• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Kaorukun
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Steven Black : KaoruKun

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Sebastian

    Ik lach, en stap ook uit.
    'ALtijd inhet begin' grijns i..


    El Diablo.

    Kurt

    Ik glimlachte zwakjes en drukte een kus op zijn lippen. 'Hoezo? Bang?' vroeg ik met een speelse glimlach op mijn gezicht. Hij plaagde mij, dus plaagde ik hem terug en kietelde ik hem lachend op zijn buik. Al gauw had ik er genoeg van en drukte ik een teder kusje op zijn mond. Ik probeerde de situatie van net gewoon even te laten bezinken. Ik was gewoon zo boos dat ze ons zo lieten schrikken. Hoe kregen ze het in hun botte kop om mij zomaar mee te nemen?

    Finn

    'Waarom heb je dat dan niet gezegd?' vroeg ik lief aan haar. 'Ik dacht dat je gewoon een beetje zenuwachtig was, en niet bang. Anders hadden we wel even buiten kunnen wachten.' zei ik en wreef nog steeds over haar rug. 'En het is gewoon de schuld van die twee dat het zo gelopen is.' verzuchtte ik bozig. Ik was woedend, en ik wist dat als ik Jesse nu zag dat ik hem niet ging sparen.

    Rosalia

    'Haha, ja. Meestal wel,' lachte ik speels naar hem en drukte vluchtig een kusje op zijn kaaklijn. Sebastian was het de leukste en knapste jongen ooit. Volgens mij begon ik iets voor hem te voelen..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Ik grijns breed en sla een arm om haar heen.
    'Dus, wat gaan we nu doen' vraag ik..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik begin te lachen door zijn actie en gelukkig hield hij weer op en gaf me een teder kusje op mijn lippen. 'Nee, ik ben niet bang. Ik vond het gewoon saai worden, behalve de sittuatie dan. Toen was ik half in paniek. Maar spookhuizen zijn de laatste tijden zo saai geworden' verzuchte ik en kijk hem glimlachend aan. 'Ik hou van je, Kurt' zeg ik zachtjes, zodat hij het alleen hoort. 'Ik had ergens gezien, dat er een liefdesactractie is met bootjes' zeg ik zwoel in zijn oor, waardoor hij kippenvel zou krijgen.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Ik dacht dat ik dan jullie plezier ging bederfen, als ik dat zei' zeg ik zachtjes en nog steeds beschaamd. Ik kijk op naar Finn en zag dat hij wat boos is. Ik ga goed zitten en kijk hem lief schuin aan. 'Niet boos zijn, Finn. Dan ben je niet leuk' zeg ik verlegen en kijk hem zwak glimlachend aan.Ik legde mijn hand op zijn borst voor steun en nestel me weer tegen hem aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ondanks de hitte ontstond er toch kippenvel op mijn lichaam door wat Blaine zei. 'Ik hou ook van jou, Blaine.' fluisterde ik terug en bleef tegen hem aanleunen. Hij was alles voor me, en Rachel kletste uit haar nek toen straks. Ze was gewoon jaloers op wat Blaine en ik hebben samen. 'Dat klinkt aantrekkelijk,' fluisterde ik zwoel terug waarna ik een kusje op zijn kaaklijn drukte en liet mijn hand onder zijn shirt gaan om even kort zijn sixpack te strelen, maar wel zo subtiel dat niemand het zag.

    Finn

    'Ik dat geval zou ik niet meer boos worden,' zei ik weer glimlachend. Volgens mij was Bella de enige die me met een paar woordjes weer rustig kon krijgen. 'En als je iets niet leuk vindt, moet je dat gewoon zeggen. Dat is helemaal niet erg en dan kunnen we beter iets verzinnen wat we allemaal leuk vinden, oké?' vroeg ik lief aan haar. Ze was toch zo leuk en zo lief. Ik hoopte dat ze het niet meende, toen ze zei dat ze gewoon vrienden wilde blijven.

    Rosalia

    'Zeg jij het maar,' zei ik glimlachend en voelde kriebels in mijn buik doordat hij zijn arm om me heen sloeg. 'We hebben mijn zin al genoeg gedaan.' gaf ik lachend toe.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Ik kijk rond, en bijt onbewust op mijn lip.
    Even kijken...


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    'Kurt' zeg ik zachtjes, doelend dat hij me streelde. Ik kijk hem grijnzend aan en drukte mijn lippen teder op de zijne. 'Zullen we Finn en Isabella koppelen' zeg ik heel zachtjes, zodat ze het niet horen aan Kurt. en kijk hem grijnzend aan, zonder nog op een antwoord te wachten, zeg ik al iets. 'Ik had ergens een actractie gezien, die me leuk leek' zeg ik tegen Finn en Isabella en doelend op Kurt, dat ik maar niet zei dat het een liefdesactractie was.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Oke, is goed' zeg ik glimlachend aan Finn. Hij was echt leuk, misschien moest ik mijn angst, maar even opzij schuiven. Ik had nooit geluk bij jongens en vooral niet zulke jongens als Finn. Ik wou ook eens een keer geliefd voelen en een relatie aan gaan. Ik wilde het liefst een sterke en een liefdevolle relatie hebben. Ik hoorde wat Blaine zei en ik keek hem aan. 'Als het niet een enge actractie is' zeg ik wat bangig en kijk hem hoopvol aan dat het niet zo is. Hij begint te lachen en schudde zijn hoofd. 'Natuurlijk niet, Bella. Deze zou jij ook heel erg leuk vinden' zegt hij glimlachend en bemoedigend. Ik voelde me weer ontspannen en kijk naar Finn. Wat hij zou zeggen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik knikte vervolgens en haalde mijn hand weer onder zijn shirt vandaan. Ik was altijd al goed geweest in koppelen, ik had zelfs ook Finn's moeder en mijn vader aan elkaar gekoppeld. Toen Finn ook instemde stond ik op en pakte ik Blaine's hand vast en kreeg ik de grijns niet meer van mijn gezicht en wachtte ik tot Finn en Isabella opgestaan waren. Vervolgens liep ik naar die liefdes attractie en glimlachte veelbetekenend naar Blaine. Vanaf de ingang zag je niet dat het een liefdes attractie was.

    Finn

    'Is goed,' stemde ik in waarna Kurt en Blaine opstonden. Ik stond op en zag ineens dat Kurt een grijns op zijn gezicht had waarvan ik wist dat hij die alleen had als hij iets van plan was. Ik keek naar Bella en wuifde het maar van me af, aangezien ik het me best eens zou kunnen verbeelden. We kwamen aan bij de attractie en zagen we niet precies wat voor soort attractie het was. Maar in elk geval hoorde ik dat het wel iets met water te maken had. Dat was altijd wel lachen vond ik.

    Rosalia

    Ik zag dat hij rondkeek en even nadacht, ik besloot me stil te houden zodat hij rustig kon nadenken en keek ondertussen ook meteen even rond.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik knipoogde naar Kurt en trek hem snel mee naar de ingang, waarnaar we snel betaalde voor ons tweeën en we in het bootje gingen zitten. 'Sorry, Kurt. Maar als Finn hier achter komt, zou hij me vermoorden' zeg ik lachend en sloeg mijn arm teder om hem heen en de bootje begon te drijven en samen gingen we in de liefdes grotten.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik zie Blaine en Kurt snel wegrennen naar de ingang en verdween. Ik kijk verbaasd naar Finn en haalde me schouders op. Rustig liepen we naar binnen en wij betaalden ook. Finn hielp me in het bootje en ik ging zitten, waarnaar hij ook ging zitten. Zenuwachtig keek ik om me heen, maar ontspande me, door het water.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik kreeg de slappe lach toen we weg renden, maar werd al iets serieuzer toen we in de liefdes grotten kwamen. Voor een kermis attractie was het eigenlijk best wel romantisch. Ook omdat het natuurlijk al donker was en de lichtjes mooi schitterden. Ik glimlachte en ik ging op Blaine's schoot zitten en liet mijn hoofd op zijn borst rusten terwijl ik van het boot tochtje genoot. 'Ik hoop echt dat ze iets krijgen samen, ze passen zo goed bij elkaar.' zei ik glimlachend.

    Finn

    Ik keek Blaine en Kurt verbaasd na omdat ze heel snel wegrenden. Ik fronste even, maar wuifde het maar weer van me af. Ik hielp Bella in het bootje en ging naast haar zitten. We begonnen te varen, en op zich was het wel relaxed. Ineens kwamen we in zogenaamde liefdes grotten terecht en wist ik al waarom Blaine en Kurt zo vreemd deden. Ik zou die twee wel terug krijgen. Ik moest vanbinnen wel lachen om hen maar was toch wel nerveus. Wat moest Bella wel niet denken?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Inderdaad, Isabella is zo anders, lief, schattig en ze luister ook gewoon goed naar Finn. Finn heeft zo iemand echt verdiend. In plaats van Rachel' zeg ik zuchtend en sloeg mijn armen om hem heen en trek hem dichter tegen me aan. 'Ik hoop het ook, Kurt. Maar nu niet aan ze denken, alleen ons' zeg ik en dat laatste zei ik zwoel in zijn oor. Met mijn ene hand ging ik onder zijn shirt en streelde zijn onderbuik, waarnaar ik kusjes in zijn nek druk.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    We varen zachtjes en kwamen in de liefdes grotten terecht. Ik keek verbaast om me heen en begon spontaan te glimlachen. Ik vond dit soort dingen altijd wel leuk, alleen werd toch nerveus, vanwege Finn. Ik kijk naar hem via mijn ooghoeken en zie dat hij ook verbaast is. Wat moest ik nu doen? Ongemakkelijk schuifde ik een beetje heen en weer op de bank, waar we op zaten. Ineens kreeg ik een idee en glimlachte speels. Mijn hand dompelde ik in het water en sprinkelde ik lachend tegen Finn’s gezicht aan. Om hem te laten schrikken.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Zijn hand ging onder mijn shirt en streelde mijn onderbuik, waar hij streelde bleef er kippenvel achter en vervolgens genoot ik ook van de kusjes die hij in mijn nek drukte. Ik deed mijn kin omhoog en sloot mijn ogen even om van hem te genieten. Mijn hand ging heel langzaam ook naar zijn shirt en streelde liefdevol zijn sixpack. Mijn andere hand gleed naar zijn onderbuik en streelde daar zachtjes om hem ook te verwennen.

    Finn

    Ik schrok toen ik ineens een plens water in mijn gezicht kreeg en keek Isabella verbaasd aan. 'Hey!' zei ik lachend en maakte een kuipje van mijn hand en liet er water in lopen waarna ik vervolgens ook haar onder gooide met water en haar lachend aankeek. Ze was toch zo leuk, schattig, mooi slim en ongelofelijk lief.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik kreun zachtjes door zijn aanrakingen op mijn huid. Ik ging langzaam onderuit zitten, zodat hij een beetje op me lag. Mijn lippen verplaatste ik naar zijn lippen en zoen hem harsttochtelijk op zijn mond. Ik deed voorzichtig zijn benen wat wijder, zodat zijn benen elk aan de andere kant zat. Waarnaar ik met mijn hand nog steeds zijn onderbuik streelde en met mijn andere hand naar zijn kont ging en daar zachtjes kneep.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik beschermde mezelf met mijn handen voor mijn gezicht en begon ook te lachen. Ik kijk hem speels aan en por hem in zijn zij. Ik deed een beetje mijn haar goed, aangezien die een beetje nat is geworden en kijk hem lachend aan. 'Je schrok' zeg ik lachend en weer por ik hem in zijn zij. Hij was echt leuk!! Ik kon wel smelten in zijn ogen en kijk hem lief aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jesse St James:
    Ik veeg de slush uit haar haar gezicht met mijn mouw en bestel weer een nieuwe slush voor mezelf
    'dus gaan we ze nog terug pakken?' vraag ik en grijns..

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 20:11 ]


    Music is my life

    Kurt

    Ik kreunde zachtjes en ging met een baan van kusjes naar zijn nek toe. Daar streelde ik liefdevol met mijn lippen zijn nek en kuste ik hem af en toe. Mijn andere hand gleed ook af naar zijn onderbuik en streelden daar. Stiekem liet ik mijn hand afzakken naar zijn geslachtsdeel en wreef ik er zachtjes en plagend overheen waarna er een speelse glimlach vormde op mijn gezicht vormde en ik zachtjes beet in zijn nek.

    Finn

    'Ik schrok, ja.' zei ik lachend waarna ik haar begon te kietelen. Ze was gewoon zo schattig, en zelfs als ze geplaagd werd was ze ongelofelijk schattig. Ik grijnsde en bleef gewoon door kietelen en keek haar aan. 'Geef je je over?' vroeg ik speels aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.