• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Khedira 1
    -Ivy Lotus Xena~ Morticia
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Kilian Anthony von Monroe~ Nidiot
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Mylana Romérez~ Italiaans ~ Cybele
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Jayy Brandon von Monroe ~ Engels ~ Nidiot
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309


    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 20:50 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rechazame schreef:
    [Wat heb ik gemist?]


    [Vienna wil wel met Calvin praten. Ze zit alleen:)]


    ~

    [Volgens mij zit hij nog aan een tafeltje. Daar kan ze wel heen gaan]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Vienna Milena Castanovo

    Als ik mijn drinken op heb loop ik weer naar de bar voor een nieuwe. Verderop zie ik Calvin zitten en neem voor h em nog een biertje mee. 'Hee' zeg ik en plof naast hem op de stoel. 'Ik heb nog een biertje voor je' zeg ik en geef die hem. 'Ik neem een slok van mijn drankje en kijk hem aan. 'Alles goed met je?' Ik glimlach en bekijk hem. Hij zach er leuk uit vanavond.


    ~

    Calvin Turner
    Vianna gaat naast me zitten en zet een biertje voor me neer. "Ik heb nog een biertje voor je meegenomen alles goed met je?" Ik grijns even waardoor het stukje dat afgebroken is bloot komt. Ik houd niet zo heel erg van bier maar ik vind het wel erg lief van haar. "Dankje" zeg ik al is mijn razz-fanta nog niet op. "Ja gaat goed, en met jou ook?" Vraag ik met een glimlach. Even vraag ik me af waarom ik met allemaal mooie meiden op vakantie ben gegaan en besluit dat er eens goed op gedronken moet worden.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    6 regels graag.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    6 regels graag.

    (Ik denk dat je dat zal blijven moeten herhalen, meiske.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Sorry>.< Me tel die laat dat niet goed zien en me internet is nog niet terug :s]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    [Sorry>.< Me tel die laat dat niet goed zien en me internet is nog niet terug :s]


    [don't worry, jij had 6 regels]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    (...)

    [don't worry, jij had 6 regels]


    [Mijne zijn toch meer dan 6? Anders snap
    ik nier wat je bedoelt;)]


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    [Mijne zijn toch meer dan 6? Anders snap
    ik nier wat je bedoelt;)]


    [Op de computer maar 4}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Khedira schreef:
    (...)

    [Mijne zijn toch meer dan 6? Anders snap
    ik nier wat je bedoelt;)]


    [Je had 4 regels :/]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vienna Milena Castanovo

    Ik glimlach naar hem. 'Ja met mij is ook alles prima.' 'Ik ben zo blij dat ik mee mocht van mijn ouders.' Ik neem een slok van mijn drinken en kijk even rond. Iedereen van ons vriendengroep zat verspreid door de bar. Het was fijn een lange tijd weg met al je vrienden. 'Ik ben blij dat we allemaal geslaagd zijn en dat iedereen
    mee mocht.' Ik kijk naar hem. 'Je ziet er trouwens nice uit vanavond.' Ik bloos even en neem nog een slok van mijn drinken. Ik voelde de alcohol door mijn lichaam stromen maar gelukkig kon ik goed over drank. Ik had eigenlijk ook nooit last van een kater of hoofdpijn de volgende morgen.


    ~

    Stiles schreef:
    (...)

    [Je had 4 regels :/]


    [Nja ik snapte het dus even niet. Maar als het er raar staat, ik zit op mobiel nu;) ]


    ~

    Calvin Turner
    "Je ziet er trouwens nice uit vanavond" zegt Vianna en vervolgens bloost ze. Ik glimlach mijn tanden weer even bloot. Vroeger haatte ik het afgebroken stukje maar inmiddels vind ik het leuk en weet ik het heel goed te gebruiken als ik iemand probeer je versieren plus ben ik niet de lelijkste.
    "Dankjewel. Jij ook trouwens" ik drink het laatste Razz-fanta op en neem dan een slokje bier. Het is niet zo slecht als het bier in Amerika. "Ja ik ben ook blij dat iedereen is geslaagd en dat we hier zijn. Het gaat een top vakantie worden" ik kijk haar op de speciale glimlachende manier aan wAar ik mijn tanden en dan vooral degene waar een stukje is afgebroken juist gebruik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    (Mijn reactie van Ivy staat op pagina 11.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.