• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Khedira 1
    -Ivy Lotus Xena~ Morticia
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Kilian Anthony von Monroe~ Nidiot
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Mylana Romérez~ Italiaans ~ Cybele
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Jayy Brandon von Monroe ~ Engels ~ Nidiot
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309


    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 20:50 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rechazame schreef:
    (...)

    [Gelukkig maar ^^ heb besloten dat Calvin een stiekeme Crush op Destina heeft. Al weet ie nog niet of ze wel mee is haha ]


    Hahah wat schattig ^^


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    'Verhuisd, wel drie keer of zo. We zijn met ma en pa naar ma's geboorteland gegaan. Rusland, hebben daar aantal jaar gewoon,' zegt Nate.
    'Daarna hebben we in Italië gewoond,' vervolgt Michaël.
    'En daarna weer terug naar Puerto Rico.' eindigt Nate waarna hij zucht.
    'En jij? Wat heb jij in de tussentijd gedaan?' vrraagt Mich.
    De dankbare blik die Nate naar Mich stuurt ontgaat me niet.
    'Dat weet je toch wel,' grinnik ik. 'Jullie stalken natuurlijk, wat anders,' vervolg ik. Lachend schud ik mijn hoofd waarbij mijn krullen mee springen. 'Okee, nu serieus,' glimlach ik dan. 'Ik ben, zoals jullie wel weten, naar Amerika verhuist. San Francisco om precies te zijn en daar heb ik de mensen ontmoet waarmee ik nu hier ben. Voor de rest niet echt veel bijzonders'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Eindelijk weekend :'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Prisoner schreef:
    (...)

    Hahah wat schattig ^^

    iknow :$


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Stiles schreef:
    (...)

    Ik moet even met Maartje overleggen of ze er nog bij kan


    Wie kan er bij? Of komt er bij? Of wil erbij?

    Morticia schreef:
    Ivy Lotus Xena.
          “Ivy, is het na die ene keer nog steeds niet tot je doorgedrongen dat ik tegen kietelen kan?” Een pruillipje volgt er op mijn volle, rode onderlip en ik kijk hem nepbeteuterd aan, terwijl hij een lachje op zijn lippen heeft. “Proberen kan geen kwaad,” verklaarde ik dus maar en keek hem weer iets uitdagender aan.
          Hij trok een nadenkend gezicht. “Tja, ik denk toch maar dat ik iemand anders ga zoeken…” Hij zuchtte even en liet zijn ogen vervolgens door de karaokebar gaan, waar mijn mond eigenlijk gelijk een klein stukje van open ging. Ik wist niet zeker of hij het meende of niet, maar je kon duidelijk merken dat ik op mijn teentjes was getrapt, echter hierna maskeerde ik het gelijk weer met een glimlach en stond op van de barkruk.
          “Ben ik zo irritant dan?” mompelde ik en leunde iets tegen de bar aan, waarna ik hem even aankeek, vervolgens nerveus op mijn lip beet en aan mijn kleding begon te frunniken. “Wacht, antwoord dat maar niet.” Hierna draaide ik me om, om snel even mijn drankje te halen die nog bij Sevastian stond. “Jongens…” mompelde ik, toen ik daar was, pakte het koele glas met de rum cola er nog in en liep daarna terug naar Evan.
          Het glas zette ik op de bar neer en ik nam mijn plaats weer in op de barkruk, draaide me helemaal naar Evan toe en leunde wat naar voren. “Dan besluit ik het maar: Evan, je gaat met me dansen.” Een uitdagende blik kwam er in mijn ogen eveneens een uitdagende blik op mijn lippen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stiles schreef:
    Pippa 'Pip' Callista Dubroux
    "Hoorde ik daar nou een klein complimentje?" vraagt hij grijzend.
    'Je vindt een compliment als ik zeg dat je niet zo gestoord bent als mijn vrienden, logisch,' grinnik ik.
    Max kijkt even naar zijn vrienden. "Stel me maar voor aan je vrienden," zeg ik tegen haar. "Ik zit nog de rest van de wereldreis met mijn vrienden opgescheept," lacht hij.
    "We rijden rond in twee busjes, dus daar kunnen mensen in slapen en we hebben tentjes mee. En in sommige landen kunnen we misschien één nacht in een hotel, als het goed koop is, of langs bij een bed and breakfast," antwoordt hij op mijn vraag.
    'Nou,' begin ik op een mysterieuze toon. 'Ik heb verschillende connecties dus als ik mee zou gaan zouden we niet overal in tentjes hoeven te slapen'. Er komt een idee in me op maar die schud ik snel weg. Dat is iets te.
    'Kom, ik ga je voorstellen,' zeg ik dan waarna ik hem vast pak bij zijn hand en hem tussen de tafeltjes door trek naar mijn vrienden.
    'Max, dit zijn Holden, Andrew en Charlie. Jongens, dit is Max,' stel ik ze aan elkaar voor. Andrew en Holden begroeten Max beleefd maar Charlie zegt niks en blijft nors voor zich uit kijken.


    Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison.

    ''Je vindt een compliment als ik zeg dat je niet zo gestoord bent als mijn vrienden, logisch," grinnikt ze.
    Ik schud direct mijn hoofd, maar lach wel zachtjes. "Zo bedoel ik het niet," zeg ik tegen haar. "Ach, laat ook maar," mompel ik iets zachter en drink mijn tweede baco'tje leeg. Lekker.
    "Nou," begint ze nadat ik wat over de reis had verteld. "Ik heb verschillende connecties, dus als ik mee zou gaan zouden we niet overal in tentjes hoeven slapen,"
    Ik kijk even weg en denk na. "Dat klinkt goed, maar aan wat voor connecties moet ik dan denken?" vraag ik op een nieuwsgierige toon.
    "Kom, ik ga je voorstellen," zegt ze zonder antwoord te geven.
    Pippa pakt mijn hand vast en sleurt me tussen de tafeltjes door. "Max, dit zijn Holden, Andrew en Charlie. Jongens, dit is Max," stelt ze mij aan haar vrienden voor en andersom ook.
    Twee van de jongens begroeten beleefd, maar eentje kijkt voor zich uit. "Is meneer chagrijnig?" zeg ik en glimlach vriendelijk. Ik draai de blauw met zwart gekleurde pet die ik op mijn hoofd heb andersom op mijn hoofd en kijk de jongen aan.

    Cloudbreaker schreef:
    (...)

    Wie kan er bij? Of komt er bij? Of wil erbij?

    destina. staat bij rollentopic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    (...)
    destina. staat bij rollentopic


    Moet ik nog iets goedkeuren? ;o

    Edit: Er staat wat opmerkingen over Destina in het rollentopic.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 17:46 ]

    Pippa 'Pip' Callista Dubroux
    'Is meneer chagrijnig?' zegt Max met een vriendelijke glimlach. Hij draait te pet die hij op heeft andersom en kijkt Charlie aan.
    Charlie werpt een korte blik op mij waarna hij Max haast dodelijk aankijkt. 'Ik ga een sigaret roken,' bromt hij. Hij komt zo snel en wild overeind dat zijn stoel bijna omvalt. Zonder nog op of om te kijken loopt hij naar buiten.
    'Trek je maar niks van hem aan,' zucht ik tegen Max. 'Hij heeft wel vaker van dit soort momenten'. Ik ga op een stoel zitten en gebaar naar Max dat hij ook moet gaan zitten.
    'En nog over die connecties,' zeg ik als hij is gaan zitten. 'Ik heb familie in Frankrijk en Griekenland, die hebben allemaal wel redelijk grote huizen dus daar zouden we in principe dan kunnen slapen. Als ik mee zou gaan tenminste. En ik heb ook nog stieffamilie in Spanje'.
    'Mee gaan met wat?' vraagt Holden.
    'Oh, Max is met zijn vrienden op een wereldreis,' leg ik uit. 'En hij vroeg of ik misschien mee zou willen'.
    Holden en Andrew kijken op precies hetzelfde moment naar Max en daarna weer naar mij.
    'Waarom ga je niet gewoon?' vraagt Andrew. 'Je hebt al zo vaak gezegd dat je zoiets graag een keer wilt doen'.
    Ik knik langzaam. Daar heeft hij gelijk in. 'Als je me nu tenminste nog mee wilt hebben,' glimlach ik naar Max.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Oké, nvm, wie wilt naar Ivy toe? :Y) Ik verveel me namelijk dood.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (Oké, nvm, wie wilt naar Ivy toe? :Y) Ik verveel me namelijk dood.)


    [Ik wil wel maar ik weet niet wat Calvin wil. Maar je kunt ook naar ons komen? We staan bij de bar:)]


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    [Ik wil wel maar ik weet niet wat Calvin wil. Maar je kunt ook naar ons komen? We staan bij de bar:)]

    [Calvin en Vienna waren toch in discussie wie ze stiekem leuk vonden of dachten dat die ander iemand leuk vond? :p]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Vienna Milena Castanovo

    Ik kijk hem grijnzend aan. 'Lieve Calvin jij moet toch weten dat ik niet zoals andere meisjes ben?' Ik bloos even als ik hem aan kijk. Ik geef toe aan mezelf dat ik niet wist hoe ik zou reageren op Max als hij iets van me wilde. Ik kijk even naar de bar naar mijn glas drinken. 'Maar nog nooit een meisje gehad, maar wel sex' zeg ik en kijk hem dan weer grijnzend aan. 'Hmmm een one night stand?' Ik steek lachend mijn tong uit. 'Geen zorgen, heb ik ook gehad en ben op dit moment heerlijk vrijgezel, dus heb nu voor een hele lange tijd om op jacht te gaan naar jongens.'


    ~

    Rechazame schreef:
    (...)
    [Calvin en Vienna waren toch in discussie wie ze stiekem leuk vonden of dachten dat die ander iemand leuk vond? :p]


    [Ja dat klopt:$ Sorry ik las net de laatste post en haalde even iets door de war:S Mijn excuus. Calvin en Vienna zijn druk bezig:)]


    ~