Graag gedaan. Het was een eer om met zo'n geweldig iemand op te treden," zeg ik met een grijns, terwijl ik het podium verlaat en m'n hand opsteek naar Pippa's vrienden.

    Demi1309 schreef:
    (...)

    [Waar aan het IJselmeer? x]


    [Medemblik. ;D]

    [Oo okee:) Haha:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Pippa 'Pip' Callista Dubroux
    'Graag gedaan. Het was een eer om met zo'n geweldig iemand op te treden,' grijnst Max. Hij loopt het podium op en steekt zijn hand op naar Charlie, Andrew en Holden.
    Mijn blik valt op de barman die naar mij en Max gebaart dat we moeten komen. Nadat ik even naar Max heb gekeken merk ik dat hij het niet door heeft en verder loopt naar zijn vrienden. Ik loop het podium af, richting Max en tik hem op zijn schouder. 'Als je hebt mee hebt gedaan aan de karaoke krijg je een gratis drankje,' glimlach ik. 'Dus wat wil je?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Iemand die met Vienna wil praten enzo:)]


    ~

    '[Ja, Lauren]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    '[Ja, Lauren]


    [Waar is Lauren nu:)]


    ~