• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Khedira 1
    -Ivy Lotus Xena~ Morticia
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Kilian Anthony von Monroe~ Nidiot
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Mylana Romérez~ Italiaans ~ Cybele
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Jayy Brandon von Monroe ~ Engels ~ Nidiot
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309


    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 20:50 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Pippa 'Pip' Callista Dubroux
    Mijn blik valt even op een groepje jongeren dat net binnenkomt gelopen waarna ik weer naar mijn vrienden kijk.
    'Wie zijn dat?' mompelt Andrew terwijl hij zijn blik over de meisjes in het groepje laat glijden, waarvoor hij ongeveer achterstevoren moet zitten.
    Ik zucht even en geef hem een klap tegen zijn achterhoofd. Hij draait zich gelijk om naar ons en kijk mij verontwaardigd aan. 'Je hebt een vriendin, remember?' zeg ik tegen hem. 'Dus?' vraagt hij met een grijns op zijn gezicht. Ik rol met mijn ogen. 'Jij bent ook echt niet te geloven,' mompel ik.
    Charlie en Holden komen grinnikend terug lopen van de bar, iets wat je dus echt níet kan vertrouwen. 'Wat is er?' vraag ik op een achterdochtige toon. 'Niks,' glimlacht Holden onschuldig waaruit je wel kan concluderen dat er wél iets is. Voordat ik nog verder kan vragen loopt een jongen van halverwege de 20 het podium. 'Dames en heren, we hebben al onze eerste vrijwilliger voor de karaoke. Pippa, kom maar naar het podium'. Charlie en Holden beginnen gelijk hard te lachen. 'Serieus?' vraag ik met opgetrokken wenkbrauwen. 'En jullie vinden het gek dat jullie geen vriendinnetjes hebben?' Charlie trekt een zielig gezicht. 'Ik dacht dat jij mijn vriendin was,' pruilt hij. Ik grinnik even en schud mijn hoofd. 'In je dromen'. Ik steek mijn tong naar hem uit waarna ik naar het kleine podium loop.
    'Dus, dankzij mijn lieftallige vrienden,' begin ik met een blik op Andrew, Charlie en Holden. 'Mag ik het eerste liedje verzorgen'. Als ik zie welk liedje ze hebben gekozen glijdt mijn blik over de andere mensen. 'Maar ik zal eerst iemand nodig hebben die kan rappen, vrijwilligers?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison.

    "Zal ik het eerste rondje dan maar trakteren?" vraagt Calvin. "Zeg maar wat jullie willen heren en dames,"
    Ik grinnik zachtjes. "Dat klinkt niet verkeerd, doe mij maar iets sterkers dan een biertje," zeg ik tegen hem en bekijk de karaokebar waar wij zitten. Het is modern en stijvol ingericht, maar wel warm en sfeervol.
    Aan een ander tafel zitten een paar dames die al een aantal keer naar me gekeken hebben. Waarschijnlijk hebben ze nooit eerder een getinte jongen gezien, haha, denk ik sarcastisch.
    Net als ik, staart ook Ivy voor zich uit. "Wat vind je van Londen?" vraag ik aan haar en hou mijn blik op haar gericht.
    Plotseling stapt iemand het podium op. Het meisje heeft goudblonde lokken en een lief gezichtje.
    "Dus, dankzij mijn lieftallige vrienden," begint ze. "Mag ik het eerste liedje verzorgen," vervolgt ze.
    "Maar ik zal eerst iemand nodig hebben die kan rappen, vrijwilligers?" vraagt ze, terwijl haar ogen langs het publiek gaan.
    Ik ga staan en loop een stukje naar het podium toe. "Mag ik, madame?" zeg ik met een grijns en kijk haar aan.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 21:21 ]

    Nevermindxd

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 21:24 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Morgen werken. Ik smeer 'm]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ Goodluckk]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    - Nevermind again ^^

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 21:31 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ivy Lotus Xena.
    “Zal ik het eerste rondje dan maar trakteren? Zeg maar wat jullie willen, heren en dames,” Ik laat een scheef grijnsje op mijn volle, ietwat rode lippen zien en ik kijk hem aan. “Ik zou graag bier willen bestellen, maar ik vind het goor, dus dat laat ik maar achterwege.” Grinnik ik, waarna ik gelijk vervolgde, “Doe maar gewoon een cola of zo.”
    Evan zegt met een grote glimlach dat we moeten proosten en tilt alvast zijn biertje op, waardoor ik hem lachend aan stoot en grijnzend zeg, “Wacht even tot ik mijn cola heb, dan proost ik graag met je,” Als ik Max tegen me hoor praten, draai ik me naar hem om. “Wat vind je van Londen?” Mijn ogen krijgen gelijk een blije schittering in hun ogen waardoor het wat goudkleurig leek, echter zal dit veranderen als ik boos was, echt boos. “Leuk, echt leuk!” Ik open even mijn mond als teken dat ik wat bedacht had en keek hem weer aan met een klein grijnsje. “We gaan morgen wel even naar de London Eye, right? Dan ga jij met me mee!”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Amparo, geef me eens de tijd om op maartje te reageren xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Pippa 'Pip' Callista Dubroux
    Een lange en gespierde jongen met een donkere huidskleur die bij de groep met jongeren zit staat op. 'Mag ik, madame?' grijnst hij terwijl hij al naar het podium loopt.
    'Waarom niet,' glimlach ik naar hem. 'Ik hoop alleen dat je het liedje kent want het is vrij nieuw'. Ik pak de andere microfoon ook en geef die aan de jongen als hij ook op het podium staat. 'Hoe heet je eigenlijk?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Okeoke! Ben er dus net achter gekomen dat Calvin niet de enige jongen is met een getinte huidskleur...wie is dat nog meer dan?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    [Okeoke! Ben er dus net achter gekomen dat Calvin niet de enige jongen is met een getinte huidskleur...wie is dat nog meer dan?]


    [Aangezien Maximiliano opstond lijkt het me dat hij het is xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Oké, aangezien Max dus blijkbaar weg is gegaan.. Wie wilt er met Ivy praten?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Calvin kan wel :) ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison.

    Ik kan de reactie van Ivy niet meer horen, maar het laatste dat ze zegt kan ik nog wel verstaan.
    "Ik ga mee naar de London Eye!" roep ik naar haar en schenk haar een laatste glimlach, voordat ik me tot het meisje wendt.
    "Waarom niet," glimlach het blond-harige meisje. "Ik hoop alleen dat je het liedje kent want het is vrij nieuw,"
    "Geen probleem," verzeker ik haar. Deze muziek-fanaat gaat wel even rappen.
    Ik klim het podium op en krijg een microfoon aangereikt, die ik aanpak.
    "Hoe heet je eigenlijk?" vraag het meisje waar ik nu naast sta.
    "Maximiliano, maar je mag me Max noemen," zeg ik zacht tegen haar, aangezien ik aanneem dat de microfoon aanstaat.

    Rechazame schreef:
    [Calvin kan wel :) ]

    (Oké. Je kunt wel tegen haar beginnen te praten, haha.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.