• Lieve, lieve mensen

    Een tijdje geleden had ik mijn story al gepromoot maar niet veel mensen hebben effectief gelezen, jammer. Ik denk dat mensen niet geïnteresseerd waren omdat het over Louis Tomlinson gaat. Wel ja hij is een hoofdrolspeler maar laat me dan even zeggen dat mijn verhaal niet zo fangirl-achtig is. Ik ben fan van 1D maar op een 'rustige' manier zal ik zo maar zeggen.

    Wat ik hiermee wil zeggen is dat mijn verhaal niet is zoals vele mensen denken. Ik zou zeggen probeer het echt eens en DAN kan je zeggen of je het dom vind maar niet meteen gaan denken: Ugh weer een dome 1D verhaal over kinderachtige liefde blabla.

    Het is ook helemaal in het Engels, in het 4de hst leg ik uit waarom, sorry voor de mensen die dit minder interessant vinden, het is nu eenmaal zo. Ik gebruik geen moeilijk Engels dus ik ben er zeker van dat iedereen het zal verstaan.

    Dus AUB probeer het toch eens voor dat je meteen gaat oordelen, dank je wel.

    Afraid to fall in love again (Louis Tomlinson)

    He lost the woman he once loved due to his fame, since then he promised he would never do such a thing to a normal girl again. He would never ruin another life again. But it’s not always that easy when life puts someone who you just can’t resist in front of you.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Er zijn meer mensen die gewoon een verhaal over One Direction maken zonder dat ze een enorme fangirl zijn.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Er zijn meer mensen die gewoon een verhaal over One Direction maken zonder dat ze een enorme fangirl zijn.

    Dat gevoel heb ik dan toch niet.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Waarom heeft iemand gelijk vooroordelen als ze je verhaal niet lezen?

    En in reactie op je post hierboven: DAT is een vooroordeel (cat)

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 12:50 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    Waarom heeft iemand gelijk vooroordelen als ze je verhaal niet lezen?

    En in reactie op je post hierboven: DAT is een vooroordeel (cat)

    Ik heb het ook niet alleen over mijn verhaal, ik weet gewoon dat veel mensen hebben als ze zien dat het over One Direction gaat of Justin Bieber of maakt niet uit wie, dat ze er gewoon niet aan beginnen puur daardoor. Terwijl dat het verhaal misschien wel geweldig is. Dat bedoel ik


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Nou, sorry dat ik -en een ander deel van Q- geen 1D stories lezen, maar ik ben gewoon geen fan :'D. Dus waarom zou ik het lezen?
    Oké, het verhaal kan wel helemaal geweldig zijn enzo, maar dat is gewoon persoonlijke voorkeur. Ik lees sowieso liever OP, dus je woorden zorgen er in mijn geval niet voor dat ik het ga lezen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik vind het nogal beledigend. Alsof ik meteen vooroordelen daarom zou hebben. Het gaat er gewoon om dat ik 1D helemaal niet boeiend vind, niet omdat ik er vooroordelen over zou hebben.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    En de meeste mensen op het forum houden gewoon niet van 1D in het algemeen. Heeft jouw story dus niets mee te maken.
    Maar wat me stoort is dat je opeens zelf vooroordelen hebt over andere stories. Je kunt beginnen met de stories in de top die veel lezers hebben. Er moet een reden zijn waarom zoveel mensen een abo nemen op een verhaal.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    QueenObscene schreef:
    (...)
    Dat gevoel heb ik dan toch niet.


    Dan moet je verder kijken dan je neus lang is.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Lancelot schreef:
    Ik vind het nogal beledigend. Alsof ik meteen vooroordelen daarom zou hebben. Het gaat er gewoon om dat ik 1D helemaal niet boeiend vind, niet omdat ik er vooroordelen over zou hebben.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Uneventful schreef:
    En de meeste mensen op het forum houden gewoon niet van 1D in het algemeen. Heeft jouw story dus niets mee te maken.
    Maar wat me stoort is dat je opeens zelf vooroordelen hebt over andere stories. Je kunt beginnen met de stories in de top die veel lezers hebben. Er moet een reden zijn waarom zoveel mensen een abo nemen op een verhaal.

    Jullie begrijpen me allemaal verkeerd....


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    QueenObscene schreef:
    Jullie begrijpen me allemaal verkeerd....

    Oh well, go ahead, explain yourself. --'

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 13:37 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Oh well, go ahead, explain yourself. --'


    Ok ik ga het proberen zo dat jullie het begrijpen want ik wil je niet beledigen, dat was totaal mijn bedoeling niet.
    Kijk, er zijn veel mensen die geen verhalen lezen als ze bv Justin Bieber achter staat omdat ze Justin Bieber niet moeten hebben. En dat vind ik soms jammer want dat verhaal kan misschien wel geweldig zijn. Ik verplicht jullie niet om mijn verhaal te lezen en al zeker niet als jullie niets moeten weten van One Direction maar wat ik gewoon probeer te zeggen dat er zo misschien vaak geweldige verhalen in de achtergrond blijven omdat het over iemand gaat dat niet iedereeen moet hebben.
    Uiteindelijk gaat een verhaal over hoe het geschreven is, hoe het verwoord is. Dat er Justin Bieber in komt, is dan toch niet zo erg?
    Ik wil gewoon dat mensen mijn verhaal een kans geven & niet alleen mijn verhaal maar elk verhaal ookal staat er Justin Bieber, One Direction, Twilight, of wat dan ook.

    Ik kan het niet goed beschrijven wat ik bedoel & voel maar ik hoop dat jullie het nu iets beter begrijpen.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    QueenObscene schreef:
    (...)


    Ehm... Je houdt je speech voor de verkeerde kant. 1D verhalen worden heel veel gelezen, zelfde geldt voor justin bieber en twilight en harry potter en wat ook maar fans heeft. Wat jij typte kun je beter zeggen over verhalen met onbekende personen, aangezien maar weinig mensen een verhaal lezen zonder dat hun idool daarin seks heeft met de hoofdpersoon, laat staan als ie er niet in zit!


    quidquid excusatio prandium pro

    Dude, dat kan iedereen zeggen over hun verhalen. Sommige mensen vinden het gewoon niet leuk om fanfictie te lezen. Punt, klaar, uit.


    Believe in yourself.