• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Kaorukun
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Steven Black : KaoruKun

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Damon

    'Het is meer om je erop voor te bereiden' lach ik.
    Ik kijk haar aan. 'Ik zit naast je hoor.' grinnik ik..


    El Diablo.

    Rosalia

    'Weet ik,' glimlachte ik.
    'Ik ben alleen zenuwachtig in het begin.' zei ik lachend, en met die woorden werd de achtbaan afgeschoten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    " nee dat is zonde voor het huis maar het klinkt wel leuk" grinnik ik naar ehm.
    Ik kus hem " je bent lief"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Nog altijd waren ze nog niet naar buiten gekomen. Ik vond dit zo'n rot streek van Jesse, en ik wist zeker dat Rachel er ook iets mee te maken mee had. Ineens zag ik ze staan bij de ijsjeskraam, Jesse had een slushie en Rachel een ijsje. Daardoor kreeg ik ook wel trek. Maar boos stampte ik naar ze toe. 'Weten jullie wel hoe gevaarlijk die domme grappen van jullie waren?' siste ik boos naar ze.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijk geinnikend naar Kurt " hey was toch zo saai altijd?"
    Liefjes kijk ik hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'En daarom besloten jullie rond te rennen als malloten in een donkere ruimte. Zijn jullie gek geworden of zo?! Isabella is gevallen en straks gaat het niet goed met haar dankzij jullie!' riep ik. 'En mij zomaar meetrekken, weten jullie wel hoe erg ik schrok? Ik dacht even dat ik vermoord werd of zo!' riep ik boos naar ze. Om eerlijk te zijn, was ik even bang dat het Steven was..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik sschiet even in de lach " wauw dramaqueen"
    " als Blaine je zoekt weet je wel gelijk of hij van je houd" grijns ik naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Blaine houdt van mij,' zei ik en keek haar boos aan. 'Hij is niet zoals jou, dat je van de één naar de ander gaat en dan ook nog eens de achterbakse bitch gaat uithangen.' siste ik boos naar haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Racgel
    Ik trek mijn wenkbrauw op, " ow en die andere die hij ging neuken" ik kjk hem aan.
    Op dat laatste reageer ik maar n iet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Tha's none of your bussiness,' schreeuwde ik woedend naar haar, hoe durfde ze zo over Blaine te praten. 'Nee, alsof Jesse echt van je houdt. Hij gaat echt niet bij je blijven met je baby zoals je nu denkt. Je bent nu misschien leuk, als sekstoy maar als je een kind hebt is hij al gauw weg!' schreeuwde ik boos naar haar, en zette ik een paar stappen in haar richting zodat ze me beter hoort.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Raschel
    " owja net als Steven" kaatst ik terug en ik stap ook nar hem.
    Ik weet dat Jesse Kurt in de gate houd zodat hij kon invallen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik kreeg tranen in mijn ogen toen ze over hem begon, ik dacht meteen terug aan wat hij me had aan gedaan. Zonder te antwoorden en uit een automatisch reactie pakte ik Jesse's slushie en gooide het boos in haar gezicht. 'Die had je nog te goed van die Ice tea.' siste ik boos.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Snel veeg ik het uit mijn gezicht en negeer het bij mij ogen " ow en dan ons kinderachtig noemen terwijl jezelf het drie keer zo erger ben," sis ok boos, nu had hij me echt boos gemaakt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik schoot even in de lach, maar herstelde me al snel. 'Hoezo ben ik drie keer erger?' zei ik spottend. 'Jij gaat Finns dochter van hem afpakken, hebt Ice tea in mijn gezicht gegooid, loopt ons de hele avond al te achtervolgen, fokt ons op en valt ons lastig in het spookhuis.' zei ik. 'Volgens mij heb jijdie strijd allang gewonnen.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    " ow gek he dat volgen als er twee uotgangen zijn. En we vam het zelfde huis afkomen.
    En wat kan Finn het nog schelen helemaal niets dat xie je toch" schrjeeuw ik boos enduw Kurt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan