• -Moet er ff uit (:

    6 jaar geleden heb ik een meisje ontmoet, Z, ze is vanaf dag 1 mijn beste vriendin geweest. Ik heb ruim 4 toffe jaren met haar gehad, maar toen ging het fout. Zij begon te veranderen; jongens, tuttig, overdreven. terwijl ik mezelf bleef. We kregen vaker ruzie maar legde het altijd bij. Vorig jarig, in de zomervakantie, is het helemaal fout gegaan. Ik had haar iets in vertrouwen verteld en ze het door verteld toen ik ergens in Italië zat. Ik was helemaal klaar met haar. Maar zoals ik was, vergaf ik het haar. Ik wist bij mezelf dat ik een fout maakte. We zijn nu een jaar verder, en ik heb de fout beseft. We zijn helemaal uit elkaar gegroeid. Zij gaat om met totaal andere personen, terwijl ik gewoon bij mijn oude vrienden gebleven ben. Onlangs heb ik via haar een ander meisje ontmoet, K. Ze is heel lief en heel aardig. Ik heb eindelijk na 6 beseft dat Z nooit er echt voor mij geweest is. Maar ik weest zeker dat K er altijd voor me zal zijn. Ze steunt me enorm nu in deze tijd, nudat het wat stroef gaat tussen mij en Z. Ik denk dat ik Z ook hier over ga vertellen, hoe ik voel. Maar ik wou eigenlijk met dit topic even zeggen dat ik super blij ben met K, ze is echt de beste vriendin die ik momenteel heb. Wil haar niet meer kwijt <3


    Swag,&#9829; Van Inge(L)

    Aaawh, ik ben blij voor je!
    Het is goed dat jij jezelf blijft;)


    Heart in an amor.

    Aw balen dat het zo gelopen is dan. Maar goed dat je een hele goede nieuwe vriendin hebt!

    Ikzelf heb momenteel eigenlijk maar één 'vriendin'.
    Eigenlijk heb ik nog nooit echt een goede vriendin gehad want de gene die ik in de eerste klas leerde kennen, had mij mooi aan het janken gemaakt. Zo'n gruwelijke hekel aan dat kind. Dus ik vertrouw meisjes eigenlijk minder snel.
    Vandaar dat ik zoveel jongens als vrienden heb.

    TwilightGrl schreef:
    Aaawh, ik ben blij voor je!
    Het is goed dat jij jezelf blijft;)


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Ik denk niet dat ze zozeer verandert is, Z, maar meer gewoon meer haar aard naar boven kwam ofzo?

    maar goed, ik vind het wel fijn voor je ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Ik denk niet dat ze zozeer verandert is, Z, maar meer gewoon meer haar aard naar boven kwam ofzo?

    maar goed, ik vind het wel fijn voor je ^^


    -

    TwilightGrl schreef:
    Aaawh, ik ben blij voor je!
    Het is goed dat jij jezelf blijft;)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Aawwh, K lijkt mij een goed vriendin als ik het zo zie staan en Z tja..

    Zelf had ik een 'beste'vriendin in groep 3 (iets van 8 jaar geleden) en zij bleef mij steunen toen mij zus en ik gepest werden en niemand meer hadden. Ik ging naar de middelbare en ik werd veel blijer, nieuwe vrienden,grotere sarcasme, herpderp nog meer. Maar zij ging meer liegen,werd tuttig, IQ leek ineens om laag te gaan, verwender en al die shit (cat).


    Shoganai i ne~