• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Kaorukun
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Steven Black : KaoruKun

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Rachel
    Met moeite weet ik mijn lach in te houden.
    Jesse duwt finn een stukje en rent daarna weer weg om zich te verstoppen.
    Ik leef in een klein hoekje staan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Kurt' was mijn reactie en ik draai me om naar Kurt, die angstig en trillend achter me schuilde. Ik sla mijn armen om hem heen en wrijf troostend over zijn rug, waarnaar ik ook verbaast keek net als Finn. Ik kijk rond, maar kon niets zien. 'Kurt, rustig maar. Ik ben bij je' zeg ik troostend.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Finn trooste me en wiegde me zachtjes heen en weer. Opeens gilt Kurt waardoor ik weer schrik. Ik voelde dat Finn me weg duwde en ik struikel, waardoor ik op de grond beland en pijnlijk kreun. Stilletjes liepen er tranen over mijn wangen, van de pijn en van bangheid. Ik vond dit zo eng, ik vond het al toen in mijn kleutertijd het zo eng.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rosalia

    'Nou, dan moeten we het zelf maar leuk maken..' grijnsde ik. Ik sloeg mijn armen om zijn middel en trok hem in een knuffel waarna ik voorzichtig mijn lippen op de zijne plaatste.


    Sebastian

    Grijnzend kus ik haar terug.
    Ik streel zachtjes over haar wang, en grijns breder..


    El Diablo.

    [eten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik bleef tegen hem aangeleund staan en voelde dat ik nog trilde, hoorde dat allemaal bij het spookhuis? 'Dit is niet leuk meer,' zei ik schor en keek om me heen. Ik hoorde iemand kreunen van de pijn en werd nog banger. Wat was er gebeurt?

    Finn

    Ik werd omver geduwd en belandde op mijn knieën, ik hoorde ineens Isabella pijnlijk kreunen en ik kroop naar haar toe en trok haar tegen me aan. 'Er is niks aan de hand, Bella.' fluisterde ik geruststellend in haar oor. 'Er gebeurt jou niks, dat beloof ik.' zei ik lief tegen haar en tilde haar op zodat ze zelf niet hoefde te lopen. 'Kunnen we verder?' vroeg ik aan Kurt en Blaine.

    Rosalia

    Ik glimlachte en botste met mijn tong tegen zijn lippen aan, als teken dat hij zijn mond moest openen en zoende hem verder. Ineens hoorde ik iemand gillen. Hoe kon iemand nou gillen in dit spookhuis? Het stelde toch helemaal niks voor.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Ik open grijnzend mijn mond.
    Ik trek haar nog wat dichter tegen me aan, 'wie gilt er nou, dit is niet eens eng.' zeg ik tegen haar lippen aan..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik kijk Finn bezorgd aan. 'Ja, dat is het verstandigst' zeg ik bezrogd en kijk naar Finn. 'Is alles goed met bella?' vraag ik bezorgd en hou Kurt nog dichter tegen me aan. 'We gaan snel lopen en dan zijn wel snel naar de uitgang' zeg ik lief. 'Bella is gevallen' zeg ik door zijn onderzoekende blik.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik knik zwakjes tegen Finn en ik voel dat hij me optilt. Ik sla gelijk mijn armen om zijn hals en trek hem dichter tegen me aan. Ik veegde zachtjes mijn tranen weg en kijk Finn aan. Waarnaar ik mijn hoofd op zijn schouder leg. Nog meer warme gevoelens kwamen in me op. Ik verafschuwde mezelf, dat ik op Finn verliefd was. Hij had note benen dalijk een kind en kon niet op mij zijn. Hij was zeker te weten op Rachel en áls we wat hadden was ik de tweede keus.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jesse St. James:
    ik heb me weer verstopt en wacht tot ze naderen
    ik heb een idee om ze nog banger te maken maar jammer genog heeft Finn dat
    meisje in zijn armen dus moet ik het bij kurt doen
    als ze dichterbij is sta ik op en trek ik kurt mee en ga ik in een hoek staan
    en hou ik mijn hand voor zijn mond zodat hij niet kan gillen
    ik grijnsde, nu zouden ze zich echt kapot schrikken


    Music is my life

    Kurt

    Ik knikte en vermande mezelf en liep verder. Ik keek angstig om me heen en schrok af en toe van een paar dingen, maar verder stelde het niet heel erg veel voor. Ik had een vreselijke hekel spookhuizen, en ik meende het, dit was de laatste keer dat ik in een spookhuis ging. Ineens werd ik meegetrokken en glipte Blaine's hand uit de mijne. Ik gilde en werd meegetrokken naar een hoek waar iemand een hand voor mijn mond hield en mijn gil werd gesmoord. Ik probeerde me los te trekken en beet zo hard als ik kon in de hand.

    Finn

    'Het gaat wel,' zei ik terwijl ik verder liep, met Bella in mijn armen. Ik voelde weer kriebels in mijn buik toen ze haar armen om mijn hals sloeg en toen ze haar hoofd op mijn schouder legde. Ik snapte nog steeds niet wat dat net was, het was echt vreemd. Ineens hoorde ik Kurt gillen en keek ik achter me en zag dat Kurt weg was. 'Wat is er gebeurt?' vroeg ik verontwaardigd.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 17:52 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rosalia

    'Iemand met een zwak hart of zo?' grijnsde ik en drukte mijn lippen weer op de zijne. Eigenlijk was dit spookhuis toch ergens nuttig voor.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Kurt' roep ik en ik kijk om me heen. Waar was Kurt? 'Finn, Kurt is weg' zeg ik bijna in paniek en kijk rond. Snel loop ik naar Finn toe en Isabella. Ik probeerde mezelf kalm te krijgen, daar hadden we namelijk niets mee, als ik in paniek schoot. Ik keek goed rond, maar ik zag bijna niets.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik schrik door Kurt en trek angstig Finn steviger tegen me aan. 'Finn, ik ben bang' snik ik zachtjes. Ik sluit mijn ogen stevig dicht en probeer mijn ademhaling in orde te krijgen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jesse St. James:

    'Au godver' sis ik en laat hem los
    en duw hem van me vandaan..


    Music is my life

    rachel
    Ik snel mezelf naar Jesse toe.
    Gelukkig kon hij me niet zien omdat het zo donker was.
    "breng hem naar de uitgang ofzo" fjluister ik zacht in Jesse's oor.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Haha, het lijkt nu net zo'n horrorfilm.]

    Finn

    'Wat?!' vroeg ik verbaasd en draaide me om. 'Rustig maar, Bella. Dit is vast gewoon een grap of zo.' stelde ik haar gerust. Ik ging dichterbij Blaine staan en probeerde om iets te zien. Ik snapte er niks meer van, waar was Kurt nou ineens heen. Ik ging zo mijn geld terug vragen zo meteen. 'Kurt?!' riep ik en keek om heen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ahahha ik zit hier gewoon stuk te gaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan