• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Maaaiinnnn topics]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam Jason Night
    Ze legt haar hoofd op mijn schouder en zegt dat ik wel gelijk zal hebben. 'Ik heb altijd gelijk,' zeg ik met een lachje in de hoop dat ze wat vrolijker wordt. Het doet pijn dat haar hoofd zo ligt, maar ik geef geen kik. Ik hoop gewoon dat Nala zich beter zal voelen.

    Leslie Day
    Ik slik, 'Je gebruikt mijn eigen woorden tegen me,' zeg ik met een snik in mijn stem. Ik kijk naar hem. Ik tril weer, hij gaat de deur bijna sluiten zodat ik helemaal niets meer kan. Niet eens praten met hem. En dat heb ik geloof ik nog liever dan hier te zitten. 'Ik heb nog liever dat je alle straffen die je hebt op me botviert,' zeg ik dan. 'Laat me hier alsjeblieft niet zitten.' zelfs mijn stem trilt en er lopen nu ook tranen over mijn wangen terwijl ik nog steeds tril.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Weet je, eigenlijk heb ik wel meelij met Marcell]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik grijns en trek me weer terug.
    "Bedankt." zeg ik echt uit de grond van mijn hart en zucht dan zachtjes.
    "We zullen dan maar terug gaan zeker?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze lijkt weer vrolijker. 'Is goed,' zeg ik dan. Ik voel me moe, en weet niet waar ik de kracht vandaan zal halen om op te staan. Alles doet gewoon pijn, die pijnstillers werken niet lang... helaas. Ik slik en probeer dan op te staan. Wanneer het me net lukt zak ik al gelijk door mijn benen waardoor ik kreunend van pijn neer kom.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {uhuh}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [mijn topic]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala
    Ik buig me bezorgd naar hem toe.
    "Sam! Zie je wel dat er iets is!"
    Ik legde hem zo dat hij uitgestrekt lag en er geen been of arm of zo meer gekneld zat.
    "Je verteld me nu wat er is gebeurd zodat ik je kan helpen!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Mijn topics]

    Marcell/Man
    "Ik zal wel moeten" Zeg ik. Zo blijf ik zelf onpartijdig, maar niet het slachtoffer. "Dus kies maar. Wilde je nog weglopen? Ik durf bijna te wedden dat je dacht dat ik je hier niet echt nog een keer terug zou stoppen. Daar was ik te zwak voor, weet je nog? Een zwakkeling"

    [GODZIJDANK! Ik wist alleen echt niet hoe ik hem nu moest spelen x)]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 19:57 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam Jason Night
    Ik sluit heel even mijn ogen tegen de pijn. 'Het is niets,' zeg ik met een zwakke stem. 'Vanochtend heb ik stroom gehad een tijd, en tijdens de tweede straf moest ik eerst toekijken hoe Naomi aangerand werd,' zeg ik met verstrikte stem. 'En ik ben toen heel vaak geslagen omdat ik schreeuwde.' ik hoest een keer en moet dan op adem komen. Ik wacht even met praten. Om op adem te komen. 'En ik heb ook nog zweepslagen gehad. En ze hebben op mijn armen dingen gekerfd.' op de ene arm STFU, shut the fuck up, en op de andere asshole.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik kijk naar beneden. 'Ik had inderdaad niet gedacht dat je dat zou doen,' geef ik trillend toe. De enige manier hoe ik hier een kans heb om uit te komen. Ik heb mezelf tegen de muur laten glijden en mijn armen rond mijn benen geslagen. Mijn ogen zijn gesloten. 'De enige reden dat ik je zwakkeling noem is omdat je erop reageert. Ik kan je daarmee de kast op jagen. Ik had toch wel verwacht dat je meer door zou hebben.' als ik me ogen nu zou openen zouden er tranen over mijn wangen lopen. Maar ik wil niet in het donker leven, dus ben ik eigenlijk wel gedwongen om mijn ogen te openen. Er lopen een paar tranen over mijn wangen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik grijp zijn armen voorzichtig vast en kijk ernaar.
    De tranen springen in mijn ogen, maar ik dring ze terug.
    "Ben je al verzorgd?" vroeg ik zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Dat hij meer door zou hebben?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam Jason Night
    Ik kerm zachtjes van pijn als ze mijn armen beetpakt. Ik kan de pijn niet meer tegenhouden. 'Nee,' zeg ik zwak. 'ik heb alleen wat pijnstillers gekregen van Naomi.' ik slik een keer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ja, ze meent het helemaal niet, van de zwakkeling, en hoewel ze hem totaal niet mag, haat ze hem niet. Ondanks dat ze het zo vaak zegt en denkt ^^


    alhoewel, nu haat ze hem wel doordat hij haar weer daarin heeft gestopt]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.