• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Khedira 1
    -Ivy Lotus Xena~ Morticia
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Kilian Anthony von Monroe~ Nidiot
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Mylana Romérez~ Italiaans ~ Cybele
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Jayy Brandon von Monroe ~ Engels ~ Nidiot
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309


    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 20:50 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Voor de gene die het moeilijk vind om langere stukken te schrijven:

    Tips!

    Cloudbreaker schreef:
    (...)

    Dat is géén excuus. Als je op je telefoon zit, bekijk je je post gewoon nog een keer als je 'm geplaatst heb. Als hij dan tekort is, pas je hem aan. Zo simpel is het.


    [Daar gaat het niet om. Internet op mijn telefoon heb ik niet en ik ga niet mijn hele vakantie in een cafeetje zitten om hier te posten.]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Vienna Milena Castanovo

    'Op wat voor manier moet ik dan dansen?' vraag ik en kijk hem blozend aan. 'Je weet toch nog wel van mijn ongeluk met paardrijden?' 'Daardoor ben ik in mijn heupen niet zo heel erg soepel meer.' Ik bloos en teken een beetje met mijn voet over de grond. 'Maar als je er voor zorgt dat ik niet voor schut sta mag je wel een nummer gaan aanvragen.' Ik glimlach en kijk hem weer aan. Ik bedenk me opeens dat ik Calvin nog nooit echt heb zien dansen. Eigenlijk begon ik nu best wel een beetje nieuwsgierig te worden. Zolang hij mij kon laten dansen zonder dat ik voor schut stond was het mij eigenlijk wel best.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 13:03 ]


    ~

    Adores schreef:
    (...)

    [Daar gaat het niet om. Internet op mijn telefoon heb ik niet en ik ga niet mijn hele vakantie in een cafeetje zitten om hier te posten.]

    [die was denk ik voor khedira :)]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Adores schreef:
    [Als ik nog mee mag doen, zal ik proberen te gaan posten maar ik op een camping in Zeeland waar alleen internet is in een cafeetje in de buurt.]


    [Natuurlijk mag je nog meedoen ^^ Als je wilt kan je personage eventueel ook naar een buitenlandse jongere veranderen? Dan kan je later inspringen als je dat fijner vindt]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    (...)

    [Natuurlijk mag je nog meedoen ^^ Als je wilt kan je personage eventueel ook naar een buitenlandse jongere veranderen? Dan kan je later inspringen als je dat fijner vindt]


    [Ja is goed, het is natuurlijk ook vervelend als jullie al bezig zijn en ik nog niks geplaatst heb.]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Adores schreef:
    (...)

    [Daar gaat het niet om. Internet op mijn telefoon heb ik niet en ik ga niet mijn hele vakantie in een cafeetje zitten om hier te posten.]


    [Lieve schat, ik had het niet tegen jou. (;]

    [Edit: Je kan op je telefoon wel een printscreen maken. Ik heb een Samsung en als je dan de uit-knop en de menuknop tegelijkertijd indrukt heb je een printscreen. Tadaa!]

    Adores schreef:
    (...)

    [Ja is goed, het is natuurlijk ook vervelend als jullie al bezig zijn en ik nog niks geplaatst heb.]


    Dan ga ik dat zo veranderen, welke nationaliteit?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Calvin Turner
    Ik glimlach naar Vienna. "nee ik wist niet van je ongeluk maar het komt wel goed maak je geen zorgen" Ik loop naar de Dj en vraag een Liedje aan. Hij draait hem vrijwel direct en ik loop terug naar Vienna. Ik trek haar naar me toe. "Doe maar wat ik doe" zeg ik zacht. Zodra het ritme begint begin ik ook te dansen Het is een sensuele dans en het maakt niet uit dat Vienna het niet zo goed kan. Ik stuur haar een beetje met mijn handen. Het is tenslotte de bedoeling dat ik leid. En heel erg moeilijk is het niet, ondanks het vele heupwerk.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Stiles schreef:
    (...)

    Dan ga ik dat zo veranderen, welke nationaliteit?


    Canadese.

    [Lieve schat, ik had het niet tegen jou. (;]


    I figured.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [ik moet zodirect wel gaan. Komt visite uit Mexico (cat)en ik moet zo ook naar de kapper...]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    Calvin Turner
    Ik glimlach naar Vienna. "nee ik wist niet van je ongeluk maar het komt wel goed maak je geen zorgen" Ik loop naar de Dj en vraag een Liedje aan. Hij draait hem vrijwel direct en ik loop terug naar Vienna. Ik trek haar naar me toe. "Doe maar wat ik doe" zeg ik zacht. Zodra het ritme begint begin ik ook te dansen Het is een sensuele dans en het maakt niet uit dat Vienna het niet zo goed kan. Ik stuur haar een beetje met mijn handen. Het is tenslotte de bedoeling dat ik leid. En heel erg moeilijk is het niet, ondanks het vele heupwerk.


    [Even tussendoor. Wat een vreselijk nummer. Goed dat de zanger een beetje knap is, haha. xd]

    [Hij is knap ja haha maar ik vind het een lekker nummer maar luister veel spaans dusja]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    [Hij is knap ja haha maar ik vind het een lekker nummer maar luister veel spaans dusja]


    [Doe mij maar Amerikaanse/Engels. xd]