• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Kaorukun
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Steven Black : KaoruKun

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Paintball schreef:
    Rosalia

    'Aw, dankje,' glimlachte ik lief naar hem, ik zag dat zijn grijs breder werd toen hij naar de schietkraam keek. 'Nou, laat eens zien wat je in huis hebt.' lachte ik speels


    Sebastian

    Ik grijns breed, en loop naar de schietkraam.
    Ik betaal snel en begin met schieten.
    Zoals verwacht alles raak.
    Ik krijg een grote beer in mijn handen gedrukt, en met een grijns geef ik hem aan Roselia.


    El Diablo.

    Jesse St James
    'jou schuld' grap ik plagend
    en strijk mijn mijn hand door mijn krullen


    Music is my life

    rachel

    "wie ging er mee de water in?" ik woel even door zijn haren.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik glimlachte lief naar Blaine en drukte mijn lippen op de zijne. 'Dat weet ik,' zei ik terwijl ik hem aankeek met een verliefde blik in mijn ogen. ik keek vervolgens rond op de kermis. 'Misschien kunnen we zo iets doen met z'n allen.' stelde ik voor. Misschien in een achtbaan of ergens anders in, het zou een goede afleiding zijn.

    Finn

    Ik kreeg automatisch een kleine glimlach op mijn gezicht toen Isabella mijn hand pakte, ik had echt gevoelens voor haar gekregen. 'Dank je, Bella.' zei ik dankbaar tegen haar. Ik bleef haar hand vasthouden omdat het fijn voelde en luisterde naar Kurts voorstel. 'Is goed.' zei ik. 'Waar willen jullie in?' vroeg ik aan hen.

    Rosalia

    'Wauw, dankje!' zei ik opgetogen en gaf hem een kusje op zijn wang. 'Dat doe je dus vaker, dat schieten?' vroeg ik bevestigend aan hem terwijl ik de grote beer stevig vast hield en er naar keek en blij glimlachte.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Ik haal mijn schouders op.
    'Op de kermis geef ik hier altijd bijna al mijn geld aan uit' grinnik ik..


    El Diablo.

    [eten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse St. James:
    'Jij haalde mij over dus jou schuld.' grijns ik


    Music is my life

    Blaine Anderson:

    Ik luisterde naar Kurt's voorstel en naar Finn's. 'Achtbaan?' vraag ik glimlachend en kijk naar Isabella, die uitbundig knikte. Ik lach om haar, ze was echt lief en ze zou een leuke vriendin voor Finn zijn. 'Bella, is er mee eens, jij Kurt' zeg ik lachend aan Kurt en hou hem stevig vast. 'Natuurlijk gaan wij tweeën samen in een karretje' zeg ik zwoel ik zijn oor.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Graag gedaan, Finn. Daar zijn vrienden voor' zeg ik zwak glimlachend aan hem. Ik hoor Blaine wat zeggen en ik knik uitbundig, waardoor hij moest lachen om mij. 'Ja, leuk. Dan wil ik bij jou, Finn. In het karretje' zeg ik bevestigend en glimlach lief naar hem.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Ik ben het er ook mee eens,' glimlachte ik. Mensen zouden het niet snel van mijn verwachten, maar ik vond achtbanen altijd wel leuk. Natuurlijk werd ik wel zenuwachtig als ik er eenmaal in zat, maar ik vond het wel altijd leuk. 'Daar houd ik je aan, jij moet me natuurlijk wel beschermen.' fluisterde ik zwoel terug in zijn oor en liep naar de dichtstbijzijnde achtbaan die ook gelijk de engste was die ik gezien had op de kermis.

    Finn

    Ik glimlachte om haar, ze was echt heel er leuk. 'Natuurlijk,' zei ik en trok haar mee naar de achtbaan terwijl Kurt en Blaine ons achtervolgden. En ging in de rij staan samen met hun.

    Rosalia

    'Je kan het ook echt heel erg goed,' gaf ik glimlachend toe. Ik pakte zijn hand vast en glimlachte lief naar hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Ik grijns breed, en begin weer met lopen.
    'Dus, wat wil je nu doen?'


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik lach en grijns lichtjes. 'Altijd, toch?' zeg ik nog steeds zwoel in zijn oor, waarnaar ik een kus druk op zijn slaap. Beschermend sla ik een arm om hem heen en kijk Finn en Isabella glimlachend aan, aangezien we in de rij stonden en gingen wachten. Finn en Isabella konden we een leuke stel zijn. Ik keek naar Kurt en glimlachte lief naar hem.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    We zaten met zijn vieren in de rij te wachten op de achtbaan. Ik kijk naar Blaine en Kurt en glimlach. Ze waren beiden zo lief en beschermend. Ik mocht ze heel erg. Ik kijk naar Finn, weer een warme gevoel kwam er door me heen. Ik mocht niet op hem zijn, hij was toch niet verliefd op mij. En als we wat zouden krijgen, dat betwijfelde ik. Dan zou ik toch op de tweede plaats staan, door Rachel.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik grinnik even "kindje toch niet huilen" lachend trek ik hem mee naar een drink kaffe"

    [i go matybe tonight iam not sre


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rosalia

    Ik glimlachte en keek rond naar de attracties, mijn blik bleef hangen bij het spookhuis en ik grijnsde. 'Het spookhuis?' vroeg ik en keek hem aan met een vragende blik. 'Maar dan moet jij wel voorop lopen want ik vind het best eng.' glimlachte ik lief naar hem.

    Kurt

    Blaine drukte een kus op mijn slaap en sloeg beschermend een arm om me heen. Ik keek hem aan met een verliefde glimlach. Ik zag dat hij naar Finn en Isabella, ik vond ze echt schattig bij elkaar maar besloot het voor me te houden. De hekjes openden zich voor ons en we mochten ik stappen in het karretje. Ik hield Blaine's hand nu stevig vast omdat ik nu echt zenuwachtig werd, en vooral toen de beugels zich sloten.

    Finn

    Het karretje voor Kurt en Blaine arriveerde, en samen met Isabella stapte ik in het karretje achter hun. Ik glimlachte naar Isabella en glimlachte naar haar. 'Ben je bang voor achtbanen?' vroeg ik aan haar. Ik wist het nu zeker, ik was verliefd op haar geworden.. Maar zij wilde gewoon vrienden blijven.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Ik grinnik.
    'Natuurlijk' grijns ik,en loop naar het spookhuis..


    El Diablo.

    Rosalia

    We betaalden onze kaartjes en gingen naar binnen. Het was donker en af en toe hoorden we een eng geluidje of zo. Maar ik vond het niet veel voorstellen. Toch bleef ik dicht bij Sebastian in de buurt.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.