• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Khedira 1
    -Ivy Lotus Xena~ Morticia
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Kilian Anthony von Monroe~ Nidiot
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Mylana Romérez~ Italiaans ~ Cybele
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Jayy Brandon von Monroe ~ Engels ~ Nidiot
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309


    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 20:50 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morticia schreef:
    (Oké, aangezien Max dus blijkbaar weg is gegaan.. Wie wilt er met Ivy praten?)


    [Max heeft nog wel iets naar Ivy geroepen. En andere dat laat ik hem zo rond lopen en langs Ivy gaan als hij rapt of zo. ;d]

    [Ik ga richting bed, maar ben zo back op mijn telefoon.]

    [ Btw, Michaël en Nathaniël hebben ook een 'getinte' huidskleur.]

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 21:43 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Pippa 'Pip' Callista Dubroux
    'Geen probleem,' zegt de jongen.
    'Mooi zo,' glimlach ik.
    'Maximiliano,' antwoordt hij zacht op mijn vraag. Ik wil net zeggen dat ik dat waarschijnlijk nooit onthoud als hij er nog iets aan toevoegt. 'Maar je mag me Max noemen'.
    'Leuk je te ontmoeten Max,' zeg ik en ik draai zijn microfoon even naar me toe om die aan te zetten. 'De andere vrijwilliger heet Max,' zeg ik vervolgens in mijn eigen microfoon waarna ik naar de jongen van net gebaar dat hij het liedje kan laten beginnen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Calvin Turner
    Ik kom terug met een enorm dienblad met drinken voor iedereen en geef het ze allemaal aan. "Alsjeblieft je cola madame" zeg ik met een glimlach als ik als laatste de cola voor Ivy neerzet en ga dan met mijn bacardi razz - fanta naast haar ga zitten. "Ben je al eens eerder in Londen geweest?" Vraag ik aan haar als ik een blik werp op Max die naar het podium met het meisje is gelopen. Ik glimlach mijn tanden even bloot naar haar. Vroeger haatte ik het als mijn tanden bloot kwamen dan zag je het stukje voortand dat is afgebroken maar inmiddels kan het me niks schelen. Ivy is aardig. Erg goed ken ik haar niet maar aardig is goed genoeg voor een begin van een vriendschap.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ivy Lotus Xena.
    Als Max opeens opstaat en naar het meisje op het podium loopt, kijk ik hem even na en wend dan mijn gezicht weer af naar het vriendengroepje met een klein glimlachje op mijn mond.
    “Ik ga mee naar de London Eye!” hoor ik dan opeens en gelijk kijk ik om, om zijn laatste glimlach te zien voordat hij zich naar het meisje wendt. Dat is zijn geraden, ja.
    De muziek begint en ik kijk op naar Calvin als hij de cola met een glimlach voor mijn neus neerzet. Ik doe er een onderzettertje onder en kijk hem dan even aan als hij naast me gaat zitten. “Ben je al eens eerder in Londen geweest?” Ik bijt even op mijn volle, ietwat rode onderlip en schud dan mijn hoofd.
    “Nee, jij wel?” vraag ik terug, terwijl ik zacht grinnik als ik zie dat een stukje van zijn voortand ontbreekt, wat ik al wel vaker had gezien bij hem, maar toch trok het altijd mijn aandacht om de een of andere reden.
    Mijn nieuwsgierigheid werd wel getrokken aangezien ik nog nooit had gevraagd hoe het kwam, maar misschien zat hij wel in een of ander gevecht of zo, je weet nooit met hem, right? Toch besloot ik het erop te wagen, “Hoe komt het dat er een stukje is afgebroken?”

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 21:54 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Calvin Turner
    "Nee jij wel?" Vraagt Ivy. Ik schud mijn hoofd. "Mijn ma wel maar ik niet" antwoord ik. "Hoe komt het dat er een stukje is afgebroken?" Vraagt Ivy. Automatisch ga ik er met mijn vinger even overheen. "Je zou denken een gevecht he, gezien de buurt waar mijn pa woont" vraag ik grijnzend en ik grinnik even. "Ik struikelde over een speelgoed auto van mijn broertje en kwam met mijn gezicht tegen het drempeltje van mijn stiefpa's villa" antwoord ik glimlachend. "Ik ben geen vechtersbaas totdat het nodig is. Mijn pa wel. Maarja een neger in de slechte buurt dan moet je wel toch" ik grinnik even. "Mijn ma is een rijke negerin hoe vaak kom je dat tegen" ik grijns weer even. "London lijkt me geweldig. Heb geen idee waar ik moet beginnen met bezichtigen" zeg ik, een tikkeltje beschaamt vanwege het feit dat ik afdwaalde.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Heb ik alleen gemist? Iedereen is gewoon in de bar toch?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ivy Lotus Xena.
    Na mijn vraag gaat hij automatisch met zijn vinger eroverheen. “Je zou denken een gevecht hé, gezien de buurt waar mijn pa woont,” vroeg hij grijnzend en grinnikte even, waarop ik me betrapt voelde op mijn gedachtes. Vele mensen dachten dat dus, want anders zou hij het niet weten, of hij moest opeens gedachten lezen. Wat ik niet hoop. Ergens vroeg ik me of hij zich daaraan niet irriteerde…
    Beschaamd knikte ik even op zijn vraag en draaide wat naar hem toe terwijl ik wat van mijn cola dronk en naar zijn verhaal luisterde. “Stom dat ik het vroeg, krijg je die vraag vaak?” vroeg ik hem toen en zette het glas met cola weer neer. Op wat hij zei van London antwoordde ik, “Ga mee morgen naar de London Eye!” Gelijk kwam er een glimlach op mijn gezicht.

    (Ja, iedereen is gewoon in de karaokebar.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [oke, naar wie kan Kilian toe?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Calvin Turner
    "Stom dat ik het vroeg. Krijg je die vraag vaak?" Vraagt Ivy. Ik schud mijn hoofd. "Nee valt mee" antwoord ik. "Al denken ze wel allemaal dat het door vechten komt. Zeg zie ik er echt uit als een neger die van vechten houd of is het maar een vooroordeel?" Ik grijns mijn tanden even bloot na het stellen van de vraag. "Ga mee morgen naar de London-eye!" Zegt Ivy op me vorige opmerking. "Is goed lijkt me gaaf!" Antwoord ik.
    Ik knik even ter bevestiging.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Max.

    "Leuk je te ontmoeten, Max," zegt ze met dezelfde lieve glimlach als daarnet. Op de een of andere manier heb ik een zwak voor vrouwen. Maar stiekem heb ik er geen problemen mee. Ze zijn knap, lief en vriendelijk. Wat wil je nog meer?
    "De andere vrijwilliger heet Max," zegt ze door haar microfoon, nadat ze de mijne aan heeft gezet.
    "En jou naam is?" fluister ik nog even snel in haar oor, voordat de muziek begint.

    Ivy Lotus Xena.
    Hij schudde zijn hoofd en ik glimlachte even. “Nee, valt mee.” Ik beet weer even op mijn onderlip toen hij verder ging met praten en verklaarde dat ze allemaal dachten dat het door het vechten kwam. Beschaamd sla ik weer mijn ogen neer, maar kijk hem vervolgens weer aan. Jezus zeg, gebruik ik dan wel vooroordelen? Dat klinkt helemaal niet zoals ik ben…
    Hij knikte als bevestiging dat hij meeging en ik glimlachte even terwijl ik weer een slok van mijn cola nam, even richtte ik mijn blik op het podium waar Max en het meisje stonden waarna ik weer naar Calvin keek. “Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat ook dacht, het spijt me,” antwoordde ik eerlijk op wat hij eerder zei en frunnikte ongemakkelijk aan mijn kleding.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Pippa 'Pip' Callista Dubroux
    'En jou naam is?' vraagt Max nog snel op een fluistertoon.
    'Waag het niet te lachen,' begin ik, ook op een fluistertoon. 'Ik heet Pippa, maar de meeste mensen noemen mij Pip'.
    Voordat hij nog kan antwoorden begint de muziek ook. Ik glimlach nog even snel naar Max en begin dan te zingen.
    I wish I was strong enough to lift not one but both of us
    Some day I will be strong enough to lift not one but both of us

    Daarna is het de beurt aan Max. Veel hoef ik eigenlijk niet te zingen, maar ik ga zo meteen waarschijnlijk toch wel nog een keer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Calvin Turner
    "Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook dacht het spijt me" zegt Ivy en begint aan haar kleding te frunniken. Ik lach even zachtjes. " Hey don't worry" zeg ik met een vrolijke twinkeling in mijn ogen. "I don't mind" ik kijk haar even vrolijk aan. "Maakt me wel stoer nietwaar? Alsof het lijkt alsof ik gevochten heb?" Ik knipoog even ten teken dat het een grapje is en grijns weer. Ik buig me even naar Ivy toe. "Ik ben niet snel te beledigen en helemaal niet daarmee dus maak je maar geen zorgen oke?" Zeg ik zacht. "Je hoeft je ook niet ongemakkelijk te voelen" ik pak zacht haar handen van haar kleding. "En dat is erg slecht voor je kleding. Foei" ik grijns mijn tanden weer een stukje bloot.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]