• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Kaorukun
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Steven Black : KaoruKun

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Sebastian

    'Noemen ze dit een spookhuis? Meer een circus' lach ik.
    Ik kijk rond, en grijns breed..


    El Diablo.

    Rosalia

    Ik grinnikte. 'Inderdaad,' grijnsde ik en hield zijn hand vast. 'Het is bijna lachwekkend.' zei ik, normaal gesproken vond ik spookhuizen eng, maar deze viel wel mee.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Ik grinnik, en loop rustig verder.
    'Dit is saai' grinnik ik..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik zie Kurt zenuwachtig worden en wrijf met mijn duim over de rug van zijn hand. 'Het komt goed, Kurt. Ik ben bij je' zeg ik lief tegen hem. Ik zie dat de beugels naar beneden kwamen, die ons stevig vast zetten. Ik kijk nog naar Kurt en kijk naar voren.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik kijk zenuwachtig naar Finn. 'Een beetje, maar ik vind het wel leuk' zeg ik zenuwachtig en zie dat de beugels naar beneden komen, die ons stevig vast hielden. Ik kijk naar voren en schommel met mijn benen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik glimlachte zenuwachtig en keek Blaine aan. De achtbaan werd omhoog getrokken en ik hield Blaine's hand stevig vast en sloot mijn ogen. We konden nu ieder moment naar beneden storten en ik durfde haast niet te kijken. Ineens ging de achtbaan keihard naar beneden en opende ik mijn ogen weer en begon ik lachend te gillen.

    Finn

    'Geen zorgen, er gebeurt niks.' zei ik en glimlachte gerustellend naar haar, de achtbaan begon met rijden en werd eerst omhoog getrokken en ik keek naar Isabella en pakte automatisch haar hand vast, omdat ik merkte dat ze ook een beetje zenuwachtig werd en keek naar voren. Ik begon te lachen toen we naar beneden gingen.

    Rosalia

    'Nou, dan moeten we het zelf maar leuk maken..' grijnsde ik. Ik sloeg mijn armen om zijn middel en trok hem in een knuffel waarna ik voorzichtig mijn lippen op de zijne plaatste.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Met een rot vaart gingen we naar beneden en ik hoorde Kurt lachend gillen. Ik begin mee te gillen en lachte uit plezier. Ik hield me goed vast aan de beugels en zijn hand. Uiteindelijk waren we weer bij de wachtrijen en ik lachte nog na. 'Dat was serieus vet' zeg ik glimlachend aan Kurt.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik werd een beetje gerustgesteld en hij pakt mijn hand, waardoor mijn hart tekeer ging. Uiteindelijk gingen we met een rot vaart naar beneden. Ik gilde eerst uit angst, maar daarna uit vreugde en begon ik te lachend. Ik hield Finn's hand stevig vast en uiteindelijk waren we bij de wachtrijen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Dat was geweldig!' riep ik uitgelaten. De beugels sprongen weer omhoog en lachend stapten we uit. Ik probeerde lachend mijn haren uit mijn zicht te strijken en keek hem aan. Ik had de slappe lach gekregen en hield Blaine's hand stevig vast. Ik pakte mijn knuffel weer mee, die ik had laten staan bij de uitgang en glimlachte naar Blaine. 'En wat gaan we nu doen?' vroeg ik blij, als een klein kind aan hem.

    Finn

    Ik keek Isabella lachend aan en hielp haar uit het karretje zodra onze beugels omhoog gesprongen waren. Ik trok haar mee naar Blaine en Kurt en ging bij ze staan. 'Volgens mij ben ik nu doof.' zei ik plagend tegen Isabella, omdat ze redelijk hard gilde en lachte.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik begon te lachen om Kurt en schudde mijn hoofd. 'Wat denk je van de spookhuis' zeg ik griezelig en maak hem bang, om hem te kriebelen op zijn buik, waardoor ik in de lach schoot. Ik kijk hem lief aan, ik wist dat hij de spookhuis niet zo leuk vond. Had ik allang door, ik hield zoveel van plagen bij hem.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Nep-verontwaardig kijk ik hem aan, waarnaar ik een plagende duw gaf bij zijn arm. 'Zo hard gilde ik niet' zeg ik nep-boos, maar lachte daarna naar hem. 'Het was echt leuk' zeg ik blij, waarnaar ik automatisch zijn hand pakte en hem stevig vast hield. Ik hoorde Blaine spookhuis zeggen en kreeg gelijk rillingen via mijn rug. Als klein kind was ik er bang voor en hoopte niet dat ik daar in moest.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Mijn glimlach verdween van mijn gezicht toen hij spookhuis zei. Maar toen hij me begon te kietelen schoot ik weer in de lach en maakte ik spastische bewegingen omdat ik daar niet tegen kon. Ik kreeg rillingen over mijn rug en glimlachte om me groot te houden. 'Als jij zo graag wilt.' zei ik lachend en gaf hem een por terug in zijn zij.

    Finn

    Toen Isabella mijn hand vast pakte voelde ik ik mijn hart kloppen in mijn keel. Ze was zo leuk.. Maar ze wilde gewoon vrienden zijn. En wie wilt er nou een jongen die een kind heeft zo jong? Ik hoorde dat Blaine spookhuis zei en merkte dat Isabella dat best eng vond. 'Bang?' vroeg ik plagend aan haar en glimlachte.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 16:33 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik maakte een spastischebeweging door zijn por en grijnsde. 'Dan gaan we naar de spookhuis' zeg ik griezelig tegen Kurt, Finn en Isabella, waarnaar ik Kurt meetrek naar de spookhuis. Dit werd leuk en het werd best interresant hoe Kurt zich groot houdde. Ik grijns lichtjes naar Kurt en plante een kus op zijn lippen.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Nee' zeg ik trillerig en werd nu wel bang, omdat we met zijn vieren naar de spookhuis liepen. Ik zag de spookhuis opdoemen en kippenvel kwam op mijn huid te staan. Ik was er doodsbang voor en werd nu heel erg zenuwachtig, waarnaar ik bang naar Finn keek en naar de spookhuis.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik kuste hem terug, waarna we betaalden voor het spookhuis. Toen we binnen kwamen was het helemaal donker en bleef ik dicht tegen Blaine aan staan en kneep ik zijn hand bijna fijn. 'Denk je dat we nog terug kunnen?' vroeg ik angstig aan Blaine. Ik wist hij het leuk zou vinden dat ik bang was en dat we echt niet terug zouden gaan.

    Finn

    Ik zag dat ze bang was en sloeg mijn arm losjes om haar schouders heen. 'Maak je geen zorgen, ik ben bij je.' zei ik lief tegen haar waarna we in de donkere ruimte kwamen. Ik lachte even om Kurt en trok Bella iets verder. 'Kom op, het is toch nep.' zei ik om Isabella en Kurt iets gerust te stellen.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 16:52 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik trok Jesse mee naar een bankje en zoende hem.
    d"love you"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Hij kneept mijn hand helemaal fijn en ik lachte met Finn mee om Kurt. 'Nee, nu kunnen we niet meer terug. We moeten naar de uitgang lopen, dus nog heel veel kamers' zeg ik griezelig en plaag hem. Beschermend sla ik mijn armen om Kurt. 'Geen zorgen, het is allemaal nep, wat Finn zegt' zeg ik ook geruststellend, opeens schrik ik van Bella. Die gillend om Finn klemt. 'Volgens mij is er eentje banger dan jou, Kurt' zeg lachend, maar toch bezorgd.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Angstig loop ik met ze mee en kwamen in een donkere kamer. Bang kijk ik rond en ik voel Finn's arm losjes op mijn schouder hangen. Ik kijk naar Kurt en hij was ook bang. Ik kijk schrichtig om me heen en we liepen nog een stukje verder. Ik draai me om en zie opeens iets bewegen, waarnaar een spook kwam. Ik gil het uit en ik klem me vast aan Finn. Met mijn gezicht begraaf ik in zijn nek en shirt.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik grinnik als jesse wat zegt. "ja dat doen we." zeg ik blij.
    Snel staan we op en lopen we richting het spookhuis. Snel liepen we naar binnen. In een stukje verder zag ik Finn en snel wees ik hem aan. Jesse pakte een gewaad van de pop en rende op hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik schrok me rot omdat Isabella ineens begon te gillen en voelde mijn hart in mijn keel kloppen. Ik was wel opgelucht dat Bella maar was en haalde opgelucht weer adem. Ineens zie ik iets op rennen op Finn en gilde ik de longen uit mijn lijf en schuilde ik angstig en trillend achter Blaine. Wat is dat nou weer?

    Finn

    'Bella, het is allemaal nep.' stelde ik haar gerust en wiegde haar troostend heen en weer. Ineens schrok ik me rot omdat Kurt gilde en zag ik iets op me af rennen. Ik duwde Bella aan de kant en keek verbaasd naar wat het was.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.