• Dat vroeg ik me dus af, want in film 2 kijkt hij Harry en Ron aan als ze in Hagrids huisje zijn en Hagrid wordt meegenomen naar Azkaban. En hoe kan dat dan??


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Hij kijkt ze niet aan, maar hij weet gewoon dat ze er zijn.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    He senses them (:

    Trouwens, het leukst deel van die scene is toch Lucius Malfoy, waarom druk maken om die Perkamentus (:

    62442 schreef:
    Hij kijkt ze niet aan, maar hij weet gewoon dat ze er zijn.


    Hoe weet hij dan dat ze precies daar staan??


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    (...)

    Hoe weet hij dan dat ze precies daar staan??


    Hij weet dat. Hij is mega-slim.
    En volgens mij doen ze net die mantel om, vlak voor de Minister en zo binnenkomen.

    Overigens kan het ook een hiaat in de film zijn, want er zitten wel meer van dat soort vage dingen in, die in de boeken veel duidelijker zijn.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Page394 schreef:
    (...)

    Hoe weet hij dan dat ze precies daar staan??

    ik heb geen flauw idee.. Het is dumbledore....


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Page394 schreef:
    (...)

    Hoe weet hij dan dat ze precies daar staan??


    Hagrid die daar steeds naar kijkt? Hij weet dat harry dem antel heeft en vriendjes is met hagrid, hij weet dat hagrid zich raar gedraagt. Simpel :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Perkamentus kan er niet door kijken, daar ben ik vrij zeker van. Maar inderdaad, zoals hierboven staat: Perkamentus is slim.
    Waarschijnlijk heeft hij idd van Hagrid zijn ogen kunnen afleiden waar ze stonden. Plus ook, zo stil kunnen ze met twee echt niet zijn onder een laken. Misschien heeft hij ze wel gewoon gehoord. ^^


    Let the Night embrace you

    Hazell schreef:
    He senses them (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Hagrid die daar steeds naar kijkt? Hij weet dat harry dem antel heeft en vriendjes is met hagrid, hij weet dat hagrid zich raar gedraagt. Simpel :Y)


    Das best slim bedacht ja (: :Y)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Hagrid die daar steeds naar kijkt? Hij weet dat harry dem antel heeft en vriendjes is met hagrid, hij weet dat hagrid zich raar gedraagt. Simpel :Y)


    Ja, dat wordt in een boek dacht ik ook gezegd. Ik dacht dat Dumbledore het tegen Harrt zegt. Dat hij wel dacht dat ze naar Hagrid zouden gaan. En waarom zou Hagrid anders de deur opendoen en beginnen te praten?


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Pusheen schreef:
    Perkamentus kan er niet door kijken, daar ben ik vrij zeker van. Maar inderdaad, zoals hierboven staat: Perkamentus is slim.
    Waarschijnlijk heeft hij idd van Hagrid zijn ogen kunnen afleiden waar ze stonden. Plus ook, zo stil kunnen ze met twee echt niet zijn onder een laken. Misschien heeft hij ze wel gewoon gehoord. ^^

    Dit eerste denk ik ook.


    Chaos is a ladder.