• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Khedira 1
    -Ivy Lotus Xena~ Morticia
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Kilian Anthony von Monroe~ Nidiot
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Mylana Romérez~ Italiaans ~ Cybele
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Jayy Brandon von Monroe ~ Engels ~ Nidiot
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309


    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 20:50 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vienna Milena Castanovo

    'Ik moet soms nog steeds wennen aan dat missende hoekje van je tand'zeg ik blozend en leg mijn vinger onder zijn kin om het beter te kunnen bekijk. 'Maar het heeft iets, vooral als je lavht zoals je net deed.' Ik glimlach en laat zijn kin weer los en neem een slok van mijn drinken. 'Heb jij toevallig ook een sigaretje voor me?' Ik rookte normaal eigenlijk nooit maar vond het wel eens lekker als ik op stap was. Ik drink het laatste uit mijn glas op en zet hem dan weer neer. 'Heb je eigenlijk zin om zo eventjes te dansen?' Inmiddels waren er al wat meer gaan dansen waardoor ik het ook wel aan durfde.


    ~

    Calvin Turner
    Ik grinnik even als Vienna mijn tand beter bekijkt. "Het heeft iets, vooral als je lacht zoals je net deed" ik glimlach weer op dezelfde manier "dankje" antwoord ik.
    "Heb je toevallig ook een sigaretje voor me? Heb je eigenlijk zin om zo eventjes te dansen?" Vraagt Vienna. "Ik zeg nee tegen de sigaret want ik rook niet maar dansen wil ik wel"
    Ik werp even een blik op Ivy. Volgens mij red die zich wel met Max en de rest. "Ik ben zo terug" zeg ik tegen haar. Vervolgens sta ik op en houd me hand op voor Vienna om haar uit te nodigen om te dansen. Was sowieso beter dan bier. "Mag ik deze dans van u?" Ik glimlach op de manier zoals ik net deed en knipoog naar Vienna


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Sorry dat ik gister niet gereageerd heb. Ik heb zo'n 30 bulten op mijn lichaam en ik weet niet of het muggenbeten zijn want er zitten blaasjes op. En ik kan slecht tegen het warme weer dus ik was half ziek.]

    [maakt niet uit hoor, voel je je al wat beter?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison.

    Ze maakt een gebaar naar de jongens waar ze voor het optreden bij zat. "Met die idioten daar," antwoordt ze.
    Ik grinnik zachtjes, terwijl ik een blik op de jongens werp en daarna weer naar Pippa kijk.
    "Ik zou jullie anders een soort van rondleiding door de stad kunnen geven," zegt ze aarzelend. "De kleine zijstraatjes zijn vaak gezelliger dan de hoofdstraten maar dan moet je wel de goede hebben,"
    Ik knik kort. "Ik zal het overleggen met de rest," zeg ik met een glimlach.
    "En als je met vriendje een van die idioten daar bedoelt, dan nee," grinnikt ze, na mijn opmerking.
    "Oh, je bent dus single," zeg ik met een grijns. "Nee, grapje, ik bedoel er niks mee," zeg ik geheel onschuldig. "Maar ik zal het overleggen," zeg ik tegen haar. "Telefoonnummers uitwisselen? Dan kan ik je bellen," zeg ik tegen haar.

    Stiles schreef:
    [maakt niet uit hoor, voel je je al wat beter?]


    [Ja, het gaat wel. Maar ben wel moe, heb vannacht amper geslapen.]

    Pippa 'Pip' Callista Dubroux
    'Ik zal het overleggen met de rest,' glimlacht hij.
    'Oh, je bent dus single,' grijnst hij dan. 'Nee, grapje, ik bedoel er niks mee,' voegt hij er onschuldig aan toe. 'Maar ik zal het overleggen,' zegt hij weer. 'Telefoonnummers uitwisselen? Dan kan ik je bellen,' stelt hij voor.
    'Dan zal ik even mijn telefoon halen,' glimlach ik waarna ik snel terug loop naar Holden, Andrew en Charlie. 'Wat wil hij?' bromt Charlie. Ik negeer hem en vraag aan Holden of ik mijn mobiel terug mag. Hij knikt en iets later heb ik mijn iPhone weer in mijn handen. 'Je gaat hem je nummer geven?! Je kent hem nauwelijks straks is hij één of andere psychopaat!' roept Charlie verontwaardigd. Ik zucht en rol met mijn ogen. 'Yeah right, een psychopaat in een karaokebar, geloof je het zelf,' zeg ik op een sarcastische toon en ik loop weer terug naar Max.
    'Ze denken dat je een psychopaat bent,' grinnik ik terwijl ik hem mijn iPhone geef zodat hij zijn nummer kan in toetsen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vienna Milena Castanovo

    Ik vergeet de sigaret en neem zijn uitnodigende hand aan. 'Natuurlijk wil ik dansen' zeg ik en knipoog terug. Ik pak zijn hand aan en laat me elegant van de kruk glijden. Ik hoopte dat het dansen nu weer wat beter zou gaan. Na mijn ongeluk met paardrijden was ik niet zo soepel meer. Ik trek zacht aan zijn hand en glimlach. 'Let's go.' Ik kijk naar de rest die op de dansvloer staat en hoop ik dat niet te veel zal opvallen met mijn totaal niet soepele bewegingen.


    ~

    6 regels voor de zoveelste keer -_-


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    6 regels voor de zoveelste keer -_-


    [als ik op mobiel zit zijn het er wel meer hoor. Dus daar kan ik ook niks aan doen;)]

    [En nu kijk ik op laptop in het stukje waar ik hem heb getypt en staan er 6 en een half;) Jammer genoeg kan ik de printscreen hier niet neer zetten want dan kon je het zien:)]

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 12:50 ]


    ~

    [Ik heb ook al heel vaak gezegd dat mobiel geen excuus is. Rechazame zit ook op mobiel en heeft steeds netjes 6 regels of meer.

    edit: getypt in 'het blok' is niet evenlang als de echte post. Bij de echte post willen we gewoon 6 regels. Punt.]

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 12:51 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [yeaahh ik heb weer internetttt (yeah)
    Ooh door die opmerking van Stilles heb ik even een ego momentje en voel ik me goed ^^]

    Calvin Turner
    "let's go" zegt Vienna. Ik glimlach even terug. "leggo" zeg ik ook en grijns weer even. "Kun je Bachata? of heb je liever deze muziek?" ik grijns even. Mijn moeder kwam oorspronkelijk niet uit Amerika maar uit curacao dus alle exotische dansen moesten we thuis ook allemaal leren. Niet dat ik het erg vind. Ik vind het juist heel erg leuk. Daarnaast ben ik ook erg goed in hip-hop en streetdance. Ik trek Vienna de dansvloer op. "Nu zeggen want dan vraag ik een nummer aan" ik kijk haar weer met me versierende glimlach aan. Was ik nu elk meisje aan het versieren? Ach op vakantie moet je lol hebben toch?

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 12:52 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Als ik nog mee mag doen, zal ik proberen te gaan posten maar ik op een camping in Zeeland waar alleen internet is in een cafeetje in de buurt.]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Khedira schreef:
    (...)

    [als ik op mobiel zit zijn het er wel meer hoor. Dus daar kan ik ook niks aan doen;)]

    [En nu kijk ik op laptop in het stukje waar ik hem heb getypt en staan er 6 en een half;) Jammer genoeg kan ik de printscreen hier niet neer zetten want dan kon je het zien:)]


    Dat is géén excuus. Als je op je telefoon zit, bekijk je je post gewoon nog een keer als je 'm geplaatst heb. Als hij dan tekort is, pas je hem aan. Zo simpel is het.

    -

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 13:03 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered