• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Khedira 1
    -Ivy Lotus Xena~ Morticia
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Kilian Anthony von Monroe~ Nidiot
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Mylana Romérez~ Italiaans ~ Cybele
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Jayy Brandon von Monroe ~ Engels ~ Nidiot
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309


    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 20:50 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kilian Anthony von Monroe
    Het nummer wat ze koos lag me totaal niet en ik moet erg op de tekst gaan letten wilden ik wat zingen wat moest. Ik had het nummer mischien een paar keer gehoord, maar het was niet zo dat het op mijn iPod stond. Gewoon omdat het totaal iet mijn muzieksmaak was. Niet dat ik het liet merken. Ik zetten meteen in toen de muziek starte. De eerste Noten waren zo vals als wat en ik wilde bijna mijn microfoon uit zetten, zodat niemand het zou merken. Al was ik al geelste aangeschoten om me nog iets van andere aan te trekken. Daarbij, hierna zouden we deze mensen toch nooit meer zien. toch begon ik wat zachter te zingen, zodat het ook meteen een stuk zuiverder klonk. Niet goed, maar toch niet meer vals.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lauren Campbell

    Ik grinnik. Ik wist dat dit totaal niet zijn muzieksmaak was, maar vond het toch dapper dat hij door ging. Ik grinnik en luister naar zijn stem. In het begin ging het mis, maar hij herpakte zich. Ik keek even om me heen en vroeg me ineens af wat ik hier deed. Ik was niet eens dronken?! Ik zucht, wat een rot nummer was dit eigenlijk. Waarom had ik deze ook alweer uitgekozen? Ik kijk naar de tekst op het scherm en weet dat mijn stukje eraan komt. Ik wacht even en zet dan in. Ik besluit maar gewoon te lachen en er iets leuks van te maken. Ik kijk grijnzend naar Killian. Ik zou zo wel mijn excuses aanbieden. Vlug focus ik me op het scherm en de tekst.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Kilian Anthony von Monroe
    Ik was blij toen het even Lauren haar buurt was om te zingen eik keek haar even grijnzend aan. Ze lachte wel, maar ik kende haar lang genoeg om te weten dat ze het niet meenden. Ik vroeg me af, wat er opeens aan de hand was, maar veel tijd om er over na te denken had ik niet, want ik moest ook zingen. Ik zag de tekst wel, maar ik wist totaal niet hoe ik wat moest zingen, omdat ik de melodie niet zo goed kende en de tekst me nu al hellemaal niet meer bekend voorkwam. Nee, het volgende nummer zou ik uitkiezen. Al zou dat nog wel even duren, want hierna ging ik eerst roken, dat was een ding wat zeker was.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 21:23 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ivy Lotus Xena.
    Op het moment dat hij zijn mond opentrok, kneep ik al in zijn wangen, waardoor hij deze snel weer sluit. “Pff, als we zo gaan beginnen,” Ik fronste even toen hij dat zei, maar al snel kwam ik erachter wat hij ermee bedoelde, aangezien hij me met een lichte grijns op zijn gezicht in mijn zij prikte.
    Een spastische beweging maakte ik, waardoor ik bijna van de barkruk afviel en de jongen die achter me zat keek me raar aan, waardoor ik beschaamd glimlachte en vervolgens weer terug naar Evan keek. “Wij gaan vanavond wel nog dansen hé.” Zei hij nog met dezelfde grijns, maar ik reageerde er eerst niet op. Ik kon er al nooit goed tegen als iemand in mijn zij prikte, of tegen kietelen.
    “Sukkel!” Fluisterde ik naar hem, maar hard genoeg voor hem om het te horen, waarna ik wat naar hem toe schoof en hem ook in zijn zij prikte, maar hem daarna begon te kietelen. Hopelijk kon hij er niet tegen, want anders moest ik wat anders verzinnen en ik wist niet bepaald iets 123 uit mijn hoofd te verzinnen.
    “En weet je wel zeker dat je met dit nieuwsgierige, uitdagende maar toch grappige meisje wil dansen?” Ik stopte even om hem te kietelen en in zijn zij te prikken om hem vervolgens daarna in zijn ogen aan te kijken. “Aangezien ze je soms kan irriteren…” Grijnsde ik ietwat speels.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lauren Campbell

    Ik zucht opgelucht als Killian weer is, ook al zingt hij het niet goed, dat kan me echt niet schelen. Ik hoef niet. Het liefst zak ik nu weg ergens anders heen. Volgende keer sla ik tien glazen pure alcohol achterover, voordat ik op een podium ga staan. Dit was voorlopig de laatste keer, maar ik moest doorgaan, dat deed Killian ook. Ik kijk naar het scherm en zie het teken dat aankondigd dat ik weer moet. Ik ga even met mijn hand door mijn haren en zing dan weer. Misschien moest ik maar gaan doen alsof ik dronken was...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison.

    "Helaas voor jou hebben wij geen rapper nodig," zegt ze met een droevig gezicht en geeft me een troostend klopje op mijn schouder.
    Ik schud mijn hoofd. Daar gaat weer een geweldige kans voor me.
    "Wacht eens-" onderbreek ik haar. "Zit jij in een bandje dan?" vraag ik met een nieuwsgierige ondertoon.
    "Weet je zeker dat je mij wel wilt hebben?" vraagt ze met een klein en schattig lachje.
    "Misschien," zeg ik mysterieus.
    "Maar eh, ik weet niet. Ik ken jullie nauwelijks," vervolgt ze aarzelend.
    "Ik snap je wel," zeg ik met een kleine grijns. "Jij denkt natuurlijk dat ik zo'n straat schoffie ben," grinnik ik. "Zie maar wat je doet. En anders kunnen we elkaar altijd beter leren kennen," zeg ik en wiebel even met mijn wenkbrauwen. "We zijn het land nog niet uit, dus je hebt genoeg tijd. Over leg maar met je vriendje," Het laatste voeg ik er plagerig aan toe.

    Pippa 'Pip' Callista Dubroux
    'Wacht eens- Zit jij in een bandje dan?' vraagt Max nieuwsgierig.
    Ik knik en gebaar naar Charlie, Holden en Andrew, die blijkbaar onze kant op keken. Andrew en Holden met een grijns op zijn gezicht maar Charlie kijkt nogal chagrijnig. 'Met die idioten daar,' antwoord ik waarna ik weer naar Max kijk.
    'Misschien,' antwoordt Max mysterieus op de vraag of hij zeker weet of hij mij er wel bij wil hebben.
    'Ik snap je wel,' zegt hij dan met een kleine grijns. 'Jij denkt natuurlijk dat ik zo'n straat schoffie ben. Zie maar wat je doet. En anders kunnen we elkaar altijd beter leren kennen'. Hij wiebelt met zijn wenkbrauwen. 'We zijn het land nog niet uit, dus je hebt genoeg tijd. Over leg maar met je vriendje,' voegt hij er nog plagerig aan toe.
    'Ik zou jullie anders een soort van rondleiding door de stad kunnen geven,' stel ik aarzelend voor. 'De kleine zijstraatjes zijn vaak gezelliger dan de hoofdstraten maar dan moet je wel doe goede hebben,' vervolg ik. 'En als je met vriendje een van die idioten daar bedoelt, dan nee,' grinnik ik.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 11:54 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kilian Anthony von Monroe
    Lauren was weer een de buurt en ik zag gewoon dat ze het totaal niet naar de zin had. Ik had eerst niet echt het idee dat ik het opgedrongen had. Ze had zelf immers gezecht dat ze et zelf ook wilde. Ik sloeg mijn arm om haar heen en af haar een bemoedigend kneepje in haar schouder. Ik zong de laatste paar zinnen en was opgelucht toen het nummer was afgelopen. Meteen trok ik Lauren het podium af mee naar de bar. Ik duwde haar op een barkruk en bestelde twee baco. 'Zong ik zo vals, dat je, je er voor schaamde?' ik overhandigde gaar het glas en ging naast haar zitten en draaide me naar haar toe. Ik wilde dat ze het naar haar zin had.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lauren Campbell

    'De laatste keer dat ik het had gedaan was het ietsje leuker, maar waarschijnlijk was ik gewoon dronken. Dus moet ik maar eerst even meer drankjes overslaan,' lach ik. 'Plus dat het eigenlijk een rot nummer is, dus sorry daarvoor,' grinnik ik. Ik pak het glas en sla die in één keer achterover. Nooit meer, nou ja, misschien ooit. 'Voolopig sta ik niet meer op dat podium,' zucht ik. Ik kijk Killian ana. 'Sorry,' zeg ik met een schuldige blik. Ik kijk naar de barman. 'Mag ik er nog een?' Ik geef hem het geld en sla ook dat volgende glas in een keer achterover. 'Zo, dat hebben we ook weer gehad.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Kilian Anthony von Monroe
    Ik grijnsde even 'Challange accepted.' zei ik zacht. Die ging ik vanavond zo dronken voeren dat die straks alleen nog maar op dat podium wilde staan. Ook ik gooide mijn baco achterover en bestelde meteen twee jagenmeister en twee whisky. Ik gaf haar van beide een en schoof het shotglaasje met jagenmeister meteen achterover. 'Ik wil straks wel eerst roken.' deel ik mee en vragend kijk ik haar aan of ze meeloopt of niet. Ik wilde namelijk wel wat gezelschap. 'Maar eerst deze.' grinnikte ik en am een slok van mijn whisky. Ik draaide de drank rond in het glas. Ik voelde et onderhand echt aardig aantikken en als ik zo door ging, moest iemand me echt naar huis dragen. Maar dat waren ze wel gewent van mij. Want als ik uitging, deed ik het ook meteen goed.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Uh oke, even klein beetje terug lezen.]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Lauren Campbell

    Ik kijk even fronsend naar de drankjes voor mijn neus. Ik hoor de stemmen van mijn moeder in mijn hoofd. Doe geen dingen waar je later spijt van krijgt.Als hij over roken begint knik ik. 'Ik ga wel mee, maar ga zelf niet roken. Hoe dronken je me ook krijgt.' Ik pak het shotglaasje met jagenmeister en sla die in één keer achterover. Ik grinnik. Dit ging zo wel werken. Ik kijk even naar de whisky. 'Niet mijn favoriete drankje, maar ja.' Ik pak het glas en neem grote slokken. Ik trek even een vies gezicht en drink dan de rest op. 'Nou, laten we roken dan.' Ik sprong op en wankelde even. Oké, nu moest ik echt opletten. 'Killian... Ik ben nu je verantwoordelijkheid,' grinnik ik. Ik kijk hem aan en steek mijn tong uit. De vieze na smaak van whisky kon me even niet schelen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Kilian Anthony von Monroe
    Als ik Lauren zie wankelen als ze opstaat weer ik al dat het niet lang meer duurt voordat ze weer op het podium staat. Grijnzend gooi ik mijn glas achterover en sta ook op en ook ik moet aan het wankelen geloven. 'Ik laat jou niet eens roken.' ga ik nog even in op het roken en sla mijn arm rond haar schouder en trek haar mee naar buiten, waar ik meteen een sigaret op steek. Gulzig neem ik een hijs en slaak een zucht van opluchting. Hier was ik wel aan toe. Ik ga tegen het muurtje zitten en neem nog een trekje van mijn sigaret.
    'Hoelaat gaat deze tent eigenlijk dicht?' ik kijk om me heen om een bordje te zoeken met openingstijden, maar kan deze nergens vinden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lauren Campbell

    Ik kijk ook om me heen, maar het is nogal donker, dus ik kan niet veel zien. Ik laat me op de grond vallen en leun tegen het muurtje, terwijl Killian rookt. 'Weet ik veel.' Ik voel me een beetje licht in mijn hoofd en slaak een diepe zucht. Ik sluit mijn ogen. 'Ik haat je als ik morgen een kater heb,' mompel ik en ik kijk hem weer aan. Ik grijns even en zucht dan weer. Ik ga met mijn hand door mijn haar en kijk naar de lucht. 'En serieus, jij blijft nu de hele tijd bij me,' lach ik. 'Anders gaat het nog mis met me,' grijns ik weer. Ik kijk hem weer aan en trek mijn knieën op. Ik vond het nog aardig koud buiten...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Dus hoe kan ik inspringen?]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor