• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Kaorukun
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Steven Black : KaoruKun

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    rachl
    Ik knik lachend "tuurijk" grijnzend at ik mijn ijsje verder op.
    Waar zullen we heen gaan?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse St James
    'ik zag ze de bootjes acctratie in gaan dus als we op de bruggetje gaan staan en wachten tot ze voorbij komen..' lach ik en gebaar naar mijn slush.
    'of weet jij iets beters mijn liefdevolle en mooie vriendin' grijns
    ik verliefd naar haar..


    Music is my life

    [morge ga ik zwemmen ook. ik kan in de ochten d niet online aangezien de kast deur kapot is en niet open kan]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachle
    Ik grinnik "die gewoon opeten, ze zijn al weodend zat en er koktm straks vadsdt nog iets leuks" glimlach ik naar hem en geef hem een kus


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik kreunde toen hij zachtjes met zijn hand over mijn geslachtsdeel wreef. 'Kurt' kreun ik zachtjes, waarop ik mijn onderlichaam tegen de zijne druk. 'Plaag me niet zo' zeg ik met een speelse grijns, waarnaar ik wat harder in zijn kont kneep. Door zijn handelingen voelde ik in mijn onderbuik kriebels en genoot van hem.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Finn kietelde en ik gil het uit van het lachen. Ik maak spatische bewegingen en proberend hem te stoppen, maar hij was te sterk. 'Oke, oke. Ik geef me over' zeg ik lachend en kijk hem lachend aan. Hopend dat hij ging stoppen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jesse St James:
    Ik grijns en drink mijn slush..
    'ik hou van je' zeg ik lief tegen haar


    Music is my life

    rachel
    Ik van jou" ik sla mijn arm om hem heen.
    "dit gaat best een leuke vakatnie worden, je komt op mijn kamer slapen trouwens"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Hij drukte zijn onderlichaam tegen de mijne aan waardoor ik kriebels in mijn onderbuik voelde en iets harder kreunde, waarnaar ik mezelf nog een keer hoorde kreunen vanwege de echo. Ik lachte vervolgens zacht en drukte nogmaals mijn onderlichaam tegen de zijne en voelde weer de kriebels waardoor ik een kreun onderdrukte. Eigenlijk was dit helemaal niet handig, wat we aan het doen waren.. In een kermisattractie.

    Finn

    Ik lachte om haar, ze was zo schattig als ze me probeerde te stoppen. Ik keek haar triomfantelijk aan toen ze zich af gaf en stopte met kietelen. Ze was ook gewoon zo schattig en lief, ik was echt verliefd op haar geworden. 'Eigenlijk, is dit best een mooie attractie.' gaf ik toe waarna ik haar nog plagend een por in haar zij gaf en lachte.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jesse St James:
    'met alle liefde' lach ik en sla mijn arm om haar schouders en druk haar tegen me aan
    'wil je nog ergens in ofzo?' vraag ik aan haar


    Music is my life

    rachel
    Ik glimlach even "ik kan niets verzinnen maar wie weet komen we iets tegen" ik hgeef hem een kus


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse st James
    ik trek haar mee de kermis over en kijk rond
    ze mag niet in de wilde acctraties dus dat word het niet
    'kom' lach ik en loop naar de knuffelgrijpers
    ik gooi een muntje in de machine en grijp een knuffel voor haar
    en geef het aan haar
    'voor óns dochtertje' grijns ik..


    Music is my life

    Blaine Anderson:

    'Maak je maar geen zorgen, we blijven de hele tijd in grotten en mensen zien dit niet. Alleen bepaalde punten om te kijken of alles veilig is' kreunde ik zachtjes, ik zag zijn onderzoekende blik. 'Dit is een liefdesgrot, ik heb vaak gehoord dat mensen in bootjes gaan doen' zeg ik grijnzend. En plaats weer mijn lippen op de zijne en bijt ontdeugend op zijn onderlip.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Hij stopte en ik kon een beetje op adem komen, waarnaar ik goed recht ging zitten. Hij keek me triomfantelijk aan, waardoor ik ging lachen. Hij porde me en ik kijk hem nep-boos aan. 'Hey!' zeg ik en porde hem in zijn wang. 'Omdat jij gewonnen hebt, zeker' lachte ik naar hem en sla mijn blote benen over elkaar.


    One Who Travels A Higher Path.

    achel
    Met een grote glimlach loop ik mee naar de knuffelgrijpers.
    Als snel heeft hij er een "voor óns dochtertje" grijnst hij en ik omhels hem.
    "die vind ze vast mooi, ik heb van mijn vaders die van mij gekregen van toen ik baby was" glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse St James:
    'lief' lach ik en druk een kus op haar mond..
    mijn hand laat ik in de hare glijden en glimlach..


    Music is my life

    rachel
    Ik glimlach "hij moet nog gewassen worden en nog genaaid want ik heb er heel wat mee uitgesppokt" ik schiet in de lach bij de herinnering.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan