• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Khedira 1
    -Ivy Lotus Xena~ Morticia
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Kilian Anthony von Monroe~ Nidiot
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Mylana Romérez~ Italiaans ~ Cybele
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Jayy Brandon von Monroe ~ Engels ~ Nidiot
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309


    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 20:50 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [is Destina trouwens in de rpg? Vond haar bij de rollentopic erg mooi]

    Calvin Turner
    "En wie vind jij stiekem een beetje leuk? Lauren misschien of Ivy?" Ik grinnik even en schud mijn hoofd. "Dat is een hele moeilijke vraag Vienna" antwoord ik.
    "Alle meiden die mee zijn gegaan zijn allemaal prachtig" zeg ik. "Dat geld ook voor jou by the way" ik knipoog even. "En allemaal heel lief. En om dus nou te zeggen ja die vind ik 'leuk' is gewoon moeilijk" Als Destina er was geweest, had ik het nog niet gezegd. Niemand hoeft te weten dat ik wat voor haar voel. Daarnaast weet ik niet of ze wel is mee gegaan met deze reis.
    "Dus ik denk nog niemand...Of iemand moet tijdens deze reis zo'n indruk op me maken...of ik kom in een van de landen natuurlijk iemand tegen" ik glimlach even. "Ik weet niet eens of het al zo is. Ik weet niet hoe het voelt. Ben nog nooit verlieft geweest"

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 13:20 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:



    ~

    [ Hahah ik weet het niet, er waren 5 meisjes toch nodig? dan denk ik dat Destina erbij staat ;p ik schrijf later als Cheryl het goed vind een post voor haar ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rechazame schreef:
    [is Destina trouwens in de rpg? Vond haar bij de rollentopic erg mooi]


    Ik moet even met Maartje overleggen of ze er nog bij kan


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    Nate verslikt zich in zijn biertje en kijkt weg terwijl Mich over zijn linkerborst wrijft.
    'Ik ehm,' begint Nate, nog steeds zonder me aan te kijken. 'Ik ehm ga even naar de wc. Ben zo terug.' Hij staat op waarna hij snel richting de wc's loopt.
    'Chiara is ehm.' De blik in Mich's ogen veranderd en hij kijkt net als Nate de andere kant op. 'Is overleden. Het jaar dat Nathan in de bak zat,' zegt hij, zo te zien met moeite.
    'Wat?' piep ik, het dringt niet eens tot me door dat hij over Nate zijn. Ik heb altijd beter op kunnen schieten met Nate en Mich maar het komt alsnog aan als een mokerslag.
    Mich staart afwezig voor zich uit. Zo te zien heeft hij het er nog steeds erg moeilijk mee wat ik wel snap.
    'Ach, Michie,' zeg ik op een zachte toon. Ik sla mijn armen om hem heen en druk hem stevig tegen me aan. Na wat een paar minuten lijkt laat ik hem weer los. 'Ik ga even opzoek naar Nate, ik ben zo weer terug,' zeg ik waarna ik van de kruk af glij en richting de jongenswc loop. Als ik de deur open doet kijkt een jongen me verschrikt aan, maar daar trek ik me niks van aan. Nate is er niet. Ik zucht even en besluit buiten te gaan kijken.
    Nate staat inderdaad buiten, met een sigaret in zijn hand. 'Je weet toch dat roken slecht voor je is?' zeg ik terwijl ik naar hem toe loop. Ik pak de sigaret uit zijn handen, gooi die op de grond en druk hem uit met mijn Vans. Dan pak ik Nate's hand vast en knijp ik er zachtjes in. 'Natie,' begin ik op een zachte toon, waarna ik niet goed weet wat ik moet zeggen. 'Ik snap dat je haar mist,' zeg ik uiteindelijk. 'Ze was altijd zo'n lief meisje'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Prisoner schreef:
    [ Hahah ik weet het niet, er waren 5 meisjes toch nodig? dan denk ik dat Destina erbij staat ;p ik schrijf later als Cheryl het goed vind een post voor haar ]


    [Yeah, maar er zijn nu 5 meisjes bij de buitenlandse ipv bij het vriendengroepje, dus moet even kijken of het nog kan]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vienna Milena Castanovo

    Ik kijk hem met een glimlach aan. 'Als je verliefd op iemand bent dan krijg je kribels in je buik en wil je het liefst bij haar zijn.' Ik neem nog een slokje en kijk hem aan. 'Heb je nog nooit een vriendin gehad of zoals ik net beschreef dat gevoel gehad bij een meisje?' En kijk even weer naar Max en wend dan mijn hoofd terug. 'Hoe weet je eigenlijk zozeker dat ik Max leuk vind?' Vraag ik nieuwsgierig. 'Misschien vind ik die jongen die net naar de wc liep wel heel erg leuk of die jobgen waar hij net bij stond.' Ik kijk hem grijnzend aan. 'Er zijn genoeg leuke jongens te vinden hier.' Ik drink mijn laatste beetje op en bestel nog twee van die drankjes voor ons. De drank smaakte me erg goed op dit moment.


    ~

    Prisoner schreef:
    [ Hahah ik weet het niet, er waren 5 meisjes toch nodig? dan denk ik dat Destina erbij staat ;p ik schrijf later als Cheryl het goed vind een post voor haar ]


    [Post je dan voor mij in Hurricane Island weer :D]


    ~

    Calvin Turner
    "Heb ik een vriendin gehad? Nee. Heb ik sex gehad? ja. Heb ik dat gevoel ooit gehad? Nee" beantwoord ik Vienna haar vragen. "En hoe ik zo zeker weet dat je Max leuk vind? ik grinnik even.
    "Dat is makkelijk. Iedereen vind Max leuk. Dus het zou raar zijn als je Max Niet leuk vind"
    Ik gniffel even om mezelf maar diep van binnen voel ik me best wel naar. Iedereen vind Max ook altijd leuk. Daardoor kwamen de andere jongens inclusief ik vaak in de schaduw te staan of gefriendzoned. Of probeerde ze via ons in een goed licht bij Max te komen. Dat was niet altijd even leuk. Maar er moet hier ergens op deze aardbol wel een meisje zijn die Max niet leuk vind.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Michaël Ramon Gilliano Rodriguéz

    'Ach, Michie,' zegt ze op een zachte toon. ze slaat haar armen om me heen en drukt me stevig tegen haar aan. Na de knuffel laat ze me los. 'Ik ga even opzoek naar Nate, ik ben zo weer terug,' zegt ze waarna ze van de kruk af glijd en richting de jongenswc loop.
    Ik wist wel beter waar Nathaniël was. Ik liep naar buiten en blijkbaar had ze hem ook gezien. We liepen naar hem toe, hij stond te roken en toen we onderweg gingen stak ik ook een sigaret op. 'Je weet toch dat roken slecht voor je is?' hoor ik haar nog zeggen. Ik besteed er even geen aandacht aan en werp hem een nieuwe toe die hij behendig opvangt. 'Ze was altijd zo'n lief meisje.' sluit ze haar verhaal af.
    Inderdaad, een lief meisje. Ze heeft het niet verdiend zo vroeg te sterven. Ik inhaleer diep, ik was geen kettingroker maar soms een sigaretje kon geen kwaad. Ik keek even naar Zo en Nathan en glimlachte.
    Ja hoor, we waren er weer.

    Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguéz

    'Je weet toch dat roken slecht voor je is?' zegt Zoë terwijl ze naar me toe loopt. Ze pakt de sigaret uit mijn handen, gooit die op de grond en drukt hem uit met haar Vans. Ze pakt mijn hand vast en knijpt er even in. 'Natie,' begint ze op een zachte toon. 'Ik snap dat je haar mist,' zegt ze na een korte stilte 'Ze was altijd zo'n lief meisje'. Ik knik alleen en vang de sigaret op van Micha. 'Thanks broertje.' hij glimlacht even waarna hij zelf ook begint te roken. 'Dankje.' zeg ik dan tegen Zoë. 'En ja, het was niet echt gepland.' mompel ik dan.
    Ik ben weer mijn gewone zelf, stil rustig en soms wat botjes. Meer niet, ik wil ook niet meer op dit moment.
    Gewoon hier zijn.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Meh, ik vind Nathans post echt belabberd..enne..ik ga weg dus als ik thuis ben dan post ik wel weer ^^ ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rechazame schreef:
    Calvin Turner
    "Heb ik een vriendin gehad? Nee. Heb ik sex gehad? ja. Heb ik dat gevoel ooit gehad? Nee" beantwoord ik Vienna haar vragen. "En hoe ik zo zeker weet dat je Max leuk vind? ik grinnik even.
    "Dat is makkelijk. Iedereen vind Max leuk. Dus het zou raar zijn als je Max Niet leuk vind"
    Ik gniffel even om mezelf maar diep van binnen voel ik me best wel naar. Iedereen vind Max ook altijd leuk. Daardoor kwamen de andere jongens inclusief ik vaak in de schaduw te staan of gefriendzoned. Of probeerde ze via ons in een goed licht bij Max te komen. Dat was niet altijd even leuk. Maar er moet hier ergens op deze aardbol wel een meisje zijn die Max niet leuk vind.


    [ Als Destina er is, ze vind Max niet zo leuk hoor xd ze heeft een hekel aan mensen die vol van zichzelf zijn. Al is Max wel een lichte uitzondering xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    Mich gooit Nate gelijk een nieuwe sigaret toe.
    'Thanks broertje,' zegt Nate tegen Mich, die even glimlacht en dan zelf ook begint te roken.
    'Dankje,' zegt hij dan tegen mij. 'En ja, het was niet echt gepland'.
    Ik bijt op mijn lip en vraag me af waar dat lieve, altijd vrolijke jongetje van vroeger is gebleven. Nu pas dringt het tot me door wat Mich nog meer had gezegd. Dat Nate in de gevangenis had gezeten. Bijna vraag ik hoe hij daar terecht was gekomen, maar dat lijkt me beter een vraag voor later. Ik wil niet dat zijn humeur nog meer omslaat.
    'Dus eh, wat hebben jullie gedaan nadat ik ben verhuisd?' vraag ik na een lange stilte.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Prisoner schreef:
    (...)

    [ Als Destina er is, ze vind Max niet zo leuk hoor xd ze heeft
    een hekel aan mensen die vol van zichzelf zijn. Al is Max wel een lichte uitzondering xd ]


    [Gelukkig maar ^^ heb besloten dat Calvin een stiekeme Crush op Destina heeft. Al weet ie nog niet of ze wel mee is haha ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguéz

    'Dus eh, wat hebben jullie gedaan nadat ik ben verhuisd?' vraagt ze na een lange stilte. 'Verhuisd, wel drie keer of zo.' Zeg ik dan schouderophalend. 'We zijn met ma en pa naar ma's geboorteland gegaan. Rusland, hebben daar aantal jaar gewoon.' Ik gooi mijn peukje weg en trap hem helemaal uit.
    'Daarna hebben we in Italië gewoond.' vult Michaël me aan en gaat bij ons staan. 'En daarna weer terug naar Puerto Rico.' zeg ik dan.
    Ik zucht, ze hoefde het nog niet te weten dat ik uiteindelijk vast zat. Dat is iets wat alleen mijn familie, nog niet eens iedereen weet. Niet dat ik haar niet als familie beschouwde, maar nee. Liever niet.
    'En jij?' vraagt Micha haar dan. 'Wat heb jij in de tussentijd gedaan?'
    Ik kijk hem dankbaar aan, dit zou leiden op iets wat ik toch niet wou vertellen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.