• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Khedira 1
    -Ivy Lotus Xena~ Morticia
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Kilian Anthony von Monroe~ Nidiot
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Mylana Romérez~ Italiaans ~ Cybele
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Jayy Brandon von Monroe ~ Engels ~ Nidiot
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309


    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 20:50 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Maartje, ik word helemaal gek van werken >.< Eigg heb ik best wel zin in volgend jaar (cat)]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Lauren Campbell

    Ik grinnik. 'Nou aangezien ik niet kan zingen en jij wel een stukje beter dan mij, moet ik misschien maar een nummer uitkiezen die mij een beetje ligt, anders haal ik mezelf naar beneden. En aangezien jij al aardig wat op hebt...' ik grinnik en pak ook een microfoon. Ik kijk even naar de liedjes en weet echt niet wat ik moet kiezen. Het moet zo ie zo een duet zijn, maar welk lied? Ik slaak een kleine zucht. Dan besluit ik maar gewoon Up van James Morrison en Jessie J te kiezen. Mocht hij meer zingen en ik kende de tekst, al hoewel, die ook gewoon op het scherm staat. (Wist even niks anders...)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Pippa 'Pip' Callista Dubroux
    'Doe maar een baco'tje,' zegt Max en hij glimlacht vriendelijk. Zijn blik glijdt door de bar heen en hij knipoogt naar een zwartharig meisje dat even giechelt. Ik bijt op mijn lip om niet te gaan lachen als ik Max' tevreden gezicht zie. En ik denken dat Charlie erg is.
    Voordat ik nog echt begin te lachen loop ik snel naar de bar. 'Twee baco's,' glimlach ik naar John, de barman. Niet veel later zijn de drankjes al klaar en loop ik er mee terug naar Max. 'Alsjeblieft,' zeg ik terwijl ik hem het drankje aangeef. 'Maar eh, je komt uit Amerika?' vraag ik dan. 'Tenminste, je hebt een Amerikaans accent'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jayy
    Op het moment dat ik mijn sigaret uittrap hoor ik mijn naam. Ik hoef niet eens te zien wie het is, om te weten dat het Natasha is. Meteen draai ik me naar haar toe. Ze vraagt hoe het met me is. 'Ja prima, zoals altijd, met jou?' Vraag ik vrolijk. Natasha haar aanwezigheid maakte me altijd al vrolijk, maar ik was nuopgelucht sater iemand was die ik kende. Normaal waren hier altijd wel mensen die ik kenden en vrienden van me, maar nu zat het binnen hellemaal vol met mensen, die hier duidelijk niet vandaan kwamen. 'Ik vraag me nog altijd af hoe jou haar altijd zo perfect blijft zitten.' merkt Natasha op en ik grijns even. 'Tja, je hebt het, of je hebt het niet.' Zeg ik met een zelfontdaan lachje. 'nee, hier zit zoveel Haarlak in. Dat moet wel blijven zitten.' geef ik toe. Ja ik was dan wel een jongen, aandacht aan mijn haar, gaf ik genoeg.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ivy Lotus Xena.
    “Ik wou ook nog eenhoorn zeggen, maar die heeft geen handen…” mompelde hij en keek me even onschuldig aan, hierop opende ik al mijn mond om wat te zeggen, maar sloot deze wijselijk weer toen ik erachter kwam dat hij me alleen maar wilde plagen. “I love it,” antwoord hij op mijn vraag, waarna hij even lacht.
    Ik grijns even op de manier hoe dit eruit zag, maar voor zover ik weet is Evan toch echt wel hetero en leeft hij voor de vrouwen, het is alleen maar een grap van hem. “Nee, echt. Engeland is geweldig, maar de groep waar ik mee reis is iets minder. Er zit een nieuwsgierige, uitdagende en toch grappige meid tussen die me soms erg kan irriteren,” Evan zegt het op een klagend toontje, een speelse grijns op zijn gezicht, waardoor ik plagend op mijn ietwat volle onderlip bijt en hem plagerig aankijk.
    Natuurlijk wist ik dat hij het over mij had, hij wilde me plagen, maar waarom zou ik er niet aan mee doen? Doen alsof ik van niets wist en gewoon kijken waar het me bracht… Ik kuchte even en probeerde toen serieus te doen, ook al lukte het me waarschijnlijk niet doordat mijn stem nogal grappig klonk. “O ja? En waarmee irriteert ze je dan, het feit dat ze altijd gelijk heeft?”
    Eigenlijk kon ik het niet laten zacht te grinniken, en deed dit dan ook, waarna ik vervolgde, “Of kan je misschien ergens anders niet tegen? Toch is dat soms nodig in een vriendschap, hé, Meneertje Duncason,” Dit keer kon ik het niet laten een grote, maar sierlijke glimlach op mijn ietwat volle lippen te laten en hem plagerig in zijn wang te knijpen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Natasha Fabiënne Parker.

    "Ja prima, zoals altijd, met jou?" Vraagt hij vrolijk. Ik kan aan hem zien dat hij opgelucht is. Ik denk dat hij even opgelucht is als mij, aangezien ik ook geen bekende had kunnen treffen hierbuiten. "Gaat goed, alleen om een dag op deze dingen te lopen, vraagt toch echt veel energie" Ik wijs even naar de pumps die ik draag en grinnik dan even. Hij grijnst om de opmerking die ik maak. "Tja, je hebt het, of je hebt het niet." Zegt hij met een zelf ontdaan lachje. "Nee, hier zit zoveel Haarlak in. Dat moet wel blijven zitten." Geeft hij dan toch toe. Even kijk ik hem met open mond aan, maar dan begin ik te lachen. "Daar ben ik nog nooit op gekomen. Valerie wel, maar ik wilde haar niet geloven" Lach ik, waarna ik mijn blonde vlecht even naar achter zwaai. "En, ben je hier alleen? Of ben je hier samen met iemand?" Ik kan het niet laten om even met mijn wenkbrauw te wiebelen. Voor zover ik weet heeft hij geen vriendin, maar iets wat hij wel heeft is knappe vrienden. Niet dat hij zo lelijk is, maar hij is een vriend.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison.

    Na mijn bestelling loopt Pippa weg naar de bar en komt terug met twee baco's. Eentje voor mij en eentje voor haarzelf.
    "Alsjeblieft," zegt en en geeft het drankje aan me.
    Ik pak het aan bedankt haar netjes. Als het moet ben ik wel een nette man, maar echt alleen als moet en aangezien ik wel een goede indruk bij Pippa wil maken en achterlaten, laat ik twee kanten van me zien. De flirterige Max en de nette Maximiliano.
    "Maar eh, je komt uit Amerika?" vraagt ze, nadat ze een slokje van haar drankje heeft genomen. "Tenminste, je hebt een Amerikaans accent,"
    Ik knik en neem een slok van mijn baco. "Klopt," bevestig ik. "Ik ben hier met nog negen vrienden en we toeren de wereld rond. Engeland is onze eerste stop en bij iedere stop pikken we weer andere mensen op, die mee toeren," zeg ik tegen haar.

    Pippa 'Pip' Callista Dubroux
    Max knikt en neemt een slok van zijn baco. 'Klopt. Ik ben hier met nog negen vrienden en we toeren de wereld rond. Engeland is onze eerste stop en bij iedere stop pikken we weer andere mensen op, die mee toeren'.
    'Toeren,' grinnik ik. 'Zo klinkt het net als jullie één of andere band zijn'. Ik bijt op mijn volle onderlip en schud lachend mijn hoofd. 'Maar er gaan dus gewoon random mensen met jullie mee toeren,' ik kan het niet laten om weer zachtjes te lachen. 'of mensen die jullie al kennen?'
    Een wereldreis lijkt me wel wat, maar ik zou nooit kunnen kiezen met wie ik zou willen gaan aangezien ik vrienden in Engeland, Frankrijk én Griekenland heb. De kans ik ook klein dat die elkaar allemaal mogen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jayy Brandon Von Monroe
    Ik kijk even naar Natasha haar schoenen. 'Waarom trek je die dan ook aan?' ik lach even hoofschuddend. Niet dat ik anders van haar verwacht had. 'Daar had ik nooit op gekomen. Valerie wel, maar ik wilde haar niet geloven' lacht ze dan nog, over mijn Haarlak. 'Is die hier ook dan?' vroeg ik haar. Even vroeg ik me af, waarom ze over mijn haar hadden gepraat, maar dat zal verder wel. 'En, ben je hier alleen?' Natasha wiebelenden even met haar wenkbrauwen en lachend schudden ik mijn hoofd. 'Mitchell zou komen, maar die heb ik nog nergens gezien.' zei ik. Mitchell was een vriend, die ik enkel zag bij het uitgaan. Het was een enorm aardige jongen, maar alleen om mee uit te gaan. Puur omdat hij enorm saai was waarneer hij geen drank op had. 'En jij? hier alleen met Valerie, of nog wat knappen vriendinnen bij je?' grijnsde ik.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 20:47 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison.

    "Toeren," grinnikt ze. "Zo klint het net alsof jullie één of andere band zijn," zegt ze en lacht dan zachtjes, terwijl ze haar hoofd schud.
    "Hoe moet ik het dan noemen? Rondjes rijden?" zeg ik met een grijns en nip opnieuw van mijn drankje.
    "Maar er gaan dus gewoon random mensen met jullie mee toeren-" Ze onderbreekt haar zin en lacht zachtjes.
    "Ik kan toch geweldig rappen, misschien kan ik wel in een bandje en dan kan ik gaan toeren," zeg ik met extra nadruk op 'toeren'.
    "Of mensen die jullie al kennen?" vervolgt ze haar zin.
    "We toeren door verschillende landen en iedereen mag één of twee mensen vragen om mee te gaan," leg ik uit. "Ik weet niet of je wil, maar lijkt het je leuk om mee te gaan?"

    Evan Ferry Duncason.

    Ivy bijt plagend op haar ietwat volle onderlip en kijkt me plagerig aan. Ze kucht even, waardoor ik al bijna zeker weet dat ze iets gaat zeggen, waarvan ik één moet lachen, of twee, ze speelt mee. "Oh ja? En waarmee irriteert ze je dan, het feit dat ze altijd gelijk heeft?" Zachtjes grinnikt ze. "Ze heeft niet áltijd gelijk.." Mompel ik. "Of kan je misschien ergens anders niet tegen? Toch is dat soms nodig in een vriendschap, hé, Meneertje Duncason," Een grote glimlach siert haar lippen. Ik wil mijn mond opentrekken, maar ik sluit hem al snel weer, als ze besluit om in mijn wangen te knijpen. "Pff, als we zo gaan beginnen" Ik prik even in haar zij, terwijl er een lichte grijns op mijn gezicht verschijnt. "Wij gaan vanavond wel nog dansen hé." Zeg ik met diezelfde grijns.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Demi1309 schreef:
    Lauren Campbell

    Ik grinnik. 'Nou aangezien ik niet kan zingen en jij wel een stukje beter dan mij, moet ik misschien maar een nummer uitkiezen die mij een beetje ligt, anders haal ik mezelf naar beneden. En aangezien jij al aardig wat op hebt...' ik grinnik en pak ook een microfoon. Ik kijk even naar de liedjes en weet echt niet wat ik moet kiezen. Het moet zo ie zo een duet zijn, maar welk lied? Ik slaak een kleine zucht. Dan besluit ik maar gewoon Up van James Morrison en Jessie J te kiezen. Mocht hij meer zingen en ik kende de tekst, al hoewel, die ook gewoon op het scherm staat. (Wist even niks anders...)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Risus schreef:
    [Maartje, ik word helemaal gek van werken >.< Eigg heb ik best wel zin in volgend jaar (cat)]


    [Ik praat wel terug in je gb. Anders ben ik aan het spammen. xd]

    [Je hoeft hem niet te quoten hoor, hij staat nog aan het begin van de pagina. Wees gewoon geduldig.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Pippa 'Pip' Callista Dubroux
    'Hoe moet ik het dan noemen? Rondjes rijden?' grijnst Max.
    'Hmm, doe maar niet,' grinnik ik.
    'Ik kan toch geweldig rappen, misschien kan ik wel in een bandje en dan kan ik gaan toeren,' zegt hij met nadruk op toeren.
    'Helaas voor jou hebben wij geen rapper nodig,' zeg ik en ik geef hem een zogenaamd troostend klopje op zijn schouder.
    'We toeren door verschillende landen en iedereen mag één of twee mensen vragen om mee te gaan. Ik weet niet of je wil, maar lijkt het je leuk om mee te gaan?' vraagt hij.
    'Weet je zeker dat je mij wel wilt hebben?' vraag ik met een klein lachje. 'Het lijkt me echt geweldig,' glimlach ik. 'Maar eh, ik weet niet. Ik ken jullie nauwelijks,' vervolg ik iets aarzelender.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered