• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Kaorukun
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Steven Black : KaoruKun

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Kurt

    'Mooi,' grijnsde ik waarna ik hem onderuit duwde zodat hij helemaal op het bankje lag en ik bovenop hem lag. Normaal gesproken zou ik dit verafschuwen, als ik het van een ander hoorde. Maar ik kon Blaine gewoon niet weerstaan. Ik streelde zijn geslachtsdeel weer een keer met mijn hand en glimlachte waarnaar ik zijn mond weer op zocht en hem hartstochtelijk zoende.

    Finn

    'Misschien,' zei ik lachend tegen haar. 'Maar ik hou gewoon van winnen.' zei ik simpel waarna ik recht ging zitten en haar aan bleef kijken. Ik wilde haar zachte lippen zo graag op de mijne voelen. Het was gewoon niet normaal meer, maar ik wilde haar niet van me weg jagen. En dat gebeurde zeker als ik haar nogmaals zou zoenen..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jesse St James:
    'dat kan jouw moeder allemaal goed' zeg ik
    en denk even na en gooi de lege beker van de slush in een prullenbak..


    Music is my life

    rachel
    Ik grinnik "ben je goed bevriend met haar?" nieuwsgierig keek ik hem aan.
    Soms leek het wel alsof hij een beter bvand had dan aik met har


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse St James:
    'over het algemeen best goed' zeg ik
    'ik was natuurlijk altijd haar lieveling toen ik nog zelf in vocal adrenaline zat' grijns ik..


    Music is my life

    rachel
    Ik grinnik even "helpt ze jou of wat doet ze nu eigenlijk naast Beth zorgen?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik kreunde door zijn actie en handelingen en zoende hem terug. 'Ooh Kurt' kreunde ik verlangend en zachtjes en deed zijn benen weer wijd, waarnaar ik mijn onderlichaam tegen de zijne aandrukte. Met mijn ene hand legde ik op zijn onderrug en de andere streelde zijn onderbuik.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik lachte nu om hem en keek hem lief aan. Hij was zo leuk! Ik kon het niet geloven, waarom Rachel dat deed bij hem! Hij was ontzettend knap, had heerlijk zachte lippen, lief, aardig, grappig, slim, goed luisterende oor, hij was geweldig. Hij verdiende dit zeker niet, dat hij zijn kind niet mocht zien. Mijn blik gleed naar zijn lippen, ik wou nog een keer zijn lippen op de mijne voelen. Het was gewoon een verlangend gevoel. Dit mocht niet, ik mocht niet op hem zijn, maar ik was het. Ik was verliefd op Finn.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 20:58 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    [lolz eigenlijk had ik off moeten zijn maar ze zijn de deur proberen los te krijgen zodat we de kast in kunnen]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse St James:
    'Mijn tips geven en af en toe een parttime baantje daarnaast. Ze is ook een paar keer op Broadway geweest.' zeg ik..


    Music is my life

    Rachel
    Ik glimlachte "ik ga na de bvakantie maareens weer langs en jij gaat mee om het leuke nieuws te vertellen" glimlach ik en geef hem weer een kus. ": het duurt lang"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik kreunde iets luider en verlangend toen hij zijn onderlichaam weer tegen de mijne aandrukte. Later voelde ik zijn hand bij mijn onderrug en streelde hij mijn onderbuik waardoor ik opgewonden zuchtte. Ik was al erg opgewonden, het was ook spannend om het hier te doen. Zonder dat ik het had gemerkt was er al een bobbel ontstaan in mijn broek.

    Finn

    Ik ging weer iets dichterbij haar zitten, en kon me nog nét beheersen om haar weer te zoenen. Ik glimlachte naar haar, en keek vervolgens weer de andere kant op, om mijn hoofd op andere gedachten te brengen. 'Wat vind je van de avond tot nu toe?' vroeg ik droogjes, om de stilte te breken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jesse St James:
    ik kijk rachel aan en hoor de helft niet wat ze zegt
    'wat duurt lang?' vraag ik lief aan haar..


    Music is my life

    rachel
    "tot ze uit de grot komen" ik grijns even.
    "ik hou echt van je, vanaf dag 1 dat ik je in de bibliotheek leerde kennen" zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse St James:
    'ow, waren we daar nog mee bezig' lach ik en wrijf over haar arm
    'ik ook van jou sinds dag 1'


    Music is my life

    Rachel
    Ik knik lachend.
    "telkens wanneer je weer terug kwam besefte ik dat ikj e miste en dit keer toen je zei dat ik je nooit meer zou zien besefte ik dat ik mijn gevoelens weggedrukt had en zo op hem werd"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik zoende hem liefdevol en verlangend op zijn lippen. Ik voelde zijn bobbel in zijn broek en even later kreeg ik er ook één. Ik wrijf nu met mijn onderlichaam tegen de zijne en kreun zachtjes van genot. Mijn lippen baande een weg naar zijn nek en plaats daar tedere kusjes.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Heel erg leuk. Kurt en Blaine zijn ook onwijs aardig. En ik vind het ook leuk met jou' zeg ik glimlachend en knik bevestigend en mijn haren bewegen een beetje mee. 'En jij?' vraag ik nieuwschierig en kijk hem lief aan.


    One Who Travels A Higher Path.