• Ik heb zin om een fanfiction van One Direction te schrijven maar heb geen zin om het helemaal alleen te schrijven. Ik heb wel al een paar ideetjes, maar ik sta ook open voor nieuwe ideeën. Het maakt me niet uit of het bromance, romance, of iets heel anders wordt, en ik heb ook geen favoriet, dus wat mij betreft mag jij kiezen met wie. Ik kan in alle vormen schrijven en het maakt me ook niet uit welke tijd. Aangezien ik nog credits overheb, wil ik de story ook in de spotlight zetten voor meer abo's, indien jij dat graag wilt. Als je geïnteresseerd bent, vul dan even dit lijstje in:

    Naam:
    Leeftijd:
    Motivatie:
    Waarom zou ik jou echt als co-auteur moeten kiezen?
    Heb je zelf ideetjes voor een story?
    Voorkeur voor: ik-vorm/jij-vorm/zij-vorm
    Voorkeur voor: verleden tijd/tegenwoordige tijd/beiden
    Welke genres schrijf je het liefst?
    Schrijf je ABN?
    Stukje verhaal (200-400 woorden) :
    Extra (voor als je nog iets kwijt wilt) :

    Ik benader degene die ik kies via pb (:

    -xxx-

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 11:30 ]


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Ik ben nogal druk op t moment maar ik zou graag gewaarschuwd worden :)


    •*• Lululu •*•

    xSparkle schreef:
    Ik ben nogal druk op t moment maar ik zou graag gewaarschuwd worden :)


    Als ik een co-writer gevonden heb en we de story geactiveerd hebben zal ik het zeker even aan je melden ;) x


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    BelovedxGem schreef:
    (...)

    Als ik een co-writer gevonden heb en we de story geactiveerd hebben zal ik het zeker even aan je melden ;) x
    Haha :) Dankje en suc6 met het vinden


    •*• Lululu •*•

    xSparkle schreef:
    (...)Haha :) Dankje en suc6 met het vinden


    Graag gedaan, en dankjewel (:


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    BelovedxGem schreef:
    (...)

    Graag gedaan, en dankjewel (:

    Wat is ABN??
    Als er nog niemand zich heeft aangemeld rond twee augustus, zal ik kijken of jk een poging ga wagen :)
    X


    •*• Lululu •*•

    xSparkle schreef:
    (...)
    Wat is ABN??
    Als er nog niemand zich heeft aangemeld rond twee augustus, zal ik kijken of jk een poging ga wagen :)
    X


    Algemeen Beschaafd Nederlands.
    Echt? Bedankt!

    x


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Naam: Kim
    Leeftijd: 16
    Motivatie: Ik heb altijd te veel inspiratie en schrijf dan dus altijd het liefst met iemand anders, zodat ik weet dat het op papier komt en ik het op tijd af krijg. Anders ga ik voor mezelf minder schrijven. Ook schrijf ik liever samen, omdat er dan altijd meer ideeën uitkomen.
    Waarom zou ik jou echt als co-auteur moeten kiezen? Ik weet veel van One Direction, doordat ik heel lang een die-hard fan ben geweest. Inmiddels is het een beetje gezakt, maar ik blijf nog steeds het liefst up-to-date. Ook lijkt het me leuk om een keer met je samen te schrijven; gewoon, omdat het dan altijd veel verfrissender is. Je frist je schrijfstijl op en dergelijke.
    Heb je zelf ideetjes voor een story? Ik heb altijd te veel inspiratie, dus er is altijd wel iets dat in mijn hoofd rondgaat. Momenteel zit ik in mijn hoofd met Disneyland Parijs en prinsessen. Oftewel, iemands werk is verkleed gaan als prinses in Disneyland en dan met de boys ofzo.
    Voorkeur voor: ik-vorm/jij-vorm/zij-vorm
    Voorkeur voor: verleden tijd/tegenwoordige tijd/beiden
    Welke genres schrijf je het liefst? Fantasy en Fanfiction
    Schrijf je ABN? Ja, ik kan er echt niet tegen als het geen ABN is.
    Stukje verhaal (200-400 woorden) : Ik heb bij de hand wel een 100-woorden stukje..? Maar ik zal nu wel even iets kijken (:
    Haar ogen gleden door de ruimte. Ze werd omringd door boekenkasten, veel boekenkasten. Het kalmeerde haar enigszins, maar tegelijkertijd frustreerde het haar. Hoe zou ze nu ooit een boek uit moeten kiezen als het er zoveel waren?
    “Ik wil dat iedereen een boek uitkiest naar zijn of haar keuze en dan naar mij toekomt. Ik zal zeggen of het boek geschikt is voor de opdracht. Jullie weten de opdracht nog niet en die zullen jullie later ook pas krijgen. Het mag ook een vertaald boek zijn.” De lerares klapte in haar handen en iedereen schoot weg richting verschillende boekenkasten.
    Ze slofte langzaam in de richting van de boekenkast die recht voor haar stond, niet wetend welke categorie het was. Haar vingers gleden langzaam langs de ruggen van de vele boeken die er stonden, terwijl haar ogen razendsnel de titels lazen. Velen had ze al gelezen, maar ze kwam er ook een paar tegen die ze nog niet kende. Die pakte ze eruit en dan las ze de achterflap, om daarna tot de conclusie te komen dat het haar niet aansprak.
    Na een uur was vrijwel iedereen klaar. Alleen degenen die nooit lazen waren nog bezig. De enige uitzondering was zij. Doordat ze juist zoveel las kon ze niets kiezen en werd het daarom juist moeilijker.
    “Jullie hebben nog maximaal dertig minuten! Iedereen die al een boek heeft en dat boek is goedgekeurd kan vast beginnen met lezen in het boek!” De stem van de docente Nederlands schalde door de bibliotheek.
    Ze zuchtte. Ze had nog geen boek en ze kregen nog maar dertig minuten. Ze liep snel naar het volgende rek en kwam tot de conclusie dat dit romantische boeken waren zoals Romeo en Julia. Ze zuchtte even, daar hield ze absoluut niet van, en liep snel naar een ander rek.
    Haar ogen gleden over de titels en uiteindelijk pakte ze er een boek uit met de titel ‘Opeens Voorbij’. Haar ogen gleden over de letters die op de achterkant stonden en ze knikte. Dit werd hem.
    Snel liep ze met het boek naar de lerares, opgelucht dat ze eindelijk een boek had gevonden dat ze nog niet had gelezen en dat haar leuk leek.

    Dit is zo uit mijn duim gezogen (:
    Extra (voor als je nog iets kwijt wilt) :

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 11:53 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hmm, ik ben best wel geinteresseerd maar ik zit momenteel op mijn iPod waardoor ik dus ook geen twee puntjes op de i kan zetten. Als ik straks of morgen op de laptop ben zal ik het lijstje wel even invullen. (:

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 13:50 ]

    BelovedxGem schreef:
    (...)

    Algemeen Beschaafd Nederlands.
    Echt? Bedankt!

    x

    :) Als het verhaal begint ga ik je zo hard stalken :)


    •*• Lululu •*•

    @PercyWood bedankt voor je aanmelding!
    @15612 is goed!
    @xSparkle haha enne? ik vind het best :P


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    BelovedxGem schreef:
    @PercyWood bedankt voor je aanmelding!
    @15612 is goed!
    @xSparkle haha enne? ik vind het best :P

    (cool):P:Y)


    •*• Lululu •*•

    Naam: Martha
    Leeftijd: 13, maar heb al veel verhalen geschreven
    Motivatie: Ik vind verhalen in mijn eentje schrijven zo vermoeiend. Met z'n tweeën is de moeite wat beter verdeeld. Ik heb heel veel verhalen klaarstaan om aan te schrijven, en het is zonde ze niet te gebruiken
    Waarom zou ik jou echt als co-auteur moeten kiezen?: Ik hou van One Direction, dat kan je wel merken ;) Ik ben echt gestoord, wat het verhaal een stuk leuker om te lezen zou kunnen maken. En ik ben op dit moment niet met tientallen verhalen bezig ofzo, dus ik heb genoeg tijd.
    Heb je zelf ideetjes voor een story?: JA GENOEG! Mail me maar als je ze wilt horen.
    Voorkeur voor: ik-vorm/jij-vorm/zij-vorm: Ik-vorm
    Voorkeur voor: verleden tijd/tegenwoordige tijd/beiden: Verleden tijd, dan kan je wat preciezer zijn op de details.
    Welke genres schrijf je het liefst?: Fanfiction en Paranormaal/fantasy
    Schrijf je ABN?: Is het erg als ik niet weet wat dat is?
    Stukje verhaal (200-400 woorden):
    Dit is van een verhaal dat ik op een andere site schrijf
    Ik kroop onder het hek door, klopte de aarde van mijn broek af en sloop naar binnen. De deur klikte zachtjes dicht en de trap piepte niet dit keer. Ik deed mijn schoenen uit zodat ik geen geluid zou maken terwijl ik over de hal liep. Ik gleed (haha, gleed) op mijn sokken naar mijn kamer, waarvan ik de deur weer geluidloos open en dicht klikte. Binnen mijn kamer was ik weer veilig maar plofte toch wat rustiger dan normaal op bed. Ik luisterde nog een keer of ik geen geluid hoorde vanuit mijn moeders kamer, maar nee. Ik trok mijn sokken ook uit, deed mijn vestje uit en kroop onder de dekens. Het pijnlijke gevoel achter mijn oor was godzijdank verdwenen. Mijn armen hadden krassen en mijn voorhoofd bloedde nogsteeds, maar het ergste was al voorbij.
    Steeds vaker zag mijn moeder mij zo gewond. Ze keek me dan heel bezorgd aan, maar ik zei altijd dat het door klasgenoten kwam. Maar het volgende jaar was ik afgestudeerd, dan kon dat niet meer. Dan zou ik ook meteen moeten verhuizen. Zo ver weg, dat ik mijn moeder nooit meer gewond kon bezoeken. Dat deed pijn aan mijn hart, maar het moest. Het moest nu eenmaal zo. Hier was ik voor geboren.
    Extra (voor als je nog iets kwijt wilt): Ik ben op vakantie tot de 10e, dus tot dan kan ik niet schrijven.
    xoxo(H)


    Never let the fear of striking out keep you from playing the game~.

    hmmm , would love to, maar ben denk ik al te laat?


    xxxx


    Fashion is a girl's best friend.

    Heb je al iemand ;)???


    •*• Lululu •*•

    Ik heb wel al iemand ja, sorry. x


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.