• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Khedira 1
    -Ivy Lotus Xena~ Morticia
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Kilian Anthony von Monroe~ Nidiot
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Mylana Romérez~ Italiaans ~ Cybele
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Jayy Brandon von Monroe ~ Engels ~ Nidiot
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309


    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 20:50 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Maartje, wil je reageren c:?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison.

    "Dan zal ik een mijn telefoon halen," glimlacht ze en loopt terug naar het groepje jongens.
    Er wordt wat gepraat, maar ik kan er niks van verstaan. Ik drink mijn glas leeg, loop naar de bar en zet het lege glas neer.
    "Mag ik nog een baco'tje?" vraag ik aan de blonde serveerster achter de bar.
    Ze knikt kort, spoelt een gas om, giet er twee delen rum in, vult de rest van het glas met cola en laat er nog wat ijsblokjes in vallen. "Alsjeblieft," zegt ze mijn een vriendelijk glimlach.
    "Graag gedaan," zeg ik met een grijns, leg vier euro op de bar.
    De serveerster loopt weg om het wisselgeld te pakken, maar als ze daar me aankomt, gebaar ik dat het niet hoeft. Knappe serveersters krijgen van mij altijd fooi.
    Ik pak het glas van de bar en loop terug naar waar ik net stond. Al snel komt Pippa weer aangelopen met haar telefoon in haar hand.
    "Ze denken dat je een psychopaat bent," grinnikt ze en geeft haar iPhone.
    Ik zet mijn glas op een tafeltje neer en voer haar nummer in, in mijn telefoon. "Zal ik dan maar even met ze kennis maken?" vraag ik met een grijns en voer dan ook mijn nummer is Pippa's iPhone in, die ik daarna terug geef.

    Stiles schreef:
    [Maartje, wil je reageren c:?]


    [Net gedaan. ;D]

    Cloudbreaker schreef:
    (...)

    [Net gedaan. ;D]


    [omg, hij is echt een beetje een patsertje xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    (...)

    [omg, hij is echt een beetje een patsertje xd]


    [Dat is hij ook en blijft hij. xd]

    Pippa 'Pip' Callista Dubroux
    Max zet zijn glas, waar nieuwe baco in zit, neer op het tafeltje dat naast ons staat en neemt mijn mobiel aan. 'Zal ik dan maar even met ze kennismaken?' grijnst hij. Hij voert zijn nummer in, in mijn mobiel en geeft die daarna terug.
    'Zeker weten dat je dat wil?' lach ik. 'Zij zijn denk ik eerder psychopaten dan jij,' vervolg ik. Ik werp even een blik op Charlie, Holden en Andrew, die trouwens nog steeds maar mij en Max kijken, waarna ik weer naar Max kijk. 'Okee, ik weet het wel zeker,' grinnik ik. 'Maar goed, zal ik je aan ze voorstellen of ga je weer terug naar je vrienden?'
    Ik denk na over het voorstel dat Max eerder deed. Het lijkt me geweldig om op wereldreis te gaan, maar ik ken ze nauwelijks. En hoe kan ik ooit mijn ouders overhalen dat ik met ze mee mag gaan. Mijn moeder stemt er waarschijnlijk uiteindelijk wel mee in. Mijn vader is een heel ander verhaal.
    'Waar slapen jullie eigenlijk?' vraag ik, het lijkt me niet dat een groep jongeren over erg veel geld beschikt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison.

    "Zeker weten dat je dat wil?" lacht ze. "Zij zijn denk ik eerder psychopaten dan jij," vervolgt ze en werpt een blik op haar vrienden.
    "Hoorde ik daar nou een klein complimentje?" vraag ik met een grijns.
    "Okee, ik weet het wel zeker," grinnikt ze, nadat ze weer naar mij kijkt. "Maar goed, zal ik je aan ze voorstellen of ga je weer terug naar je vrienden?"
    Ik kijk naar mijn vrienden. Iedereen is in gesprek met elkaar. "Stel me maar voor aan je vrienden," zeg ik tegen haar. "Ik zit nog de rest van de wereldreis met mijn vrienden opgescheept," lach ik.
    "Waar slapen jullie eigenlijk?" vervolgt ze na een korte stilte.
    "We rijden rond in twee busjes, dus daar kunnen mensen in slapen en we hebben tentjes mee. En in sommige landen kunnen we misschien één nacht in een hotel, als het goed koop is, of langs bij een bed and breakfast," zeg ik tegen haar.

    Pippa 'Pip' Callista Dubroux
    "Hoorde ik daar nou een klein complimentje?" vraagt hij grijzend.
    'Je vindt een compliment als ik zeg dat je niet zo gestoord bent als mijn vrienden, logisch,' grinnik ik.
    Max kijkt even naar zijn vrienden. "Stel me maar voor aan je vrienden," zeg ik tegen haar. "Ik zit nog de rest van de wereldreis met mijn vrienden opgescheept," lacht hij.
    "We rijden rond in twee busjes, dus daar kunnen mensen in slapen en we hebben tentjes mee. En in sommige landen kunnen we misschien één nacht in een hotel, als het goed koop is, of langs bij een bed and breakfast," antwoordt hij op mijn vraag.
    'Nou,' begin ik op een mysterieuze toon. 'Ik heb verschillende connecties dus als ik mee zou gaan zouden we niet overal in tentjes hoeven te slapen'. Er komt een idee in me op maar die schud ik snel weg. Dat is iets te.
    'Kom, ik ga je voorstellen,' zeg ik dan waarna ik hem vast pak bij zijn hand en hem tussen de tafeltjes door trek naar mijn vrienden.
    'Max, dit zijn Holden, Andrew en Charlie. Jongens, dit is Max,' stel ik ze aan elkaar voor. Andrew en Holden begroeten Max beleefd maar Charlie zegt niks en blijft nors voor zich uit kijken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik heb iets gemist..]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Morticia schreef:
    Ivy Lotus Xena.
    Op het moment dat hij zijn mond opentrok, kneep ik al in zijn wangen, waardoor hij deze snel weer sluit. “Pff, als we zo gaan beginnen,” Ik fronste even toen hij dat zei, maar al snel kwam ik erachter wat hij ermee bedoelde, aangezien hij me met een lichte grijns op zijn gezicht in mijn zij prikte.
    Een spastische beweging maakte ik, waardoor ik bijna van de barkruk afviel en de jongen die achter me zat keek me raar aan, waardoor ik beschaamd glimlachte en vervolgens weer terug naar Evan keek. “Wij gaan vanavond wel nog dansen hé.” Zei hij nog met dezelfde grijns, maar ik reageerde er eerst niet op. Ik kon er al nooit goed tegen als iemand in mijn zij prikte, of tegen kietelen.
    “Sukkel!” Fluisterde ik naar hem, maar hard genoeg voor hem om het te horen, waarna ik wat naar hem toe schoof en hem ook in zijn zij prikte, maar hem daarna begon te kietelen. Hopelijk kon hij er niet tegen, want anders moest ik wat anders verzinnen en ik wist niet bepaald iets 123 uit mijn hoofd te verzinnen.
    “En weet je wel zeker dat je met dit nieuwsgierige, uitdagende maar toch grappige meisje wil dansen?” Ik stopte even om hem te kietelen en in zijn zij te prikken om hem vervolgens daarna in zijn ogen aan te kijken. “Aangezien ze je soms kan irriteren…” Grijnsde ik ietwat speels.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Evan Ferry Duncason.

    Nadat ik haar in haar buik had geprikt, volgt er een spastische beweging, waardoor ik abrupt in de lach schiet terwijl Ivy van de barkruk valt. Ze werpt even een blik op de jongen die achter haar nogal raar naar haar kijkt en laat een beschaamd glimlachje op haar gezicht tevoorschijn komen om vervolgens weer naar mij te kijken. "Sukkel!" Fluistert ze, wanneer ik uitgelachen ben. Ze schuift naar me toe, waarna ze de rollen omdraait en mij begint te kietelen nadat er een waarschuwings prik in mijn zij terecht komt. "Ivy, is het na die ene keer nog steeds niet tot je doorgedrongen dat ik tegen kietelen kan?" Vraag ik en kan een lachje niet forceren. Dit heeft ze wel vaker geprobeerd, maar het is nou niet zo dat ik na een paar maanden niet meer tegen kietelen kan. "En weet je wel zeker dat je met dit nieuwsgierige, uitdagende maar toch grappige meisje wilt dansen?" Ik trek een nadenkend gezicht, waarna er nog een prik in mijn zij volgt. "Aangezien ze je soms kan irriteren..." Grijnst ze speels. "Tja, ik denk toch maar dat ik iemand anders ga zoeken.." Ik zucht even en laat mijn ogen dan door de karaokebar heen gaan. Iets wat ik nog niet eerder heb gedaan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ze heeft verschillende connecties; Gadverdamme. Waarom klinkt dat zo fout?]

    Ivy Lotus Xena.
          “Ivy, is het na die ene keer nog steeds niet tot je doorgedrongen dat ik tegen kietelen kan?” Een pruillipje volgt er op mijn volle, rode onderlip en ik kijk hem nepbeteuterd aan, terwijl hij een lachje op zijn lippen heeft. “Proberen kan geen kwaad,” verklaarde ik dus maar en keek hem weer iets uitdagender aan.
          Hij trok een nadenkend gezicht. “Tja, ik denk toch maar dat ik iemand anders ga zoeken…” Hij zuchtte even en liet zijn ogen vervolgens door de karaokebar gaan, waar mijn mond eigenlijk gelijk een klein stukje van open ging. Ik wist niet zeker of hij het meende of niet, maar je kon duidelijk merken dat ik op mijn teentjes was getrapt, echter hierna maskeerde ik het gelijk weer met een glimlach en stond op van de barkruk.
          “Ben ik zo irritant dan?” mompelde ik en leunde iets tegen de bar aan, waarna ik hem even aankeek, vervolgens nerveus op mijn lip beet en aan mijn kleding begon te frunniken. “Wacht, antwoord dat maar niet.” Hierna draaide ik me om, om snel even mijn drankje te halen die nog bij Sevastian stond. “Jongens…” mompelde ik, toen ik daar was, pakte het koele glas met de rum cola er nog in en liep daarna terug naar Evan.
          Het glas zette ik op de bar neer en ik nam mijn plaats weer in op de barkruk, draaide me helemaal naar Evan toe en leunde wat naar voren. “Dan besluit ik het maar: Evan, je gaat met me dansen.” Een uitdagende blik kwam er in mijn ogen eveneens een uitdagende blik op mijn lippen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cloudbreaker schreef:
    [Ze heeft verschillende connecties; Gadverdamme. Waarom klinkt dat zo fout?]


    [omdat jij doordenkt :p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    (...)

    [omdat jij doordenkt :p]


    [Tsja. Dat is lastig.]